نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارشات اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران،در 4 اسفندماه 1389 به مناسبت ميلاد پيامبر اسلام حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق(ع) مراسم اهدای جوایز برندگان خوش شانس طرح "نوید همراه" باحضور مدیرعامل،اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران و کارکنان اپراتور همراه اول برگزار شد.
اپراتور اول کشور همچنان در خاورمیانه پیشتاز است

صدوقي در ادامه با اعلام خبر عبور تعداد سيم كارت هاي همراه اول از مرز ۴۳ ميليون، اظهار داشت: اين ركورد شكني نتيجه تلاش و همت همكاران و توجه مشتركين است.
بر اساس اين گزارش مهندس وحيد صدوقي،‌مديرعامل همراه اول، طي سخناني ضمن تشريح فرآيند اجراي طرح نويد همراه گفت: در چهار دوره گذشته، از کاربران سیم کارت دائمي خوش حساب تقديرو تشكر بعمل آمده و در اين دوره از کاربران سیم کارت اعتباري خوش شانس تقدير به عمل مي آوريم.
وي افزود: همراه اول در سال ۸۹ با ورود به فرابورس توانست مردم را سهامدار كند.
صدوقي در پايان با بيان اينكه همراه اول يك سرمايه ملي است و مديران اين مجموعه امانتدار آن هستند، ابراز اميدواري كرد كه هر روز شاهد «رشد و بالندگي همراه اول» باشيم.
گفتني است جوايز اين جشنواره شامل ۹ دستگاه مزدا۳ جديد، ۹ دستگاه سمند ال ایکس، ۹۰ دستگاه پرايد، ۹۰۰ دستگاه گوشي هوشمند به اضافه يكعدد سيم كارت اعتباري و ۹۰۰۰ تخفيف دويست هزار ريالي بود.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران،در روز سه شنبه 22 آذره ماه 1390 در بخش خبری 20:30 شبکه دو سیما در گزارشی به گفته از چندین غرفه  دار بی نام و نشان در نمایشگاه الکامپ 2011 ادعا شده بود که اطلاعات خصوصی مشترکین اپراتور همراه اول و ایرانسل که شامل  شماره تلفن، نام، نام خانوادگي، تاريخ تولد، جنسيت، شغل، ميزان تحصيلات، كدملي، كدپستي و آدرس»،به طور رسمی در اختیار آنها قرار می گیرد و کاملا محفوظ است.
اطلاعات خصوصی مشترکین خطوط دائمی و اعتباری همراه اول محفوظ است

اين گزارش مي افزايد: پيمانكاران ارسال پيامك انبوه شركت ارتباطات سيار ايران نيز تنها امكان ارسال پيامك به مخاطبين بر مبناي انتخاب «نوع سيم كارت دائمي وسیم کارت اعتباري، استان و شهر»، آن هم بدون دسترسي به شماره تلفن مشترك را دارند.

بر اساس اين گزارش، همراه اول به عنوان پيشتاز عرضه سیم کارت در كشور كه از ۱۹ مردادماه سال ۱۳۷۳، خدمت رساني به مشتركان ارجمند خود در سراسر كشور را آغاز كرده است، از همان ابتدا تا كنون خود را موظف به حفظ كامل حريم خصوصي مشتركان دانسته و به هيچ وجه اجازه دسترسي به اطلاعات خصوصي مشتركان شامل «شماره تلفن، نام، نام خانوادگي، تاريخ تولد، جنسيت، شغل، ميزان تحصيلات، كدملي، كدپستي و آدرس»، را نداده است؛ تا آنجا كه به عنوان مثال قبوض مشتركين دائمي همراه اول با پاكت توزيع مي شود كه تا حد ممكن اين گونه اطلاعات حتي در دسترس توزيع كنندگان و همسايگان نيز قرار نگيرد.
در پايان اين گزارش، همراه اول ضمن رد كامل ادعاهاي مرتبط با خود در بخش خبري مذكور، خواستار معرفي مدعيان مربوطه از سوي بخش خبري بيست وسي، براي پيگيري هاي قضايي شده است.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارشات اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران،در 20 تیر ماه 1390در دومین هم اندیشی طنز رادیویی با موضوع های شاد فرهنگ شهروندان و با حضور برنامه سازان و هنرمندان طنز پرداز صدا و سیما در سالن کوثر این سازمان برگزار شد، از مرتضي احمدي هنرمند نام آشناي كشورمان تقدير شد.
دومين هم انديشي طنز راديويي با پشتیبانی همراه اول برگزار شد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.
بر اساس اين گزارش مهندس عطوفي معاون بازاريابي و امورمشتريان شركت ارتباطات سيار ايران، به نمايندگي از سیم کارت همراه اول، لوح و هديه ويژه اين نكوداشت را به استاد مرتضي احمدي تقديم كرد.
در اين هم انديشي كه محمدحسين صوفي معاون صداي سازمان صداوسيما، علي معلم دامغاني رئيس فرهنگستان هنر، كامران كاظم زاده مديرشبكه فرهنگ راديو، ابوالفضل زروئي نصرآباد طنزنويس، محمدعلي كشاورز و عزت ا... انتظامي از هنرمندان پيشكسوت كشور حضور داشتند؛ از همراه اول به عنوان حامي ويژه اين مراسم تقدير شد.
 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ،در 25 آذر ماه 1388به منظور به روز رسانی و افزایش ظرفیت شبکه اپراتور همراه اول،عملیات جابه جایی تعدادی از سایت های مراکز تلفن همراه کوشک و شهید بهشتی تهران انجام می شود.
احتمال بروز اختلال در شبکه همراه اول در برخی مناطق تهران

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند.
این گزارش می‌افزاید: در نتیجه اجرای این عملیات نوسازی ممکن است از ساعت ۲۳ روز چهارشنبه برای مشترکین ارجمند همراه‌اول در محدوده از شمال بزرگراه رسالت، از جنوب خیابان طالقانی، از غرب خیابان ولیعصر و از شرق خیابان دکتر شریعتی مشکلاتی بروز نماید که همراه اول پیشاپیش بابت مشکلات احتمالی عذرخواهی نموده است.

 روابط‌عمومی شرکت ارتباطات‌سیار ایران اعلام کرد: عملیات نوسازی مراکز تلفن‌همراه کوشک و  شهید بهشتی تهران از ساعت ۲۳ روز چهارشنبه ۲۵ آذرماه آغاز و حداکثر به مدت ۷۲ ساعت به اتمام می‌رسد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،سومین کنگره بین المللی امام علی (ع) پژوهی که در آستانه هفته وحدت و میلاد حضرت ختمی مرتبت(ص) با موضوع  فرهنگ صلح در اندیشه و سیره امام علی (ع)،بازخوانی گفتمان با رویکردی جهانی چالش امروز و طرحی برای فردا»، اپراتور همراه اول در جهت مسئولیت اجتماعی و حمایت مادی و معنوی این رخداد فرهنگی را اعلام نموده است.
سومین کنگره بین المللی امام علی(ع) پژوهی با حمایت ویژه همراه اول

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول،میتوانند به مراکزخرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند.

این رویداد بزرگ علمی که از ٨ آبان ماه آغاز شده و تا ١٧ آبان ادامه دارد، فرصتی است برای بهره مندی از تلاش پژوهشی گسترده جمع کثیری از استادان، محققان و امام علی(ع) پژوهان در زمینه اندیشه و رفتار آن حضرت و در باب صلح و نیز ارج نهادن و تکریم اندیشمندان و پژوهشگران در عرصه امام علی(ع) پژوهی که در آستانه هفته وحدت و میلاد حضرت ختمی مرتبت(ص) برگزار می شود.

براساس اظهارات رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مجموعاً ۱۸۰ مقاله به این کنگره بین المللی رسیده که از این تعداد، ۱۲۶ مقاله برای داوری ارسال شده است؛ همچنین در مجموع ٨ مقاله برگزیده شده که در میان آنها ۵ مقاله برگزیده داخلی و ۳ مقاله برگزیده خارجی هستند.

سومین کنگره بین المللی امام علی(ع) پژوهی در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در حال برگزاری است.

همراه اول نیز به پاس گرامیداشت این رویداد ارزنده که با حضور مهمانانی از کشور‌های ایران، الجزایر، هند، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، عراق، نیجریه، آلبانی و تونس درحال برگزاری است و همچنین عمل به رسالت مسوولیت اجتماعی خود، اقدام به حمایت از برگزاری این رویداد و معرفی جایزه جهانی امام علی(ع) کرده است.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،با توجه به زلزله 5.9 ریشتری بامداد 17 آبان ماه 1398 در شمال غرب کشور آذربایجان شرقی ،استان اردبیل، زنجان و آذربایجان غربی نیز احساس شد،شبکه این اپراتور آسیبی ندیده است و به طور نرمال به کاربران سیم کارت اعتباری و دائمی خود خدمت رسانی می کند.
پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌ زده

متقاضیان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند.

همراه اول ضمن همدردی با خانواده‌های داغدار، اعلام نمود، شبکه این اپراتور بدون هیچ‌گونه قطعی و با پایداری کامل در حال خدمت‌رسانی به مشترکان و انتقال ترافیک ارتباطی در آن مناطق است.
همراه اول در پایان تاکید کرده است، همچون سال‌های گذشته آمادگی دارد باتوجه به شبکه گستره خود از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتورها در این مناطق باشد و بزودی برنامه ها و تدابیر خود جهت کمک رسانی بيشتر به مردم زلزله‌زده را به اطلاع عموم خواهد رساند.

طبق این اطلاعیه، در اولین دقايق پس از وقوع زلزله، کمیته بحران تشکیل و تصمیمات لازم جهت برقراری ارتباط هر چه بهتر در مناطق زلزله زده گرفته شد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت , رومینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارشات اعلام شده از سوی شرکت سیم کارت همراه اول اعتباری و دائمی،مراسمی جهت اهدای بسته های کیف و نوشت افزارهمراه اول در بین دانش آموزان یکی از مناطق محروم استان گلستان مراوه تپه، با حضور گروهی از مسئولان استانی در مدرسه ابتدایی کمینه روستای قره قاشلی برگزار شد.
پخش بسته های اهدایی اپراتور اول بین دانش آموزان منطقه محروم گلستان

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت ارزان (دائمی و اعتباری) همراه اول میتوانند به مراکز و فروشگاه های معتبر این اپراتور مراجعه نمایند.

ضمنا این شرکت برای علاقه مندانی که قصد خرید خط های دائمی را دارند شرایطی را برای آنها فراهم نمود تا کاربران به صورت اقساط  بتوانند به راحتی صاحب خط های دائمی شوند.

وی شهرستان مراوه تپه را یکی از محروم ترین شهرستان های این استان عنوان کرد و گفت: هدف ما ساختن استان و کشوری آباد است و در این مسیر همه باید همراهی لازم را داشته باشند.

در این مراسم، در راستای مسوولیت اجتماعی همراه اول ۱۴۱۰ بسته کیف و نوشت افزار به دانش آموزان شهرستان مرزی مراوه تپه اهدا کرد تا به شکل نمادین از ادامه راه مهمی که در آن قدم نهاده است، خبر دهد.

 

هادی حق شناس استاندار گلستان در این مراسم اظهار کرد: قول ساخت یک دبیرستان ۱۲ کلاسه در روستاهای شهرستان مراوه تپه را از مدیرعامل شرکت مخابرات استان می گیریم تا همراه اول بتواند خدمتی ماندگار در این منطقه انجام دهد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید خط ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران،با توجه به فروش گسترده سیم کارت اعتباری همراه اول در روزهای اخیر ثبت نام همچنان ادامه دارد و با استقبال شهروندان روبرو شده است.

استقبال از خط های اعتباری همراه اول همچنان ادامه دارد
بر اساس اين گزارش با فروش سيم كارت هاي اعتباري همراه اول در سال جاري، تعداد سيم كارت هاي اعتباري فروش رفته اين اپراتور به مرز ۲۳ ميليون رسيده است.

متقاضيان جهت خرید سيم كارت هاي اعتباري همراه اول مي توانند بصورت اينترنتي و يا با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطي و پركردن برگه مشخصات و ارائه مدارك مورد نياز ثبت نام كرده و با واريز مبلغ ۲۲۶ هزار ريال، بصورت آنلاين سيم كارت خود را فعال كنند. 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس خبرهای اعلام شده از سوی روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران،در 24 آبان ماه 1389 مصادف با سومین روز نمایشگاه ایران تلکام 2010 طی مراسمی در نمایشگاه بین المللی تهران 55555 جایزه طرح "همراه میلاد"چهارمین همایش کاربران سیم کارت دائمی خوش حساب همراه اول با حضور نمایندگان دادستانی،مدیران مخابراتی، و شماری از بازدیدکنندگان قرعه کشی شد و برندگان آن نیز مشخص و اعلام شدند.

اسامی برندگان طرح

علاقه مندان جهت خرید خط 0912 و سیم کارت ارزان همراه اول میتوانند به مراکز و فروشگاه های معتبر همراه اول مراجعه نمایند.
در طرح همراه ميلاد كه به مشتركان دائمي همراه اول اختصاص داشت، ۵ دستگاه خودرو مزدا۳ جديد (ويژه پرداخت كنندگان صورتحساب از طريق ۰۹۹۹۰)، ۵۰ دستگاه سمند ال ايكس (ويژه پرداخت كنندگان غيرحضوري)، ۵۰۰ دستگاه گوشي به اضافه سيم كارت دائمي(بر اساس سهميه استان)، ۵۰۰۰ اعتبار ۲۰۰ هزار ريالي(بر اساس سهميه استان) و ۵۰۰۰۰ اعتبار ۵۰ هزار ريالي(بر اساس سهميه استان) بين شركت كنندگان قرعه كشي شد.
همراه اول پيش از اين نيز طي اطلاعيه اي اعلام كرده بود، اعلام اسامي برندگان طرح هاي تشويقي همراه اول فقط از طريق پرتال اين شركت معتبر است.
بر اساس اين گزارش در اين طرح از ميان مشتركيني كه صورتحساب دوره هاي ششم سال ۸۸ و اول و دوم سال ۸۹ خود را در مهلت تعيين شده بصورت حضوري و يا غيرحضوري پرداخت كرده بودند، به قيد قرعه ۵۵۵۵۵ مشترك خوش حساب انتخاب شدند.
در طرح ميلاد فعال سازي سيم كارت صفر ۵ امتياز، پرداخت به موقع صورتحساب ۲ امتياز، پرداخت غيرحضوري از طريق سامانه ۰۹۹۹۰ همراه اول ۵ امتياز، پرداخت غيرحضوري از ساير درگاهها ۲ امتياز، عدم بدهي پيشين، هر سال سابقه اشتراك و هر ۲۰ هزار ريال كاركرد هر كدام داراي يك امتياز بود. 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات اخیر از سوی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران،در 27 اردیبهشت ماه 1396،جهت اجرای سیاست ها و اهداف شبکه ملی اطلاعات و با هدف پیشرفت محتوای فاخر ایرانی و گسترش کسب و کارهای محلی،اپراتور همراه اول که قبل از آن تعرفه ترافیک بسته اینترنت همراه کاربران خود را در سایت های پربازدید ایرانی را به میزان 50 درصد کاهش داده بود،حجم ترافیک بسته اینترنت را برای استفاده از این سایت ها افزایش داد.

نخفیف 50 درصدی همراه اول برای محتوای داخلی در بسته های اینترنت

به عنوان مثال، کاربران با خرید بسته چهار گیگابایتی، در صورتی که از محتوای داخلی سایت های منتخب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بازدید کنند، حجم بسته آنها معادل بسته ۸ گیگابایتی محاسبه می شود.

دارنده سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و مشاهده اسامی و IP سایت ها می توانند مراجعه کنند.

این کاهش تعرفه برای استفاده از محتوای داخلی در بسته ها، در ۲۱۰ سایت پرمراجعه ایرانی (بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) اعمال می شود و از روز ۲۷ اردیبهشت ۹۶ اجرایی شده است.

گفتنی است کاهش تعرفه برای استفاده از محتوای داخلی با تعرفه آزاد اینترنت همراه، از تاریخ ۲۹ فروردین ماه سال جاری در شبکه همراه اول اجرایی شده بود.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران،شرکت همراه اول هم زمان با پایان مراسم اربعین و با استقبال بی نظیر کاربران دائمی و اعتباری همراه اول از سرویس رومینگ عرضه شده توسط این شرکت،مصارف آزاد اینترنت رومینگ زائرین در قالب بسته های رومینگ ویژه این ایام محاسبه می شود.

 محاسبه مصرف آزاد اینترنت زائرین اربعین در قالب بسته های رومینگ

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند.

 

بنا بر این اطلاعیه ما به التفاوت نرخ مصرف آزاد اینترنت و بسته های رومینگ در قالب «بستانکاری» در قبوض مشترکان دائمی و اعمال «شارژ» در حساب مشترکان اعتباری، منظور خواهد شد.

این اطلاعیه با اشاره به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به اپراتور اول تلفن همراه، تاکید کرده است، تمامی مصارف اینترنتی زائران در قالب بسته های رومینگ ویژه ایام اربعین بازمحاسبه شده و مازاد پرداختی در صورت وجود به مشترکین بازگردانده خواهد شد.

همراه اول در این اطلاعیه تصریح کرده است: «اساساً هزینه های رومینگ بر اساس نرخ اعلامی توسط اپراتورهای کشور میزبان تعیین می شود و در ارائه خدمت رومینگ به زائرین اربعین حسینی (ع) نیز بنای این اپراتور، ارائه خدمات رومینگ به قیمت تمام شده بوده و هزینه های مصرف تنها با لحاظ بهای لینک های بین المللی و هزینه های ارزی پرداختی به اپراتورهای کشور میزبان محاسبه شده است.»



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آبان 1398 | نظرات ()