نوشته شده توسط : Arfi :)

کاربران همراه اول در سالروز تولدشان میتوانند از اپراتور همراه اول هدیه خود را دریافت نمایند.طبق این خبر مشترکان میتوانند از دو آیتم زیر یک مورد را به عنوان هدیه تولد دریافت نمایند:

120.1امتیاز باشگاه فیروزه ای «معادل 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه +200 مگابایت اینترنت»

2.بیست و چهار ساعت مکالمه درون شبکه

 هدیه ویژه تولد همراه اول

قوانین دریافت هدیه تولد از همراه اول

کاربران همراه اول به این نکته توجه داشته باشندکه، با استفاده از امتیاز باشگاه فیروزه‌ای امکان دریافت تمامی بسته‌های موجود در باشگاه فراهم می‌باشد، همچنین امتیازات ویژه به کاربران تا پایان سال بعد اعتبار دارد و پس از آن تاریخ انقضاء آن تمام میشود مشترکان توجه داشته باشند که بسته هدیه تولد به کلیه صاحب سیم کارت‌های دائمی (به جز مشترکین دارای شرایط خاص و با بدهی عقب افتاده و اعتباری به جز کاربران با وضعیت قطع یک طرفه و دوطرفه و سلب امتیاز ارائه می‌شود، همچنین کاربران حقوقی امکان دریافت این هدیه را ندارند

بسته هدیه مکالمه تا 24 ساعت پس از فعال سازی توسط مشترک معتبر خواهد بود. به بیان دیگر با دریافت این بسته کلیه مکالمات درون شبکه مشترک تا 24 ساعت پس از زمان فعال سازی، رایگان خواهد بود. یعنی مشترکی که در ساعت 10:21 دقیقه روز تولد خود اقدام به فعال‌سازی بسته هدیه نماید، می‌تواند تا ساعت 10:21 روز بعد مکالمات درون شبکه رایگان داشته باشدگفتنی است صاحبین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری، باید فقط در روز تولد خود کد دستوری مربوط به فعال‌سازی بسته هدیه مکالمه را شماره گیری کنند. به عبارت دیگر درخواست‌هایی که قبل از ساعت 00:00 و بعد از ساعت 23:59 تاریخ تولد ارسال شوند، مورد قبول قرار نمی‌گیرند

روش دریافت هدیه تولد از همراه اول

120 امتیاز باشگاه فیروزه‌ای را انتخاب کرده‌اید به دو روش که شامل:  شماره‌گیری کد #412*10* و ارسال عدد 412 به 9810+ است، می‌توانید هدیه خود را دریافت کنید..

علاوه بر این دو مورد شما برای دریافت راهنمایی می‌توانید از کد #419*10* و ارسال عدد 419 به 9810+ استفاده کنید..

برای دریافت این مورد، هدیه 24 ساعت مکالمه رایگان است میتوانید به دو روش که شامل: شماره‌گیری کد #411*10* و ارسال عدد 411 به 9810+ می‌توانید هدیه خود را دریافت نماید.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , اپراتور , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

نخستین اپراتور تلفن همراه در ایران همراه اول نوزدهم مرداد ماه سال 1373 شروع به کار کرد و اولین سیم کارت را وارد بازار نمود.و در سال 1386صنعت مخابرات ایران که روند خصوصی درآن شکل گرفت و دارای نام ونشان تجاری نیز شد.

این «اپراتور در رتبه نخست با ظرفیت ۹۲۰۰ سیم کارت دائمی وارد بازار تلفن همراه شد» و هم اکنون رتبه اول در ترابردپذیری سیم کارت را داراست.به روز ترین آمار ارائه شده نشان می دهد که ضریب نفوذ این اپراتور به ۸۴/۲ درصد افزایش یافته و تاکنون بیش از ۸۶ میلیون سیم کارت به کاربران

واگذار کرده است.

قدیمی ترین اپراتور همراه ایران

همراه اول سیم کارت های رند گران قیمت تری نسبت به سایر اپراتورها دارد

همراه اول با بیش از ۲۲ سال فعالیت در کشور علاقه مندان و مشترکان فراوانی دارد. از همان ابتدای واگذاری ، سیم کارت های این اپراتور به دلیل تقاضای زیاد قیمت بالایی داشتند و همان سیم کارت ها با توجه قدیمی تر بودن و تقاضا در بازار ، اکنون با قیمت های بالایی فروخته می شوند و در بیشتر مواقع ، شماره های خاص به صورت مزایده به فروش می رسند. هم اکنون سیم کارت های ۰۹۱۲ همراه اول نسبت به سایر پیش شماره های این اپراتور و سایر اپراتورها قیمت بالاتری داشته و در بیشتر مواقع به صورت مزایده ای فروخته می شوند.

سیم کارت های ۰۹۱۲ همراه اول نسبت به سایر پیش شماره های این اپراتور و سایر اپراتورها قیمت بالاتری داشته و از کد ۰ تا کد ۹ موجود می باشند. اعداد و ارقام به کار رفته در شماره در قیمت سیم کارت بسیار تاثیر گذار بوده و در صورتی که با نظم و ترتیب خاصی در کنار یکدیگر قرار گیرند رند به حساب می آیند. برای آشنایی با سیم کارت رند و بررسی رند بودن سیم کارت خود می توانید از قسمت تشخیص نوع رند در سایت استفاده کنید.

همراه اول اولین ارائه دهنده نسل چهار و نیم اینترنت همراه در ایران می باشد

در نسل جدید اینترنت همراه اول سرعت دانلود حتی تا 1.3G نیز می رسد.همراه اول با دارا بودن پوشش وسیع و با راه اندازی بیش از ۱۱۰۰۰ سایت شبکه نسل چهار و نیم (4.5G) برای اولین بار در کشور این امکان را فراهم کرده تا مشترکین بتوانند سرعت بسیار بالاتری را نسبت به نسل های قبلی تجربه کنند.

مشترکان همراه اول نیز باید سیم کارت قدیمی خود را با سیم کارت یوسیم (USIM) معاوضه کنند که برای این کار کافی است به نزدیکترین دفتر امور مشترکین مراجعه و سیم کارت جدید را تحویل گرفت. بخاطر داشته باشید پس از معاوضه سیم کارت تمام شماره های ذخیره شده بر روی سیم کارت قبلی پاک می شوند.

تمام گوشی های هوشمندی که مجهز به LTE Cat 6 به بالا هستند از اینترنت نسل 4.5G پشتیبانی می کنند که برای اطلاع از این موضوع کافی است به سایت سازنده گوشی مراجعه کرده و از این قابلیت اطمینان حاصل کنید.برای استفاده از اینترنت 4.5G نیاز هست تا هم سیم کارت و هم گوشی این تکنولوژی را پشتیبانی کنند.

قبض همراه اول خود اینترنتی ، تلفنی و پیامکی مشاهده و پرداخت کنید

همراه اول یک روز مکالمه رایگان درون شبکه به تمام مشترکانی که قبض پایان دوره خود را قبل از ۲۰ ام ماه پرداخت کنند در نظر گرفته است که طرح هدیه شتاب در پرداخت همراه اول نام دارد. برای فعالسازی این طرح کد #1151*10* را شماره گیری نمائید.

قبض همراه اول هر ماه برای مشترکان دائمی صادر می گردد و مشترکان می توانند صورتحساب خود را به دو صورت میان دوره و پایان دوره مشاهده و پرداخت کنند. در چندین سال اخیر خوشبختانه با ساده و سریعتر شدن روش های پرداخت دیگر نیاز به منتظر ماندن برای قبض چاپی همراه اول نیست و روش های متعددی برای مشاهده و پرداخت قبض وجود دارد. . همچنین پرداخت با کد دستوری #111*10* (قبض پایان دوره) و #112*10* (قبض میان دوره) امکان پذیر است.

برای پرداخت صورتحساب می توانید در سامانه همراه اول شماره سیم کارت را وارد کنید و قبض را مشاهده کنید. البته پیشنهاد ما استفاده از روش های ساده تر هست. برای دریافت پیامکی کافی است حرف R را برای قبض پایان دوره و حرف M را برای قبض میان دوره به سامانه پیامکی ۹۹۰۰۰۹ پیامک کنید.روش دیگر استفاده از سامانه تلفنی ۹۹۹۰ همراه اول می باشد که با گوشی موبایل خود شماره گیری کرده و از منو گزینه پرداخت صورتحساب را انتخاب و با کارت بانکی خود پرداخت می کنید



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: قیمت سیم کارت , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

شرکت مخابرات ایران ،در روز یکشنبه 18 آذر ماه 1397در جشنواره ای با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور آقای سورنا ستاری و جمعی از معاونان شرکت سرمایه گذاری حرکت اول به نمایندگی از اپراتور همراه اول و شرکت دانش بنیان سانا گستر سبز، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اصحاب رسانه، معاونان همراه اول و قرارداد همکاری در رابطه با سرمایه گذاری امضاء کردند.

 سرمایه گذاری همراه اول در دانش بنیان

اخوان با بیان اینکه برخی دوستان نخبه دانشگاهی از عدم توجه به آنها گله مند هستند، وي افزود: امروز می خواهیم این پیام را بدهیم که در کشورمان جاهایی هستند که به شما نخبگان به طور جدی فکر می کنند و همراه اول از آنها حمایت می کند.

در این جشنواره که در مجتمع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، مهدی اخوان بهابادی رئیس هیأت مدیره همراه اول با قدردانی از معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و تقدير از جمع کردن نخبگان در مجموعه حاکميت اظهار داشت: امروز ما شاهد اولین سرمایه گذاری جدی مجموعه حرکت اول هستیم و از این پس اسم حرکت اول بیشتر مورد توجه خواهد بود..

وي افزود: همراه اول با تعیین چشم انداز جدید و مأموریت تحقق هدف دیجیتال بصورت جدی وارد عرصه سرمایه گذاری در استارت آپ ها شده است..

 

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز در این مراسم مباحثی همچون سرمایه گذاری در استارت آپ ها بیان داشت: ما یک مشکل بزرگ در اکوسیستم خود داریم و آن سرمایه گذاری در سطوح بالای ۵ میلیون دلار است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , استارت آپ , حرکت اول ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

 

اولین MVNO توسط اپراتور دانمارکی TELE۲ راه‌اندازی شد بعد از انکه این رویداد اروپا را دربر گرفت،در سال 1378 اپراتور مجازی انگلیس با عنوان Nextel آغاز به خرید و فروش و ارائه خدمات مخابرات UK پرداخت. و در همان ابتدای کار توانست 480 میلیون درآمد را کسب کند.موفقیت وی منجر به شکل گیری «ورجین موبایل» در آمریکا که بدون دسترسی شبکه و امکانات برقرار شد . 

پیشینه اپراتور

 

درآمد براورد شده در طرح تجاری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال باشد، به ازای هر ۵۰ میلیارد ریال ۱۰ درصد به حق امتیاز اضافه خواهد شد. همچنین حق امتیاز پروانه ارائه خدمات ارتباطی (Servco) رقم ۲۰ میلیارد ریال تعیین گردید.هیئت دولت ایران در نشست کاری خود به رئیس جمهور حق امتیاز پایه پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) را به میزان ۵۰ میلیارد ریال و پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه نوع دوم را ۲۰ میلیارد ریال تعیین و تصویب کرد.

تفاوت اپراتورهای مجازی تلفن همراه با اپراتورهای موبایل

خدمات

اپراتورهای مجازی تلفن همراه برای ارائه هر خدمت که در مجوزشان ذکر شده باید با اپراتور اصلی به توافق برسند. به عنوان مثال برخی اپراتورهای مجازی پیام چندرسانه‌ای ندارند یا فقط اینترنت ارائه می‌کنند.

تعرفه

تعرفه اپراتورهای مجازی باید بر اساس قوانین رگولاتوری و با توافق اپراتور اصلی تعیین گردد. این تعرفه‌ها در برخی مواقع کمتر از اپراتورهای اصلی و در برخی مواقع بیشتر است.

شماره

سرشماره یا همان کد اپراتورهای مجازی می‌تواند متفاوت باشد به عنوان مثال اپراتور مجازی طرف قرارداد همراه اول به جای استفاده از ۰۹۱ در شماره سیم کارت‌ خود از شماره مخصوص واگذار شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی استفاده کند.

سیم‌کارت

اپراتورهای مجازی می‌توانند سیم‌کارت‌های خود را از اپراتور اصلی تهیه نکرده و خودشان از شرکت تولیدکننده خریداری کنند؛ در ضمن قیمت سیم‌کارت‌ های این اپراتورها می‌تواند متفاوت باشد و در این زمینه از اپراتور اصلی تبعیت نکنند و تفکر حاکم بر سیم کارت رند در سیستم جاری شد حفظ پویایی و کارآمدی همیشگی بوده به نحوی که از زمان رونمایی آخرین نسخه نرم افزاری تا کنون بطور متوسط هر 10 روز یک بار امکانات و خدمات جدیدی به سایت اضافه شده و این روند همچنان ادامه دارد.

طرح‌ها و بسته‌ها

اپراتورهای مجازی تلفن همراه می‌توانند بسته‌ها و طرح‌های تشویقی متفاوت یا ارزان‌تری را ارائه دهند.

برند تجاری

اپراتورهای مجازی تلفن همراه برند تجاری خاصی خود را دارند و می‌توانند نام اپراتور یا اپراتورهای اصلی خود را در سایت یا تبلیغاتشان اعلام نکنند. این برند تجاری خاص به اپراتورهای مجازی استقلال می‌دهد.

خرید و فروش

در سال 1387همراه اول به صورت یک  ایده نو به طور فنی در حیطه خرید و فروش سیم کارت آغاز به کار کرد اپراتورهای مجازی موبایل می‌توانند طرح‌های فروش متفاوتی نسبت به اپراتورهای اصلی داشته باشند. بعضی از اپراتورهای مجازی موبایل برای جذب مشتری بیشتر با سازمان‌ها و شرکت‌ها قرارداد می‌بندند و برخی تنها در بخش سازمانی خدمات ارائه می‌دهند.

مالکیت‌های مجزا

بر اساس قوانین اپراتورها در ایران می‌توانند تنها ۱۰ سیم‌کارت را به نام یک نفر بزنند. اپراتورهای مجازی شامل این قانون می‌شوند و مالکانی که ۱۰ سیم‌کارت از یک اپراتور دارند می‌توانند ۱۰ سیم‌کارت دیگر از اپراتور مجازی طرف قرارداد با این اپراتور نیز داشته باشند.

شبکه و زیرساخت فیزیکی

اپراتورهای مجازی موبایل نمی‌توانند خودشان شبکه و زیرساخت فیزیکی جدا داشته باشند. این شرکت‌ها باید برای استفاده از شبکه تلفن همراه، با یک یا چند از اپراتورهای اصلی موبایل قرار داد بسته تا بتوانند از شبکه آن‌ها استفاده کنند. بدین ترتیب در کشور ما هر شرکتی که می‌خواهد مجوز اپراتور مجازی تلفن همراه(MVNO) را دریافت کند باید حداقل با یکی از شرکت‌های همراه اول , ایرانسل و رایتل به توافق رسیده و با آن‌ها قرارداد امضاء کند.

توسعه شبکه

اپراتورهای مجازی موبایل نمی‌توانند شبکه خود را گسترش دهند مگر اینکه اپراتور اصلی برای توسعه شبکه‌اش اقدام کند و دسترسی استفاده از آن را به اپراتور مجازی بدهد. بدین ترتیب اپراتورهای مجازی قبل از قرارداد باید به توسعه فنی و جغرافیایی شبکه اپراتور اصلی به خصوص در زمینه شبکه‌ها .

 

قیمت گذاری

بحث قیمت سیم کارت کار کاملا کارشناسی بوده این فرآیند توسط کارشناسان مجرب در امر خرید و فروش تعیین می شود. مشترکان تمام اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل و غیره از این سرویس استفاده کنند.ای 3G و 4G دقت کنند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت رند , قیمت سیم کارت , فروش سیم کارت , اپراتور مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 793
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

اولین دوره از برگزاری خدمات تلفن همراه در سال 1373 در تهران با مسئولیت آقای محمد جواد آذری جهرمی با ظرفیت سازی برای 9200 سیم کارت صورت گرفت.در مرداد ماه سال 1373با واگذاری 4 سیم کارت به دفتر ریاست جمهوری ایران،برای نخستین بار ارائه رسمی سیم کارت در جمهوری اسلامی ایران شروع شد.
هم اکنون شرکت مخابرات سیار ایران حدود ۷۳ میلیون مشترک دارد و ۱۲۴۵ شهر و بیش از ۷۰ هزار کیلومتر از جاده های کشور را تحت پوشش قرار داده است. ضریب نفوذ «همراه اول» حدود ۹۰.۳ درصد و ارتباط رومینگ بین الملل آن با ۲۷۰ اپراتور در ۱۱۲ کشور جهان برقرار است.  همچنین در سال ۸۹ پس از اختصاصی شدن شرکت مخابرات ایران، این شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد.

تاریخچه همراه اول

هيئت وزيـــران درجلسه مـورخ ۸۳/۰۵/۱۴ بنا بــه پيشنهــاد معاون وزیر آقای آذری جهرمی و به مستند مواد ۲و۴ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران – مصوب ۱۳۷۹ و مصوبه شماره ۱۹۰۱/۷۶۰۱۶ مورخ ۸۲/۰۴/۲۴ شوراي عالي اداري در اجراي بند ب ماده ۱ قانون مذكور - با تجديد سازمان و تغيير نام و اصلاح اساسنامه مركز سنجش از دور ايران به شركت ارتباطات سيار ایران، اساسنامه شركت را با سرمايه ۲۰۰۰ميليارد ريال تصويب نمود و کليه وظايف امور ارتباطات سيار شرکت مخابرات ايران به شرکت ارتباطات سيار ایران واگذار شد.سرويس‌هاي ويژه ای که هم اکنون مشتركين همراه اول از آن بهره مند هستند شامل اینترنت نسل ۳و ۴و ۴.۵، وای فای اول، سامانه خدمات آنلاین همراه من، باشگاه فیروزه ای، سیم کارت کودک، سیم کارت دانشجو، انتقال و انتظار مكالمه، مکالمه گروهی، سرويسFDN ، محدودیت مکالمه، اتصال به نمابر و ديتا، پیام کوتاه، پیام صوتی، تماس بان، پرداخت همراه و سرويس رومينگ بين‌الملل ‌می باشد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اپراتور , همراه اول , اینترنت , سیم کارت , مخابرات ,
:: بازدید از این مطلب : 664
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

دومین جشنواره و نمایشگاه «تهران هوشمند» با پشتیبانی همراه اول وکنفرانس جمعی از اعضای شورای شهر تهران و وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات ،رِئیس شورای اسلامی تهران ،مدیران شهرداری تهران  با حضور صاحب نظران و مدیران داخلی و خارجی در برج میلاد تهران حضور بهم رساندند .

در این جشنواره دو روزه ۱۰ گرد همایی تخصصی با موضوع شهر هوشمند برگزار می شود که در یکی از پنل های روز دوشنبه ۱۹ آذرماه 1397با عنوان «زیرساخت ها و فناوری های مدرن در شهر هوشمند» بابک قالیچی مدیرکل فروش سازمانی همراه اول ارائه خواهد داشت.

همراه اول در این جشنواره قصد دارد گفت و گو های  خود را با سایر بازیگران هوشمندسازی در زمینه مورد نظر به انجام رساندن پروژه های هوشمند سازی تهران را گسترش دهد.

در هفته تهران هوشمند(۱۴ تا ۲۰ آذر) علاوه بر برگزاری دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند، روز شنبه ۱۷ آذرماه 1397 کارگاه های آموزشی شهر هوشمند برگزار شد و روز یکشنبه ۱۸ آذرماه مرکز فناوری های هوشمند شهری افتتاح و از دستاوردهای شهر هوشمند شهرداری تهران رونمایی شد.

همچنین همزمان با دومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند»، چهارمین کنفرانس اینترنت اشیا ایران نیز با حمایت همراه اول از روز شنبه ۱۷ آذر تا چهارشنبه ۲۱ آذر 1397ماه در حال برگزاری است که افتتاحیه آن ۱۷ آذرماه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مرکز همایش شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد.

 چهارمین جشنواره تبلیغات ایران



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تهران هوشمند , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

برگزیدگان همایش تبلیغاتی ایران که در مرکز مراسم های بین المللی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران در روز چهار شنبه مورخ 12 دیماه 1397 معرفی و از شرکت ها و نهاد های برتر در حوزه تبلیغات با اعطا ی لوح های شاهین طلایی، نقره ای، و کرسیتال تقدیر شد.

در بخش «تبلیغات حمایتی» با قرار گرفتن در پشت تریبون در سخنان کوتاهی به تشریح اقدامات اپراتور اول در بازسازی مدارس زلزله‌زده غرب کشور پرداخت و از حضار درخواست کرد با شماره گیری کد #۲۴* در این امر مهم مشارکت کنند.

چهارمین جشنواره تبلیغات ایران

در این همایش که با سخنرانی محمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران و محمود دهقان رئیس انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی همراه بود، آثار ارسالی همراه اول در چهار بخش مختلف به عنوان آثار برتر معرفی شد و «شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات» همراه اول به نمایندگی از این شرکت جوایز این دوره را دریافت کرد. در جشنواره چهارم که با شعار خلاقیت، اثربخشی و تاثیر گذاری حق انتخاب مشتری برگزار شد اپراتور اول موفق شد در بخش های «تبلیغات حمایتی» و «تبلیغات محیطی(عرشه پل)» لوح های شاهین طلایی و لوح سپاس و در بخش های «کمپین جامع» و «تبلیغات دیجیتال(کمپین دیجیتال)» شاهین کریستال و دیپلم افتخار دریافت کند. در این همایش که ۳۵۰ اثر تبلیغاتی توسط سازمان ها و شرکت‌ها ارسال شده بود، پس از بررسی و ارزیابی علمی، ۴۵ اثر شایسته قدردانی و دریافت شاهین جشنواره معرفی شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , جشنواره تبلیغات ایران , *24# ,
:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()