نوشته شده توسط : Arfi :)

کمپانی های ابر قدرت از جمله سونی و مایکروسافت در عرصه فناوری، برای ساخت دوربین های مبتنی بر هوش مصنوعی «مایکروسافت اژور» با سنسور تصویر جدید سونی یعنی IMX500 همکاری می کنند که با کمک تراشه هوش مصنوعی داخلی، اطلاعات را در لحظه پردازش می‌کند. به کمک دوربین‌های مجهز به این تراشه می توان برای شمارش کسانی که وارد فروشگاه می شوند و یا ردیابی محصولات قرار گرفته روی میز صندوق فروشگاهی استفاده کرد. درواقع این دو کمپانی سال ۲۰۱۹ به منظور ساخت راهکارهای ابری برای گیمینگ و استریم محتوا با هم همکاری کردند.
سونی و مایکروسافت برای ساخت دوربین‌های مبتنی بر هوش سونی و مایکروسافت برای ساخت دوربین‌های مبتنی بر هوش مصنوعی با یکدیگر همکاری می‌کنند مصنوعی با یکدیگر همکاری می‌کنند

کمپانی سونی قصد دارد اپلیکیشن اختصاصی برای سنسور IMX500 را نیز بر مبنای Azure IoT توسعه دهد که کاربران به کمک آن می‌توانند به داده‌های آنالیتیک دوربین‌ها دسترسی پیدا کرده و روند انجام امور را ساده تر نماید.

«Terushi Shimizu»، مدیر اجرایی سونی با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید این شرکت و مایکروسافت اعتقاد دارند که «با پیوند دادن فناوری های حسگر و تصویر نوآورانه سونی با خدمات فضای ابری هوشمند و ممتاز مایکروسافت می‌توانند پلتفرمی قدرتمند و بی دردسر را به بازار دوربین‌های هوشمند معرفی کنند.»

این اولین دفعه‌ای نیست که سونی و مایکروسافت برای پروژه مبتنی بر هوش مصنوعی با هم همکاری می‌کنند. این دو شرکت سال ۲۰۱۹ به منظور ساخت راهکارهای ابری برای گیمینگ و استریم محتوا با هم همکاری کردند .این همکاری آنقدر نزدیک بود که سونی از بکارگیری دیتاسنترهای مایکروسافت برای بازی‌ها و پلتفرم‌های استریم خود خبر داد.

همانطور که می‌شد حدس زد دوربین هوشمند مایکروسافت و سونی برای مشتریان شرکتی ساخته شده و آن‌ها قصد دارند شرکت‌های تولیدکننده سخت افزار علاقه مند به خرید دوربین‌های هوشمند و همچنین فروشگاه‌های نرم افزاری متخصص در بینایی رایانه‌ای و ویدیو آنالیتیک را جذب کنند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سونی , مایکروسافت , هوش مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به اطلاعات به دست آمده شرکت فیسبوک در حال خرید وب سایت تولید و به اشتراک گذاری GIPHY است. در روز گذشته این شرکت اعلام کرد که قیمت در نظر گرفته شده برای خرید این سرویس اینترنتی ۴۰۰ میلیون دلار مشخص شده است. در واقع فیسبوک سعی دارد با اضافه کردن این سرویس به پلتفرم‌های خود، استفاده از قابلیت GIF را در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام گسترده تر کند.
فیسبوک سرویس GIPHY را تصاحب کرد

به گفته فیسبوک، در حال حاضر حدود ۵۰ درصد از ترافیک سرویس GIPHY مربوط به اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های این شرکت است و نیمی از این بخش، مربوط به اینستاگرام است؛ بنابراین سرمایه‌گذاری جدید فیسبوک منطقی به نظر می‌رسد. در این میان باید خاطرنشان کنیم که اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های متعددی از خدمات GIPHY بهره می‌برند و فیسبوک هم اعلام کرده این اپلیکیشن‌ها همچنان می‌توانند از امکانات GIPHY استفاده کنند. البته حالا که فیسبوک سرویس موردنظر را خریداری کرده، باید ببینیم این اپلیکیشن‌ها به استفاده از آن ادامه خواهند داد یا نه.

روی هم رفته به نظر می‌رسد حداقل تا آینده نزدیک قرار نیست رویکرد سرویس GIPHY با تغییر اساسی مواجه شود. اما از آنجایی که فیس‌بوک قصد دارد این سرویس را به طور گسترده با اکوسیستم خود یکپارچه کند، مطمئنا باید انتظار تغییراتی را داشته باشیم.

اگرچه فیسبوک در حال حاضر از API سرویس GIPHY برای واتس‌اپ، مسنجر، اینستاگرام و خود سایت فیسبوک استفاده می‌کند اما که حالا این سرویس تحت تملک فیسبوک قرار گرفته، قرار است به طور گسترده‌تری با اینستاگرام و دیگر اپلیکیشن‌های فیسبوک یکپارچه شود. این شرکت در بیانیه خود نوشته: «با ترکیب اینستاگرام و GIPHY، پیدا کردن GIF ها و استیکرهای موردنظر برای استوری‌ها و دایرکت‌ها به کار راحت‌تری بدل می‌شود.»



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیسبوک , اینستاگرام , واتساپ ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق آخرین آمار بدست آمده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از موقعیت بخش ICT کشورمان ایران، تا پایان شهریور ماه 1398 تعداد کاربران اینترنت باند پهن به 67 میلیون و 687 هزار و 4 نفر رسیده است.
67 میلیون ایرانی کاربر اینترنت هستند

در واقع تا پایان شهریورماه سال 98، ضریب نفوذ اینترنت در کشور به 81.48 درصد رسیده است و ضریب نفوذ اینترنت موبایل 76.58 درصد و ضریب نفوذ اینترنت ثابت 4.9 درصد برآورد می‌شود.

از این تعداد تنها 4 میلیون و 69 هزار و 227 نفر، مشترک اینترنت ثابت ( از طریق فناوری هایی مانند ADSL  و یا فیبر) هستند و 63 میلیون و 617 هزار و 777 نفر از موبایل برای اتصال به اینترنت استفاده می کنند.

بررسی ها حاکی از آن است که روند نفوذ اینترنت ثابت در کشور رشد نزولی داشته و با وجودی که ضریب نفوذ اینترنت ثابت در پایان سال 97 حدود 12.5 درصد اعلام شده بود هم اکنون و در نیمه سال 98 به 4.90 درصد رسیده است.

در این میان آمارها نشان می دهد که 93.9 درصد کاربران برای اتصال به اینترنت از فناوری نسل 3 و ۴ موبایل (3G و 4G ) استفاده می کنند و تنها 5.88 درصد کاربران از طریق فناوری DSL و کمتر از یک درصد نیز از طریق فناوری FTTX به اینترنت متصل می شوند.

این درحالی است که بر خلاف اینترنت ثابت، نفوذ اینترنت موبایل در کشور در حال رشد است و به بیش از 76 درصد رسیده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , مخابرات , اینترنت wifi , اینترنت ADSL ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس خبرهای منتشر شده، اکثر کاربران شبکه های اجتماعی از جمله واتساپ، تلگرام  و غیره در معرض خطر هک شدن و یا کلاهبرداری هستند از روش های امنیتی استفاده نمی کنند. بررسی و تحقیقات انجام شده در دانشگاه بیرمنگام انگلیس حاکی از آن می باشد که تنها 14 درصد کسانی که از خدمات رمزگذاری پیام رسان ها استفاده می کنند.
امنیت شبکه‌های اجتماعی در هاله‌ای از ابهام

با توجه به بررسی‌های انجام شده 79 درصد از کاربران واتس‌آپ و 96 درصد از کاربران وایبر با بررسی تنظیمات این پیام رسان‌ها توانستند رمزگذاری داده‌ها را انجام دهند، اما از آنجایی که تنظیمات فیس‌بوک کار دشواری است تنها 63 درصد افراد موفق به انجام این کار شده‌اند.

برنامه‌های کاربردی واتس‌آپ و وایبر، پیام‌ها را به صورت پیش‌فرض رمزگذاری می‌کنند، این برنامه‌ها نیازمند فرآیند اعتبارسنجی (Authentication Ceremony) برای تضمین امنیت واقعی‌شان هستند اما پیام‌رسان فیس‌بوک خدمات رمزگذاری پیش فرض ارائه نمی‌دهد و کاربران خودشان می‌توانند خدمات یاد شده را فعال کنند. با این حال از آنجایی که اکثر کاربران از این فرآیند و اهمیت آن ناآگاه هستند و مشکلات امنیتی خاصی را تجربه نکرده‌اند مجاب کردن آنها برای استفاده از روش‌های امنیتی کمی مشکل است.

کاربران باید برای کسب اطمینان در این زمینه برخی تنظیمات را به طور شخصی انجام دهند، برای مثال هویت گیرنده پیام‌ها را تایید کنند تا مطمئن شوند اطلاعات شخصی آنها سرقت نمی‌شود. بدون تایید فرایند ایمن‌سازی داده‌ها برای گیرنده، ممکن است هکر خود را به جای گیرنده جا بزند و پیام‌های کاربران را دریافت کند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تکنولوژی , واتساپ , فیسبوک , شبکه اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده، طبق آمار منتشر شده از سوی شرکت OpenSignal  در مورد اختلاف سرعت دانلود اینترنت گوشی تلفن همراه و وای فای میان کشورهای مختلف دنیا صورت گرفته است، در اغلب کشورهای دنیا سرعت اینترنت وای فای بیشتر از سرعت گشوی تلفن همراه می باشد.

با توجه به این که اینترنت به یک عضو مهم و جدا نشدنی از زندگی ما تبدیل شده است و تقریبا اکثر شغل‌های دنیا و حتی برخی کارهای روزانه ساده نیز بدون وجود اینترنت دشوار و زمان گیر است، مسئله سرعت یکی از دغدغه‎‌های اصلی کاربران اینترنت محسوب می‌شود.
اینترنت موبایل بهتر است یا ADSL ؟

مطمئنا برای شما که از اینترنت استفاده می‌کنید این سوال پیش آمده باشد که سرعت اینترنت موبایل بیشتر است یا وای فای و بهتر است از کدام یک استفاده کنم؟

نکته جالب این است که بعد از تحقیقات Opensignal و بدست آمدن عدد 41 درصد، به کاربران و تولیدکنندگان دستگاه های الکترونیکی پیشنهاد کرد که این فرضیه را که اینترنت وای فای، گزینه بهتری از اینترنت موبایل است را کنار بگذارند.

پس از تحقیق که شرکت Opensignal درباره اختلاف سرعت دانلود اینترنت موبایل و وای فای میان 80 کشور انجام داد، مشخص شد که در 41 درصد کشورهای مورد بررسی، (33 کشور) سرعت دنلود اینترنت موبایل سریع‌تر از وای فای است، و البته ایران نیز جز همین 33 کشور قرار دارد. 

در واقع اختلاف سرعت اینترنت وای فای و موبایل در ایران 8.3 است، یعنی سرعت دانلود با اینترنت وای فای در ایران 5.1 و سرعت دانلود اینترنت موبایل 13.4 مگابیت بر ثانیه است. ایران از لحاظ اختلاف سرعت اینترنت در رده هشتم جهان قرار دارد.

البته کشورهایی همچون بلغارستان، بنگلادش، بلژیک و نروژ نیز وجود دارند که اختلاف سرعت وای فای و موبایل در آنها بسیار کم و ناچیز است. به عنوان مثال، سرعت دانلود وای فای در بلغارستان 31.7 و سرعت دانلود اینترنت موبایل 31.7 مگابیت برثانیه است، سرعت

دانلود وای فای در بنگلادش 5.2 و سرعت دانلود اینترنت موبایل 5.1 مگابیت برثانیه است، سرعت دانلود وای فای در بلژیک 34.3 و سرعت دانلود اینترنت موبایل 33.5 مگابیت برثانیه است و سرعت دانلود وای فای در نروژ 48.9 و سرعت دانلود اینترنت موبایل 42.8 مگابیت برثانیه است.

پیش از ایران به ترتیب کشورهای استرالیا، لبنان، قطر، عمان، یونان، جمهوری چک و میانمار از لحاظ اختلاف سرعت اینترنت موبایل و وای فای در رتبه اول تا هفتم جهان قرار دارند. در واقع بیشترین اختلاف سرعت مربوط به کشور استرالیا با عدد 13 می‌باشد.

کشورهایی که در آنها پهنای باند اینترنت بیشتر است، سرعت وای فای نیز زیاد است. به عنوان مثال کشورهای هنگ کنگ، کره جنوبی، سنگاپور پر سرعت‌ترین وای فای‌های دنیا را دارند.

از میان کشورهایی که سرعت اینترنت وای فای در آنها بیشتر از اینترنت موبایل است به ترتیب کشورهای هنگ کنگ، سنگاپور، آمریکا و تایلند بیشترین اختلاف را در میان دو نوع اینترنت داشتند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , مخابرات , اینترنت wifi , اینترنت ADSL ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس خبرهای اعلام شده از سوی شرکت خدمات ارتباطی همراه اول، با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی (ع)، این شرکت 30 دقیقه مکالمه درون شبکه برای تمامی کاربران سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری خود ارائه کرد و مهلت استفاده از این طرح ویژه تا 18 اسفندماه اعلام نمود، در واقع کاربران با دو شماره تلفن (همراه اول یا تلفن ثابت) را به لیست شماره‌های دلخواه خود اضافه کنند و تا 30 دقیقه مکالمه درون شبکه رایگان با آنان داشته باشند.
30 دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه همراه اول به مناسبت روز پدر

در صورت تمایل به خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانید به مراکز و نمایندگی های مجاز مراجعه نمائید و ضمن دریافت سیم کارت مورد نظر از خدمات آن نیز می توانید بهره مند شوید.

مجموع حجم 30 دقیقه‌‌ای این بسته، برای مکالمات با دو شماره دلخواه در نظر گرفته شده که متقاضی می‌تواند آن را برای مکالمه با یک یا دو شماره استفاده کند؛ البته محدودیتی در استفاده این بسته لحاظ نشده و متقاضی می‌تواند حجم مذکور را در چندین تماس جداگانه مصرف کند.

تمامی کاربران اپراتور اول می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری #43 *10* اقدام به فعالسازی بسته طرح روز پدر کنند؛ همچنین مشترکان بعد از پايان حجم بسته‌شان، پيامك اطلاع‌رساني اتمام حجم دريافت مي‌كنند.
 این طرح که با هدف حراست از سلامت کاربران در روزهای شیوع کرونا راه‌اندازی شده، زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا ضمن توجه به اهمیت در خانه ماندن، بتوانند به راحتی و بدون هزینه روز پدر را تبریک بگویند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول، در 30 تیر ماه 1395 در پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، که با حضور برخی از نمایندگان مجلس و اساتید دانشگاه و صاحبنظران روابط عمومی در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد، از ميان روابط عمومي هاي برتر كشور، روابط عمومي همراه اول به عنوان روابط عمومي سرآمد معرفي و تنديس زرين دريافت كرد.
اپراتور همراه اول تندیس زرین سرآمدن روابط عمومی ایران را گرفت

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت این اپراتور مراجعه نمایند و ضمن دریافت سیم کارت مورد نظر از خدمات آن نیز بهره مند شوند.

بارت دی وریس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی(IPRA)، در پیامی که به این مراسم ارسال کرده بود از اقدام فعالان روابط عمومی کشور برای انتخاب روابط عمومی های سرآمد تقدیر و مدل ارتباطی دوسویه همسنگ را به عنوان یک نقشه راه برای ارتباطات استراتژیک و بستر رسیدن به سرآمدی مطرح کرد.
در این مراسم احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی، دکتر باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات ایران، دکتر کریم زارع رئیس مجمع تخصصی نخبگان، وحید مرندی مقدم معاون سازمان استاندارد ایران و دکتر خورشیدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی سخنرانی کردند.

در اين مراسم هوشمند سفيدي دبير کل پنجمین دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومي، با بیان اینکه ظرفیت فعلی روابط عمومی ها پاسخگوی نیاز کشور نیست، با تأکید بر استفاده روابط عمومی ها از الگوی روابط عمومی سرآمد، آن را الگویی متوازن توصیف کرد که می تواند همه جنبه های عملکردی و ساختاری ارتباطی را در سازمان مدیریت کند.
گفتني است مدل تعالي سازماني EFQM يك استاندارد اروپايي است كه به عنوان ابزاري قوي براي سنجش ميزان استقرار سيستم ها در سازمان هاي مختلف بكار گرفته مي شود.

در اين همايش كه با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ملی استاندارد و موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد، پس از ارزيابي روابط عمومي هاي برتر كشور بر اساس مدل تعاليEFQM ، روابط عمومي هاي سرآمد در سه سطح زرين  (كسب حداقل ۷۰۰ امتياز)، سيمين (كسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰)  و بلورين (كسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفي شدند.
پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط عمومي همراه اول كه در ارزيابي هاي صورت گرفته امتيازات لازم را كسب كرده بود، ضمن معرفي به عنوان روابط عمومي سرآمد (تثبیت سرآمدی)، تنديس زرين و نشان تعالي شش ستاره دريافت كرد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی شرکت خدامت ارتباطی همراه اول، بخش کسب و کار سازمانی نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشورمان ایران، امکانی را فراهم کرده است تا از این پس جلسات شورای نگهبان به صورت مجازی و از طریق بستری امن و اختصاصی دیتا توسط این شرکت با سیم کارت های دیتای سازمانی و شبکه اختصاصی امن همراه سرویس APN برگزار شود.
برگزاری جلسات شورای نگهبان بر بستر شبکه امن اپراتور همراه اول

در صورت تمایل به خرید سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول، می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمائید و ضمن دریافت سیم کارت مورد نظر از خدمات آن نیز بهره مند شوید.

با راه اندازی این سرویس، برگزاری جلسات شورای نگهبان با استفاده از سیستم های رایانه ای اعضا و بصورت مجازی و از طریق سیمکارتهای دیتای سازمانی همراه اول در هر لحظه از شبانه روز امکان پذیر خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با نقل مکان مرکز اطلاع رسانی همراه اول 09990 به ساختمان خیام و افتتاح call center جدید این شرکت، پاسخگویی به کاربران كه در گذشته فقط بصورت IVR(پاسخگويي خودكار) شبانه روزي بود، بزودي توسط اپراتورها نيز بصورت شبانه روزي (حتي در روزهاي تعطيل) انجام مي پذيرد.
پاسخگويي مركز 09990 همراه اول شبانه روزي مي شود

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت همره اول  و سیم کارت 0912 ارزان همراه اول می توانند به مراکز و نمایندگی های مجاز این اپراتور مراجعه نمایند و نسبت به خرید سیم کارت اقساطی نیز می توانند اقدام کنند.

براساس این گزارش در مراسم افتتاح اين مركز جديد كه روز دوشنبه 4 مردادماه برگزار شد، مهندس صدوقي، مديرعامل همراه اول از آغاز بكار 7 مركز اطلاع رساني 09990 در سراسر كشور تحت مديريت مركز تهران خبرداد و گفت: علاوه بر مركز اطلاع رساني 09990 مركزي كه در تهران استقرار دارد 7 مركز ديگر نيز در استان هاي خراسان رضوي، آذربايجان شرقي، مازندران، مركزي، اصفهان، فارس، خوزستان شروع بكار كرده اند كه بصورت محلي اطلاع رساني مي كنند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به خبرهای منتشر شده از سوی روابط عمومی اپراتور همراه اول، این شرکت در راستای افزایش رضایت مندی کاربران خود، مجموعه طرح های فصلی هزاران لبخند (پاییزی، زمستانی، بهاری) را از ابتدای مهر ماه 1391 تا پایان خردادماه سال آینده برای کلیه کاربران سیم کارت اعتباری و دائمی خود در نظر گرفته است.
مجموعه طرح های فصلی هزاران لبخند همراه اول کلید خورد

در صورت تمایل به خرید سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمائید و ضمن دریافت سیم کارت خود از خدمات ان نیز بهره مند شوند.

در اين طرح تشويقي، يك شماره تلفن مي تواند در چندين قرعه كشي شركت كند و جوايز صرفاً به مالك قانوني سيم كارت در زمان استخراج اطلاعات ارائه مي شود. همچنين در طرح مذكور امتياز قرعه كشي ها از اولين روز تا آخرين روز فصل محاسبه مي شود و امتیازات کسب شده به فصل بعد منتقل نمي شود.

در مجموعه طرح های فصلی هزاران لبخند همراه اول كليه مشتركين (دائمي و اعتباري)، شركت داده مي شوند و قرعه كشي جوايز بصورت فصلي و در دو سطح معمولي و عالي انجام مي شود.
حداقل امتياز لازم جهت شركت در قرعه كشي سطح معمولي 120 امتياز و سطح عالي 200 امتياز است. هر 20 هزار ريال كاركرد مشترك پس از كسر تخفيفات (براي سيم كارت دائمي) و 20 هزار ريال اعمال شارژ (براي سيم كارت اعتباري) 10 امتياز، فعال سازي سيم كارت دائمي 500 امتياز، فعال سازي سيم كارت اعتباري 50 امتیاز دارد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی روابط عمومی همراه اول، این شرکت به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور، هم زمان با اجرا و طراحی پویش «#ایران_همدل» که قرار است با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با هدف همدلی و کمک به نیازمندان بپردازد، اپراتور اول به توصیه رهب معظم انقلاب و همسو با همه مردم مهربان ایران،به این پویش پیوست.

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور حامی «ایران همدل» شد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت همراه اول اعتباری و سیم کارت ارزان 0912 می توانند به مراکز و نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند و نسبت به خرید سیم کارت اقساطی اقدام کنند.

در این راستا شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد هر مبلغی که مشترکان از طریق سامانه «ستاره ۱۰ ستاره ۱۴۴۱ مربع» کمک کنند، به میزان دو برابر آن به محرومان و نیازمندان عزیز کمک و در این کار خیر شرکت کند.
کلیه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به میزان مد نظر و تعداد دفعات دلخواه در این طرح مشارکت کنند. مبلغ انتخاب شده توسط مشترک، در صورتحساب مشترکان دائمی لحاظ شده و از شارژ مشترکان اعتباری کسر می شود.
 «رزمایش همدلی برای #ایران_همدل» با هدف مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا آغاز شده که امید می‌رود با توجه به قرار گرفتن در ماه انفاق، به دستاوردهای خوبی منجر شود و خاطره خوشی را از امسال در اذهان باقی گذارد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده از سوی شرکت خدمات ارتباطی همراه اول، در 6 اردیبهشت 1399، با توجه به استقبال کاربران همراه اول از طرح ۵۵+۵ در سال‌های گذشته، این طرح در ماه مبارک رمضان امسال نیز قابل اجرا است. طبق این طرح در ایام ماه مبارک رمضان، کاربران سیم کارت دائمی واعتباری می توانند با ثبت نام رایگان در طول شبانه روز در هر تماس داخل شبكه(سیم کارت های همراه اول)، پس از گذشت ۵ دقیقه مكالمه طبق تعرفه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه در همان مكالمه، رایگان صحبت كنند.
هدیه همراه اول در ماه رمضان ۵۵ دقیقه مکالمه رایگان در هر تماس

لازم به ذکر است هدیه درنظر گرفته شده در این طرح شامل مکالمات خارجی، رومینگ بین‌الملل، تماس با سایر اپراتورها و رومینگ داخلی نمی‌شود.
همراه اولی ها می توانند از ابتدای ماه رمضان، با شماره‌گیری کد «ستاره ١٠ ستاره ۴٢١ مربع» در این طرح ثبت‌نام كنند.

زمان اجرای این طرح از روز شنبه ۶ اردیبهشت ماه تا پایان روز ٣ خردادماه است و مشترکان می‌توانند با فعالسازی این طرح، از مزایای آن بهره‌مند شوند.
براساس این طرح، مکالمه مشترک پس از ۶۰ دقیقه قطع و دوباره با تکرار شرایط مذکور انجام خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

به گزارش روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایوب دهقانکار با اعلام پایان زمان بیست روزه پویش کتاب خانه گفت: این پویش با همکاری وزارت ارشاد و پلتفرم‌های کتاب آنلاین برگزار شد و طی آن ۲۳۶ هزار نسخه کتاب الکترونیکی با تخفیف‌های ۷۰ و ۸۰ درصد به فروش رسید.
 فروش ۲۳۶ هزار نسخه کتاب الکترونیکی در پویش کتاب خانه

در واقع بسیاری از شهروندان استان‌های ایران در قرنطینه خانگی به سر می‌برند تا از بحران شیوع کرونا دوری کنند. این دسته از کاربران در منازل خود برای اوقات فراغت و گذران وقت خود اقدامات مختلفی انجام می‌دهند و استارتاپ‌ها نیز در کنار این شهروندان، خدماتی را عرضه می‌کنند تا در این دوران سخت کنار آنها باشند. کتابخوان‌های آنلاین ایرانی از جمله این سامانه‌ها هستند که از همان روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا، کارهای متعددی از جمله رایگان کردن بخشی از کتب و یا اعطای تخفیف‌های ویژه را انجام دادند.

طرح پویش کتاب‌خانه نیز برای تشویق شعار «در خانه بمانیم» با همکاری وزارت ارشاد و پلتفرم‌های فروشنده کتاب الکترونیک به صورت سراسری اجرا شد و تمامی پلتفرم‌ها در این طرح شرکت کردند. این پلتفرم‌ها با توجه به نوع قرارداد خود با ناشرین تعداد بسیاری از کتاب‌های خود را در این طرح قرار دادند و تقریبا ۹۰ درصد کتاب‌ها در پویش کتاب‌خانه شرکت داشتند.

شایان ذکر است طرح پویش کتاب‌ خانه که در آن کتب بزرگسال با تخفیف ۷۰ درصد و کتب کودکان با تخفیف ۸۰ درصد ارائه می‌شد، یک همکاری سه جانبه میان ناشرین، پلتفرم‌های فروش و وزارت ارشاد بوده؛ به این ترتیب که ۲۰ درصد هزینه‌ها را وزارت ارشاد و ۵۰ درصد باقی مانده توسط پلتفرم‌ها و ناشرین پرداخت شده است. همچنین قرار بوده که تیزرهای تبلیغاتی این کمپین با مساعدت وزارت ارشاد از صدا و سیما پخش شود که این موضوع بنا به دلایلی نامشخص تحقق نیافته است. شنیده‌های دیجیاتو حکایت از این دارد که تا به امروز وزارت ارشاد به وعده پرداخت سهم ۲۰ درصدی خود نیز مبادرت نورزیده و پلتفرم‌های فروش از این موضوع گله‌مند هستند.

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده که طی اجرای این طرح به مدت تقریبا ۲۰ روز، بیش از ۲۳۶ هزار نسخه کتاب الکترونیکی به فروش رسیده است. او هدف از برگزاری این پویش تقویت سبد فرهنگی خانواده‌های ایرانی در ایام خانه‌نشینی ناشی از کرونا دانسته و تاکید کرده  سیاست معاونت فرهنگی حمایت همزمان از نشر کتاب به‌صورت کاغذی و دیجیتال است. به نظر می‌رسد در شرایط کنونی خواندن کتاب‌های آنلاین به عنوان مکملی برای فرهنگ کتابخوانی که ایمن‌تر هم باشد ضروری است.

«ایوب دهقانکار» گفته که «خوشبختانه ناشران الکترونیک کشور در مقایسه با سال‌های گذشته رشد کمی و کیفی مطلوبی داشته‌اند و همین موضوع یکی از دلایل اصلی استقبال مخاطبان از محصولات ارائه شده است‌.»

اجرای کمپین‌های مشترک با شهرداری تهران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان از دیگر اقدامات کتاب‌فروشی‌های آنلاین در این روزها بوده که به نظر می‌رسد در روزهای آتی نیز با همکاری سایر نهادها شاهد اجرای کمپین‌های دیگری در زمینه کتابخوانی باشیم.

گفتنیست پلتفرم‌های دیگر کتابخوانی نظیر فیدیبو نیز تخفیف‌های تا نود درصد و رایگان کردن کتاب‌های دانشگاه تهران را برای کاربران خود در این روزها در نظر گرفته‌اند. فیدیبو همچنین در این روزها با ناشران برتر کشور کمپین‌های تخفیف مختلفی را برگزار می‌کند و طرح اهدای کتاب خریداری شده توسط کاربران به افرادی که هنوز عضو فیدیبو نیستنند را راه‌اندازی کرده است؛ طرحی که  به منظور تشویق فرهنگ خرید کتاب آنلاین اجرایی شده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: کرونا , دولت , کتاب ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس خبرهای اعلام شده از سوی شرکت خدمات ارتباطی همراه اول، این شرکت به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و در بیستمین سال فعالیت همراه اول،از ابتدای سال جدید تا پایان 13 فروردین ماه 1393، تمامی 57 میلیون کاربران سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند در طرح رايگان اين اپراتور ثبت نام كنند و از 20 هزار ريال اعتبار داخل شبكه(همراه اول و تلفن ثابت) بهره مند شوند.
عيدي 114 ميليارد توماني همراه اول به کاربران دائمي و اعتباري

مشتركين دائمي از طريق شماره گيري كد دستوري #449*111* و مشتركين اعتباري از طريق شماره گيري كد دستوري #11*140* مي توانند از باقيمانده اعتبار خود مطلع شوند.
طبق اين گزارش امكان ثبت نام و دريافت بسته تنها براي يكبار و فقط در ايام نوروز امكان پذير است.
57 ميليون مشترك همراه اول مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر از جزئيات عيدي 20 هزار ريالي خود كه جمعاً 114 ميليارد تومان مي شود، به پرتال همراه اول مراجعه كنند.
بر اساس اين گزارش، ثبت نام مشتركين از طريق ارسال عدد 44 به سرشماره 111 و يا شماره گيري كد دستوري #44*111* امكان پذير است. پس از ارسال، پيامكي با مضمون «مشترك گرامي، نوروز 93 مبارك. عيدي 20 هزار ريالي همراه اول (داخل شبكه) براي شما فعال گرديد. مهلت استفاده تا 13/1/93 مي باشد.» براي مشتركين ارسال مي شود.
اين گزارش مي افزايد: پس از دريافت عيدي 20 هزار ريالي، امكان استفاده از آن در كاركرد داخل شبكه(همراه اول و تلفن ثابت) براي مشترك امكان پذير است. امكان خريد بسته، استفاده از خدمات ارزش افزوده، تماس رومينگ و خارجه با اين اعتبار امكان پذير نيست. 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399 | نظرات ()