نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده اپراتور همراه اول در کنار آذری جهرمی وزیر ارتباطات و اطلاعات ،شناسایی خدمات های نوین خود را آغاز کرده است.مدیر عامل همراه اول صدوقی،دررویداد این جلسه به گزارش آمارهایی از تعداد کاربران اپراتور همراه اول پرداخته است.

 

گزارش آمار تعداد کاربران دیتا و خطوط ثبت شده‌ همراه اول

براساس گزارش همراه اول، تعداد کاربران دیتای این اپراتور از مرز ۲۵ میلیون کاربر گذشته است؛ تعداد کاربران 4G این اپراتور رشد ۲۰ برابری در سال ۹۵ داشته‌ است همچنین همراه اول تعداد کاربران جذب‌شده در سه‌ماهه‌ی اول ۱۳۹۶ را ۲.۱ میلیون نفر اعلام کرد.

صدوقی همچنین آماری از رشد سیم‌کارت‌های ثبت‌شده‌ی این اپراتور ارائه کرد؛ تعداد سیم‌کارت‌های ثبت‌شده‌ی همراه اول در سال گذشته به ۹.۳ میلیون واحد رسیده؛ این در حالی است که تعداد سیم‌کارت‌های ثبت‌شده‌ در سال ۹۲، ۵.۸ میلیون سیم‌کارت بود.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت,همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

اپراتور همراه اول و وارد کننده ی رسمی شیائومی از سال های قبل شراکت خود را شروع کردند.همراه اول 4 گوشی شیائومی به طور اقساط واگذار میکند.این گوشی به همراه خطوط تلفن همراه اعتباری «اینترنت،مکالمه،پیامک»میباشد.

عرضه ی اقساطی گوشی های شیائومی توسط همراه اول

همچنین تمامی کاربران همراه اول می توانند جهت خرید نقدی گوشی، که به همراه یک عدد کارت اینترنت هدیه ۶ ماهه و سیم کارت اعتباری رایگان عرضه می‌شود به فروشگاه‌های همراه اول مراجعه و یا عدد ۲۲ را به سرشماره ۸۰۱۸ ارسال کنند.

در این طرح، کاربران سیم کارت دائمی همراه اول براساس ارزش سیم کارت شان تخصیص اعتبار شده و می توانند با خرید یکی از بسته های در نظر گرفته شده که ترکیبی از «مکالمه، پیامک و اینترنت همراه» و یک مدل گوشی هوشمند شیاومی است؛ بدون نیاز به ضامن، اقدام به خرید اقساطی کرده و هزینه آن را طی یکسال پرداخت کنند.

توجه داشته باشید افرادی که در طرح اقساطی فروش شرکت می‌کنند، نمی‌توانند تا پایان تسویه از طرح ترابردپذیری استفاده کنند.

بسته‌های همراه اول و گوشی‌های شیائومی در جدول زیر قابل مشاهده هستند.(توجه داشته باشید که قیمت‌های پیش قسط، اقساط ماهانه و جمع کل مربوط به جمع قیمت گوشی و قیمت بسته است)

نام گوشی

مکالمه(دقیقه)

پیامک(تعداد)

اینترنت(گیگابایت)

پیش قسط

اقساط ماهانه

جمع کل

Mi 4

۷۵۰

۷۵۰

۲

۱۷۸،۹۰۰

۱۰۹،۶۰۰

۱،۴۹۴،۵۰۰

Mi 4i

۵۰۰

۵۰۰

۱

۱۳۵،۷۰۰

۹۰،۹۰۰

۱،۲۲۶،۸۰۰

Redmi 2

۲۵۰

۲۵۰

۰.۵

۸۰،۹۰۰

۶۴،۳۰۰

۸۵۲،۹۰۰

Redmi note 2

۵۰

۵۰

۴

۹۹،۵۰۰

۸۸،۸۰۰

۱،۱۶۵،۳۰۰

بسته‌ها ماهانه بوده و تا ۱۲ ماه تکرار می‌شود

قیمت‌ها به تومان است

هر چهار گوشی گارانتی ۲۴ ماهه شرکت آسوشید تجارت دارد.

 

همراه اول برای نخستین بار در ایران به عرضه‌ی گوشی هوشمند شیائومی به همراه میزان مشخصی اعتبار ماهانه به مدت یکسال (شامل مکالمه، دیتا و پیامک) به صورت اقساطی کرده است.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده در 10 بهمن ماه 1397 جلسه ای با مدیران همراه اول و افراد فعال در حیطه ی بازی های رایانه ای در برج همراه اول برپا شد و و افراد حضور یافته در این جلسه با نظر خواهی و باز بینی برنامه ها و بیان کردن نگاهی نوین همراه اول در حیطه ی سرویس دیجیتال پرداختند.

برپایی نشست همراه اول با فعالان حیطه  بازی های رایانه ای

مهرمنش اضافه کرد: در این جهت سلسله جلسات و نشست‌های متعدد با فعالان حوزه‌های گوناگون خواهیم داشت و با آنها ضمن همفکری و مرور برنامه‌ها، نگاه جدید همراه اول و فضاهای جدید همکاری را شکار خواهیم کرد.

 

به طور مثال حوزه‌هایی همچون "مالی و بیمه"، "سرگرمی بویژه بازی"، "آموزش و سلامت" که نیاز جدی جامعه است، تمرکز بیشتری خواهیم داشت.

ابوذر مهرمنش مدیرکل خدمات ارزش افزوده سیم کارت همراه اول ضمن اشاره به اهداف جدید اپراتور اول در جهت توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال گفت: بخش ارزش افزوده همراه اول قصد ورود جدی در حیطه هایی از محتوا و سرویس  دیجیتال را دارد که در گذشته کمتر مورد توجه بوده است.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

اپراتور همراه اول از 25 آذرماه تا 10دیماه  1397 این اپراتور شرایطی به وجود آورد که اپلیکشین همراه اول را دانلود کنید و یا به روز رسانی نماید میتوانند در قرعه کشی از پاییز تا زمستان شرکت نمایند.برای دانلود «اپلیکشین همراه من» میتوانید سایت ها و کافه بازار مراجعه نمایید.

در واقع شما برای شرکت در قرعه‌کشی از پاییز به زمستان تا روز 10 دی ماه فرصت دارید و تا آن زمان باید آخرین نسخه همراه من را دانلود کنید یا آن را به روز رسانی کنید، اما اگر پیش از این تاریخ آخرین نسخه همراه من را نصب کرده باشید تنها کافی است در طول این مدت یک بار وارد برنامه شوید.

 قرعه کشی همراه اول ،جشنواره گذر از پاییز به زمستان همزاه من

مزایای اپلیکیشن همراه من

از جمله مزایای استفاده از اپلیکیشن همراه من شامل مواد زیر می‌باشد:

  •  مشاهده و فعال‌سازی بسته‌های مکالمه و اینترنت همراه و سایر طرح‌های تشویقی
  •   دریافت خلاصه کارکرد، شامل مکالمه، پیامک، اینترنت و خدمات مبتنی بر محتوا
  • فعال‌سازی، خرید و مشاهده گزارش مصرف بسته‌های اینترنتی
  • نمایش مشخصات مشترک و سیم کارت (PIN و PUK)

 

     هدایای قرعه کشی از پاییز به زمستان همراه اول

  • 3 عدد ساعت هوشمند
  • 5 عدد هارد اکسترنال
  • 7 عدد هدفون بی سیم
  • 10 عدد کارت 1000 امتیازی باشگاه فیروزه‌ای


:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

 اپراتورهمراه اول برای تمام مشترکین خود بسته های اینترنت گوناگون با حجم های متفاوت و قیمت های با صرفه ارائه می دهد.بیشتر مشترکین از اینترنت همراه برای استفاده از پیام رسان های اجتماعی و غیره استفاده میکنند در این بین تمامی اپراتورهای گوشی همراه سعی دارند با ارائه خدمات و بسته های جدید با قیمت مناسب با یکدیگر در رقابت هستند.

بسته های اینترنت متنوع همراه اول

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توییتی را منتشر و اعلام نمود: اپراتورهای تلفن همراه برای جبران افزایش قیمت، حجم بسته های اینترنت را بدون بالا بردن هزینه، ۱۰ درصد افزایش داده اند. وی در توییت خود نوشت:

مردم از افزایش قیمت بسته های اینترنتی شکایت دارند. با آغاز مدیریت هزینه ها در اپراتورها، از هفته گذشته اصلاح قیمت ها آغاز شد. فعلا با همان قیمت ها، ده درصد حجم بیشتر اضافه شده است. کاهش هزینه ها در اپراتورها با جدیت پیگیری می شود. فضای مجازی فرصت است.

اپراتور همراه اول بسته هایی متفاوت با زمان ها و حجم های گوناگون و قیمت مقرون به صرفه به کاربران ارائه می کند. تنوع بسته های اینترنت همراه اول به گونه ای است که برای هر سلیقه و نیازی مناسب خواهد بود. بسته های آلفا پلاس یک روزه تا یک ساله با حجم های کمتر از ۵۰۰ مگابایت تا بیشتر از ۱۰ گیگابایت و حتی نامحدود، بسته های ویژه مشترکان جدید، بسته های اینترنت همراهی و بسته های مدار فیروزه ای از انواع بسته های اینترنت همراه اول هستند.

البته به نظر می رسد فعلا فقط همراه اول این کار را انجام داده و ۱۰ درصد به حجم بسته های خود افزوده است. مدتی پیش و بعد از حذف بسته های اینترنت شبانه با توصیه رگولاتوری، همراه اول اینترنت هدیه صبحانت را به بسته های پرمصرف خود اضافه کرد. ترافیک هدیه صبحانت معادل ۱۰ درصد حجم کل بسته خریداری شده است و در ساعات ۶ صبح تا ۱۲ ظهر قابل استفاده خواهد بود.

در ادامه می توانید تمام بسته های اینترنت نوترینو همراه اول را مشاهده کنید:

بسته های اینترنت ویژه مشترکان جدید

  • به منظور افزایش رضایت مشترکان جدید همراه اول، بسته های اینترنت ویژه مشترکان جدید ارائه می شود. این بسته ها صرفا مخصوص کاربران سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری است. منظور از مشترکان جدید، مشترکانی است که حداکثر ۳۰ روز از تاریخ فعال سازی سیم کارتشان گذشته باشد.
  • این بسته ها قابل رزرو کردن هستند و دارای رزرو خودکار خواهند بود.
  • برای مشترکان اعتباری، مبلغ ۹ درصد مالیات ارزش افزوده در زمان فعال سازی سرویس کسر می شود.
  • مشترکان از طریق درگاه #۱*۱۰۰*، درگاه #۳۲۱*۱۰*، درگاه پیامکی ۱۰ و ۸۰۸۰ و پرتال و اپلیکیشن همراه اول می توانند این بسته ها را فعال کنند.
  • برای استعلام این بسته ها از درگاه #۰*۱۰۰* اقدام کنید.

اینترنت نامحدود
در طرح اینترنت نامحدود، بسته های نامحدود شبانه به کاربران دائمی و اعتباری همراه اول ارائه می شود. این بسته ها، بسته های اینترنت آلفا پلاس با سرعت بدون مرز و حجم نامحدود هستند که با قیمت باصرفه برای استفاده در ساعات مشخصی از شبانه روز ارائه می شوند.

  • بسته های نامحدود شبانه فاقد رزرو خودکار هستند.
  • کلیه بسته های نامحدود شبانه دارای مصرف منصفانه مطابق با جدول هستند.
  • امکان خرید این بسته ها به طور همزمان با بسته های آلفا پلاس وجود دارد.
  • مشترکان در یک زمان فقط می توانند یک بسته نامحدود شبانه را فعال کنند.
  • در صورتی که مشترک یکی از بسته های آلفا پلاس را همزمان با بسته نامحدود شبانه فعال کرده باشد، در ساعات شبانه، اولویت مصرف با بسته اینترنت نامحدود شبانه خواهد بود.
  • برای مشترکان اعتباری، مبلغ ۹ درصد مالیات ارزش افزوده در زمان فعال سازی سرویس کسر می شود.

اینترنت همراهی
در طرح اینترنت همراهی، به هر یک از کاربران دائمی و اعتباری همراه اول بسته اینترنت مختص وی و متناسب با الگوی مصرف او با قیمتی مقرون به صرفه پیشنهاد می شود. برای آگاهی از بسته های پیشنهادی خود کافی است کد #۲۱*۱۰۰۰* را شماره گیری کنید.

بسته های اینترنت همراه اول

بسته های آلفا+
این بسته ها با زمان ها و حجم های متنوع برای پاسخگویی به طیف گسترده کاربران طراحی شده است و کاربران می توانند با فعال سازی بسته مناسب خود، علاوه بر مدیریت هزینه از اینترنت پرسرعت همراه اول بهره مند شوند.

  • بسته های ساعات مشخص، بسته هایی هستند که در بازه های زمانی مشخصی از شبانه روز قابل مصرف خواهند بود. این بسته ها به طور همزمان با سایر بسته های اینترنت همراه اول قابل فعال سازی هستند و مشترکان با شماره گیری کد دستوری ستاره ۱۰۰ ستاره ۲۷ مربع (#۲۷*۱۰۰*) می توانند آن ها را مشاهده و فعال کنند. بسته های ساعات مشخص برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری قابل استفاده هستند و فاقد تمدید خودکار زمانی یا حجمی خواهند بود. در صورت فعال سازی این بسته ها با سایر بسته های اینترنت همراه اول ، اولویت مصرف با بسته های ساعات مشخص است.
  • در صورتی که مشترک بسته های فعال آلفا+ داشته باشد، اگر اقدام به فعال سازی بسته دیگری کند، بسته جدید برای وی رزرو می شود.
  • ترافیک مصرفی در سایت ها و پیام رسان های منتخب داخلی با ۵۰ درصد تخفیف محاسبه می شود.
  • بسته های کوتاه مدت آلفا پلاس شامل بسته های یک روزه و هفت روزه فاقد تمدید خودکار هستند. در صورت اتمام بسته و نداشتن بسته رزرو، مصرف با تعرفه عادی محاسبه می شود.
  • بسته های ماهانه دارای ترافیک هدیه صبحانت (قابل استفاده در ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر) هستند. ترافیک هدیه صبحانت معادل ده درصد حجم بسته خریداری شده است. برای مثال بسته ماهانه ۵ گیگابایتی، علاوه بر ۵ گیگابایت خریداری شده، دارای ۵۰۰ مگابایت ترافیک هدیه صبحانت است.
  • بسته های ماهانه و بلندمدت سه ماهه، شش ماهه و یک ساله دارای رزرو خودکار هستند و با پایان یافتن بسته از نظر زمانی یا حجمی به صورت خودکار تمدید می شوند. کاربران می توانند با ارسال کد دستوری ستاره ۱۰۰ ستاره ۸ مربع (#۸*۱۰۰*) تمدید خودکار را لغو کنند.
  • بسته های نامحدود شبانه برای تمام کاربران دائمی و اعتباری قابل استفاده است. این بسته ها فاقد رزرو خودکار خواهند بود.
  • هزینه خرید بسته ها برای مشترکان دائمی روی قبض محاسبه می شود و برای مشترکان اعتباری نیز از شارژ کم خواهد شد.
  • پس از اتمام بسته و در صورتی که تمدید خودکار اتفاق نیفتد یا مشترک بسته رزرو نداشته باشد، مصارف آتی در زمان فعال سازی سرویس، مبلغ ۹ درصد مالیات ارزش افزوده برای مشترکان اعتباری کسر می شود.
  • قیمت هر یک از بسته ها بدون احتساب مالیات است.
  • مشترکان از طریق سامانه جامع #۱۰*، سامانه #۱۰۰*، سامانه پیامکی ۰۰۹۸۱۰، سامانه پیامکی ۸۰۸۰ و حساب کاربری اپلیکیشن همراه اول می توانند بسته های اینترنت همراه اول را خریداری کنند یا از وضعیت بسته مطلع شوند
  • اینترنت مشترک با تعرفه آزاد طبق جدول زیر محاسبه می شود:

سیم کارت

تعرفه هر کیلوبایت

تعرفه هر کیلوبایت ترافیک داخلی

دائمی

۰.۴ ریال

۰.۲ ریال

اعتباری

۰.۶ ریال

۰.۳ ریال

بسته های مدار فیروزه ای
برای آگاهی از بسته های پیشنهادی خود کافی است کد #۲۱* را شماره گیری کنید. همچنین برنامه کاربردی مدار فیروزه ای برای آگاهی از بسته های پیشنهادی در هر ساعت در دسترس قرار گرفته است. بسته های مدار فیروزه ای، بسته های اینترنت و بسته های مکالمه کوتاه مدت ساعتی و به صرفه ای هستند که قیمت آن ها در ساعات و مکان های مختلف شبکه همراه اول متفاوت خواهد بود.

  • این بسته ها قابلیت رزرو ندارند و برای فعال سازی بسته مدار فیروزه ای بعدی باید تا اتمام بسته قبلی صبر کنید.
  • اولویت مصرف بسته های مدار فیروزه ای از همه بسته های فعلی بالاتر است.
  • محدودیتی از نظر تعداد بسته های قابل فعال سازی در یک روز وجود ندارد.
  • منظور از مکالمه در بسته های مکالمه فیروزه ای مکالمه درون شبکه است و مکالمه خارج شبکه با تعرفه عادی محاسبه می شود.
  • این بسته ها برای همه کاربران سیم کارت دائمی وسیم کارت اعتباریهمراه اول قابل فعال سازی است.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , همراه اول , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد،در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات فاوا که در21 اسفند ماه 1397 از سمت «سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی» برگزار شد و برترین اپراتورهای سال 1396 منتخب شدند و براساس نتایج بدست آمده رتبه بندی شدند و همراه اول به عنوان برترین اپراتور کشورمان ایران انتخاب شد اولین رتبه را بدست آورد و تقدیر نامه را از آن خود نمود.

 پنجمین دستاورد متوالی همراه اول در بالاترین رتبه ی اپراتوری

همراه اول با ارائه ی سیم کارت های دائمی و سیم کارت های اعتباری به کابران خود قبل از آن نیز بر اساس ارزیابی رگولاتوری، همراه اول رتبه اول استفاده حداکثری از منابع و مهارت های ایرانی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، را در دو دوره به ترتیب دریافت کرده است.

طی مراسم، برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور (فاوا) معرفی شدند که براساس نحلیل های انجام شده و نتایج بدست آمده، در بخش دارندگان پروانه اپراتورهای سیار، «شرکت ارتباطات سیار ایران همراه اول» که در ۴ دوره گذشته در ارزیابی این جشنواره، رتبه اول را در بین اپراتورهای تلفن همراه کشور کسب کرده بود، سال جاری نیز موفق به دریافت بالاترین سطح تقدیرنامه اعطا شده در این حیطه شد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

همراه اول با حمایت ازکودکان ونوجوانان درراستای کار آفرینی با تمرکز بر پتانسیل آنها در حوزه ی تولید محتوای تصویری فیلم های کوتاه فیچر فیلم ، مجموعه های آموزشی و همچنین سریال ،و توجه ویژه ی آنها بر این آثار است در همایش «کودک آنلاین» که واقعه ایی برای پیدا کردن و گسترش دادن آن و با ایده های جدید و کارآمد در این حیطه بود برگزار شد.

همراه اول حمایت کننده رسمی همایش کودک آنلاین

گفتنی است همراه اول با ارائه سیم کارت «درسا» برای کودکان و سیم کارت «انارستان» برای دانش آموزان پیشرو در زمینه استفاده کودکان و نوجوانان از فضای مجازی امن با حضور والدین است.

آثار و ایده های راه یافته به بخش مسابقه در تاریخ 25 دی ماه اعلام می شود.

هدف اصلی آن درجهت ایجاد زمینه برای استقرار کسب‌ و کارهای جدید محتوا محور در حوزه‌ کودک و نوجوان، ایجاد انگیزه در صنایع مجاور برای سرمایه‌ گذاری در حوزه‌ تولید محتوای تصویری برای کودک و نوجوان، ایجاد فرصتی برای تبادل نظر و گفت‌گوی کارشناسان پیرامون جزئیات و مسایل استفاده‌ کودکان و نوجوانان از محتوای تصویری در فضای مجازی عنوان شده است.ایجاد امید و انگیزه‌ کافی برای ایده ‌پردازی و تولید با هدف جذب مخاطب کودک و نوجوان، تجمیع و هدایت سرمایه ‌ها به سمت تولید برای کودک و نوجوان با توجه به پتانسیل‌ های قابل توجه این حیطه در بازار محتوا، تسهیل گری و معرفی بسترها و پلتفرم ها ی موجود و در حال تأسیس به مخاطبان، جلب توجه افکار عمومی به مساله نحوه‌ استفاده کودکان و نوجوانان از محتوا در فضای اینترنتی میباشد.

این همایش در دو سری وب سری‌ها (سریال‌های اینترنتی) و فیلم کوتاه برگزار می‌شود. زمان نهایی برگزاری جشنواره بهار 98 است.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول,سیم کارت درسا,سیم کارت انارستان ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

اپراتور همراه اول در تاریخ 1 بهمن ماه 1397 تا 30دیماه 1398اعلام نمود: کاربران خطوط تلفن همراه دائمی و اعتباری در طول یکسال برای نخستین بار خطوط تلفن همراه را با خطوط تلفن همراه سیم کارت همراه اول تعویض نمایند و همچنین کاربران میتوانند در قرعه کشی خطوط تلفن همراه رویایی،شرکت نمایند و از اینترنت رایگان به مدت یکسال بهرمند شوند.

تعویض سیم کارت های همراه اول همراه با اینترنت رایگان

روند مشخص شدن برندگان یو سیم رویایی با استفاده از فنون اعداد تصادفی بوده و در طول طرح 1000 کاربر برنده یو سیم رویایی خواهند شد و در صورت مغایرت مالکیت سیم کارت، بسته هدیه یو سیم رویایی غیرفعال خواهد شد.

هنگامی که شما برنده سیم کارت رویایی همراه اول می‌شوید ، پس از اولین استفاده از اینترنت 4G با پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌شود، علاوه بر آن شما می‌توانید از طریق کد دستوری #390*10* رویایی بودن سیم کارت خود را استعلام کنید.

برای شرکت در قرعه کشی سیم کارت رویایی همراه اول، فقط در مدت تعیین شده اقدام به تعویض سیم کارت خود بکنید، و حتما پس از تعویض سیم کارت اینترنت 4G آن را فعال کنید.

طریقه مصرف اینترنت در سیم کارت رویایی همراه اول

برای کاربرانی که از بسته سیم کارت رویایی استفاده می‌کنند، یک حد مصرف منصفانه تعریف شده است که در صورت عبور از این حد بسته به صورت عادی محاسبه می‌شود.

در واقع اگر مصرف اینترنت شما از حد مصرف منصفانه فراتر برود، شما می‌توانید از بسته‌های عادی اینترنت همراه استفاده کنید.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , همراه اول , خطوط دائمی , خطوط اعتباری ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات،یداله طهماسبی در جلسه ای به عنوان تجزیه و تحلیل وضعیت شاخص های حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد شهر مازندران با جمعیتی بیش از 200 هزار نفر که بالای 4 میلیون  و 200 خط  همراه تلفن در این شهر وجود دارد.

 

در استان مازندران707میلیون خطوط تلفن همراه وجود دارد

طهماسبی «ضریب نفوذ تلفن همراه در سطح استان را ۸۳ درصد» عنوان نمود و افزود: درصد استفاده افراد این منطقه از موبایل ۳ درصد بیشتر از درصد میانگین کشوری است

وی افزود:ازجمله اقدامات مهم و در دست اجرا به منظور پوشش باکیفیت تر و ارائه سرویس های مناسب تر در سطح مناطق روستایی را اجرای دو طرح رومینگ بین اپراتورها و SWAP و بروزرسانی سایت های تلفن همراه اول  در استان عنوان کرد.

او گفت: در سطح استان بیش از هفت میلیون و ۷۰۰ هزار سیم کارت وجود دارد که از این تعداددر حدود ۵۵ درصد فعال است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , رومینگ , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

در روزهای اخیر دولت ترکمنستان راستای  پیشگیری استفاده ی کاربران از فیلتر شکن روند جدید را آغاز نموده است که این عمل باعث توجه بعضی از وی پی ان کشوراز رسانه های دنیا قرار گرفته است .افرادی که از این برنامه استفاده می کنند را دولت ترکمنستان فعالیت آنها را محدود مینماید.

سوختن سیم کارت با استفاده از vpn
در صورت استفاده مشترکین ترکمنستان از فیلترشکن دسترسی آنها به سرویس «Google Play» نیزبه طور کامل قطع می‌شود چراکه آن‌ها می‌توانند از طریق این سرویس نرم‌افزارهای رفع فیلترینگ را تهیه کنند

دولت در این جهت یک برنامه خاص طراحی کرده که در صورت استفاده مشترکین از فیلترشکن، سیم‌کارت آنها می‌سوزد و کاربران چاره‌ای جز خرید سیم‌کارت جدید نخواهند داشت

تا به حال دولت ترکمنستان دلایل تشدید ناگهانی نظارت بر اینترنت را اعلام نکرده اما به نظر مشترکین این کشور دولت نگران پیدایش اطلاعات و شایعاتی در این زمینه طوفان به تازگی در این کشور و وضعیت مرزهای مشترک با افغانستان است



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت,اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

 

هدیه ویژه همراه اول به مردم آبادان

شرکت ارتباطات سیار کشور اعلام کرد: در تاریخ 3 بهمن 1397در جنوب کشور، شهر آبادان همایشی برگزار شد که در جهت تامین آب شرب مردم آن منطقه تفاهم نامه همکاری بین اپراتور «همراه اول» و «اداره آب و فاظلاب شهرستان آبادان» امضاء شد .

قرار است در جهت مسوولیت اجتماعی با کمک بلاعوض همراه اول یک دستگاه آب شیرین کن با ظرفیت ۳۵۰ مترمکعب در روز تهیه و جهت کمک به تأمین آب شرب به مردم شهرستان آبادان اهدا شود. 

طبق این تفاهم نامه که به امضاء مدیرکل ارتباطات اپراتور اول شاهین آرپناهی و علیرضا خلیلی نیا رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان رسید.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: اپراتور , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

در مهر ماه سال 95 شرکت ارتباطات سیار کشورمان اعلام نمود اپراتور همراه اول در استفاده درست و به جا از منبع ها و تبحر های افراد در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و نتیجه ی عملکرد آنها مورد بررسی قرار گرفت و از بین چندین اپراتور گوشی های همراه انتخاب شد.

 

همراه اول،برترین اپراتور در استفاده از مهارت های ایرانی 

این آیین نامه با هدف اجرای سیاست های کلی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری و در راستای اجرایی کردن موضوع مصوبه ۱۶۳ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تدوین و اجرایی شده استبنا به اعلام مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عملکرد اپراتورها در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۵، براساس شاخص های یازده گانه تعیین شده صورت گرفته و از میان شرکت های ارایه کننده خدمات تلفن همراه، «شرکت ارتباطات سیار ایران همراه اول»؛ از شرکت های ارایه کننده خدمات ارتباطی ثابت، «شرکت انتقال داده‌های آسیاتک»؛..
بر این اساس، عملکرد اپراتورها در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۵، در استفاده حداکثری از منابع و مهارت های ایرانی، بر اساس ۱۱ شاخص، ارزیابی شد که استفاده از نیروی انسانی کارشناسان داخلی، استفاده از توان اجرایی داخلی، استفاده از خدمات مشاوره ای داخلی، استفاده از پیمانکاران داخلی، استفاده از تجهیزات فعال تولید داخل، استفاده از تجهیزات غیرفعال تولید داخل، آموزش نیروی انسانی، اعلام برنامه توسعه به تولید کنندگان داخلی، اطلاع رسانی مناسب و ایجاد فرصت برای شرکت های داخلی، انتقال فناوری به داخل کشور و توسعه، تحقیقات و تجاری سازی، یازده شاخص تعیین شده برای ارزیابی اپراتورها در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است. 

در میان شرکت های ارایه کننده خدمات انتقال داده از طریق ارتباطات ماهواره ای، شرکت عصر ارتباطات بین‌الملل پارس کار و از میان شرکت های ارایه‌ کننده خدمات FWA، شرکت ارتباطات مبین نت حایز رتبه نخست استفاده حداکثری از منابع و مهارت های ایرانی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات شدندسازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی،‌ اعلام کرد، با توجه به موضوع مصوبه ۱۶۳ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، «آیین نامه اجرایی حمایت از صاحبان صنایع، منابع و مهارت های داخل کشور در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات» به منظور ارزیابی و نظارت بر عملکرد اپراتورها در رعایت استفاده حداکثری از منابع و مهارت های ایرانی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، تدوین شد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , اپراتور , آسیا تک ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

اپراتور همراه اول با مشارکت سازمان صنایع قطعات الکترونیک در ایران توانست با ایجاد اشتغال حداقل 200 نفر کارشناسان فنی و متخصصین را فراهم آورد.

اشتغال زایی همراه اول در ایران

 

تولید سیم‌کارت توسط همراه اول در داخل ایران علاوه بر کارآفرینی و اشتغال‌زایی، توانسته امنیت کاربران همراه اول را افزایش دهد.این مشارکت در تولید سیم‌کارت که تا به حال ارائه بیش از ۵۰ میلیون خطوط را به بازار در برداشته، باعث ایجاد اشتغال زایی به صورت غیرمستقیم بیش از ۵۰۰ نفر شده است.

سیم‌کارت‌های داخلی تمامی استانداردهای بین‌المللی از جمله تحمل دمای منفی ۲۰ تا مثبت ۸۵ درجه را برای سیم‌کارت‌های عادی و تحمل دمای منفی ۴۰ تا مثبت ۱۰۵ درجه را برای سیم‌کارت‌های M۲M  دارد.

این افزایش امنیت از طریق تولید تمام کلیدهای امنیتی و حفظ آن در داخل کشور صورت می‌گیرد و احتمال بروز مشکلاتی از قبیل لو رفتن اطلاعات کاربران توسط شرکت‌های خارجی را از بین می‌برد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()