نوشته شده توسط : Arfi :)

 

کاهش تعرفه، ارایه اپلیکیشن برای برقراری ارتباطات ارزان و خدمات رسانی به مشترکین در کشور عراق، از جمله خدمات رایتل به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی است.

با توجه به حضور پیروان عظیم و علاقه مند به عبدالله الحسین (ع) در روزهای اربعین در کشور عراق اپراتور رایتل برای فراهم کردن رفاه حال کاربران سرویس های  ویژه ای را برای آنها در نظر گرفته است.

خدمات رسانی رایگان رایتل به زائران اربعین حسینی
رایتل در مسیر پیاده‌روی اربعین در کنار شماست
علاوه بر خدمات ذکر شده، کارشناسان رایتل در ایام اربعین حسینی، در کشور عراق حضور دارند و با استقرار در 7 نقطه، به خدمات‌رسانی به زائرین می‌پردازند.
براین اساس، کارشناسان رایتل در ایستگاه مقبره الحکیم واقع در نجف اشرف ، پنج ایستگاه در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا (عمودهای 1، 202، 546، 828 و 1120) و ایستگاه میدان شهدا واقع در کربلای معلی مستقر هستند تا به راهنمایی و رفع مشکلات احتمالی مشترکین بپردازند.

رایفون اپلیکیشن ویژه رایتلی‌ها، در ایام اربعین ارتباطات را ارزانتر برقرار خواهد کرد
مشترکین رایتل، همچنین می‌توانند با نصب اپلیکیشن رایفون، مکالمات خود را ارزانتر برقرار کنند. برای استفاده از رایفون، لازم است تا کاربر ابتدا از طریق یک سیم‌کارت رایتلی، نسبت به فعال‌سازی نرم‌افزار و ایجاد حساب کاربری اقدام کند.
در هنگام استفاده از رایفون، زمانی که تماس گیرنده تصمیم به برقراری تماس از رایفون را دارد، دو حالت به وجود می‌آید، در حالت اول مخاطب نیز رایفون را نصب کرده است و تماس از یک رایفون به رایفونی دیگر، همواره رایگان و بر بستر اینترنت صورت می‌گیرد. همچنین در صورت عدم دسترسی به اینترنت WiFi ، هزینه استفاده از اینترنت نیز برای کاربران مطابق تعرفه های جاری اپراتورهای سرویس دهنده، افزوده می‌شود.
در حالت دوم، مخاطب رایفون را نصب نکرده است، حتی در این حالت نیز امکان برقراری تماس وجود دارد و هزینه رایفونی این تماس، از سوی شخص برقرار کننده تماس پرداخت خواهد شد و دریافت کننده تماس، شماره رایتلی تماس گیرنده را به هنگام قبول تماس، مشاهده خواهد کرد.
به غیر از تماس از رایفون با رایفون که هیچ هزینه‌ای در پی ندارد، تماس از رایفون با خطوط رایتل دقیقه‌ای 400 تومان و تماس از رایفون با سایر خطوط ثابت و همراه ایران، 600 تومان هزینه خواهد داشت. هزینه‌های مذکور، برای سیم کارت اعتباری، از شارژ ریالی سیم‌کارت کسر خواهد شد و برای کاربران سیم کارت دائمی، بر روی صورت‌حساب محاسبه خواهد شد.
جزییات بیشتر در خصوص نحوه نصب و استفاده از رایفون، از طریق سایت قابل دسترسی است.
با در نظر گرفتن تخفیف، تماس خروجی با ایران دقیقه‌ای 2999 تومان، تماس خروجی با داخل کشور عراق 1999 تومان، تماس دریافتی 899 تومان، پیامک خروجی 899 تومان و پیامک دریافتی رایگان محاسبه خواهد شد. همچنین تعرفه استفاده از سرویس دیتا نیز در ازای هر مگابایت، معادل 499 تومان خواهد بود.
جزییات بیشتر در خصوص تعرفه‌ها از طریق قابل دسترسی است.رایفون در هنگام نبود شبکه تلفن همراه، ویژگی منحصر به فردی دارد؛ به این شکل که با حضور کاربر رایفون در مکانی فاقد شبکه تلفن همراه و با دسترسی به اینترنت، در صورتی که تماس گیرنده‌ای حتی بدون استفاده از رایفون با این شخص تماس بگیرد، ارتباط برقرار و مشترک می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن رایفون، به صورت رایگان به تماس دریافتی پاسخ دهد.

از جمله این اقدامات، انعقاد قرارداد ویژه رومینگ بین‌الملل با اپراتور عراقی کورک است تا مشترکین رایتل، با استفاده از خدمات رومینگ بین‌الملل این اپراتور، بتوانند از تمامی سرویس‌های ارتباطی استفاده کنند.
بر اساس این خبر، مشترکین در بازه زمانی اول تا 20 آبان ماه، از تخفیف‌های ویژه‌ای، هنگام استفاده از شبکه اپراتور کورک در عراق برخوردار خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , اینترنت , رومینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

آیا تا کنون به این مسئله توجه کرده اید که چرا اپراتور همراه اول همانند ایرانسل و رایتل سیم کارت دیتا ندارد؟به طور مثال اپراتور ایرانسل نوعی خطوط تلفن همراه برای فقط ارسال پیامک دارد و یا رایتل سرویس هایی را برای سیم کارت های دیتای خود را به عرضه میکند.و اکنون همراه اول این خبر را گزارش نموده است که خطوط های دیتای به زودی در بازار خطوط تلفن همراه ارائه میشود.

 راهنمای خرید و استفاده از خطوط تلفن همراه دیتای همراه اول

خرید شارژبرای سیم کارت های دیتا

پروسه خرید شارژ برای سیم کارت های دیتای همراه اول ، همانند سایر سیم کارت های اعتباری همراه اول می باشد و میتوان از راه مختلفی همچون خرید کارت شارژ ، خرید مستقیم شارژ ، بر بستر کد های USSD و خرید اینترنتی بهره برد . بعد از خرید شارژ دو راه برای استفاده از سرویس های  پیش رو دارید : اول استفاده از بسته های اینترنتی و دوم استفاده از اینترنت با نرخ آزاد ( نیم ریال برای هر کیلوبایت) که هزینه ی زیادی را برایتان به بار می آورد ، پس در صورت استفاده از اینترنت به صورت مدام بهتر این است که اقدام به تهیه بسته های ویژه اینترنتی همراه اول بکنید .

همراه اول بعد از فعال کردن اینترنت نسل سوم خود 3G ، این خبر را اعلام کرد که از این پس در کنار سیم کارت های معمولی ، سیم کارت های دیتا نیز به علاقه مندان ارائه میشود ، این سیم کارت ها که از نوع اعتباری نیز هستند قابلیت برقراری تماس را دارا نمی باشند و تنها با این سیم کارت ها میتوان پیامک ارسال کرد و یا از خدمات دیتا (اینترنت پرسرعت نسل سوم) بهره برد ، از این سیم کارت ها میتوان در 170 شهر ایران با رومینگ ملی بهره برد .

نحوه ی خرید و شرایط استفاده از سیم کارت های دیتا

لازم به ذکر است که تغییر نام و فروش سیم کارت هایی مثل دیگر سیم کارت های همراه اول میباشد که پس از تغییر نام ماهیت سیم کارت عوض نخواهد شد ، یعنی نمی توان از آن برای مکالمه استفاده کرد . برای تهیه ی فروش  همراه اول میتوانید به دفاتر فروش همراه اول در مراجعه نمائید.

 طبق اعلام های همراه اول قیمت سیم کارت ها برای مصرف کننده نهایی 10 هزار تومان می باشد ، که این سیم کارت پنج هزار تومان اعتبار آغارین و یک گیگابایت اینترنت هدیه نیز دارا می باشد . مهلت استفاده از اینترنت هدیه ی این سیم کارت ها یک ماه پس از فعال سازی می باشد .

از این نوع سیم کارت ها میتوانید در تبلت ها ، گوشی های تلفن همراه ، دانگل، وای فای و روتر استفاده کرد و در مناطقی که تحت پوشش اینترنت نسل سوم نمی باشد ناچارید که از شبکه های نسل دوم مانند GPRS , EDGE استقاده کنید .



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , ایرانسل , رایتل , سیم کارت , فروش سیم کارت , قیمت سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

مکالمه های تلفنی مثل بسیاری از وسیله های کاربردی دیگر،از رخنه اینترنت مصون نمانده و بعضی از نرم افزارهای پیام رسان امکان مکالمه تلفن با استفاده از اینترنت را فراهم ساخته است.اما خدمات «تلفای همراه اول» امکان مکالمه تلفنی با استفاده از اینترنت آن ازهیچگونه از ابزارهای کاربردی را فراهم میکند و این برنامه یک فناوری پیشرفته تر به شمار می آید.

همراه اول از اپلیکشن تلفای رونمایی کرد

نحوه ی استفاده از سرویس تلفای همراه اول و نصب اپلیکیشن تلفای


برای استفاده از این سرویس جدید همراه اول، می بایست ابتدا اپلیکیشن تلفای بر روی گوشی هوشمند نصب شود. سپس با فعالسازی این سرویس می توان با هر یک از سیم کارت ها تماس برقرار کرد. 

چند نکته
1- کیفیت تماس از طریق تلفای وابسته به کیفیت وای فای است. بدیهی است که بالا بودن سرعت اینترنت و نزدیک بودن کاربر به مودم موجب افزایش کیفیت تماس از طریق تلفای می شوند. 
4- فعال سازی این سرویس صرفاً برای سیم کارت هایی که از نسل چهارم استفاده می کنند ممکن است.  2- هزینه ی تماس با تلفای دقیقاً همان هزینه ی تماس عادی است. 
3- با نصب این اپلیکیشن و در صورت روشن بودن وای فای، تمامی تماس ها از طریق تلفای انجام خواهند شد. اگر کاربر مایل به استفاده از تلفای نباشد می بایست به اپلیکیشن آن مراجعه کرده و گزینه ی استفاده از آن را غیر فعال نماید. 

سرویس تلفای همراه اول چگونه کار می کند؟

 تنها باید یک بار از اپلیکیشن تلفای جهت فعال سازی این سرویس استفاده شود و پس از آن است که می توان بارها و بارها با سیم کارت های هر یک از اپراتورها تماس برقرار کرد، بدون آن که طرف مقابل از اپلیکیشن تلفای برخوردار باشد. این سرویس از مزایای متعددی برخوردار است. فی المثل، با استفاده از آن می توان در مناطقی که آنتن دهی مناسب نیست،  یک تماس با کیفیت را تجربه کرد. همچنین برای استفاده از این سیستم نیازی به هیچ گونه اپلیکیشنی نیست.

با مراجعه به مراکز معتبر خرید و فروش سیم کارتخط مورد نظر خود را میتونند خریداری نمایند. در حال حاضر در کشورمان اپراتور همراه اول امکان تماس تلفنی از طریق اینترنت یا همان تلفای را برای کاربران فراهم نموده است. البته این سرویس در سطح جهان با نام وای فای کالینگ (Wifi Calling) معروف است و در واقع تلفای نامی است که اپراتور همراه اول برای این سرویس به کار گرفته است.

افزون بر این، با استفاده از این سیستم می توان هم پیام دریافت کرد و هم ارسال نمود. البته یک نکته ی منفی در ارتباط با این سیستم وجود دارد و آن این است که در صورت خارج شدن از محدوده ی وای فای، تماس قطع می شود و پس از قطع شدن نیز به صورت خود به خود تماس به آنتن سیم کارتدائمی و اعتباری ومنتقل نمی شود و کاربر مجبور می شود که باری دیگر به محدوده ی وای فای باز گردد و مجدداً تماس بگیرد. 

 

بدیهی است که تماس تلفنی از طریق اینترنت آن هم بدون استفاده از هیچگونه اپلیکیشنی یک امکان عالی برای همگان است، خصوصاً آن هایی که در طی روز، چه از لحاظ کمیت و چه از لحاظ کیفیت، تماس تلفنی بسیاری دارند. البته برای استفاده از سرویس تلفای همراه اول باید اپلیکیشن مربوط به تنظیمات تلفای را نصب کرد و برای تماس ها نیازی به استفاده از این اپلیکیشن نیست.

با ما باشید تا در این نوشتار نگاهی داشته باشیم به تلفای یا همان تماس تلفنی از طریق وای فای.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گفته های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آذری جهرمی اعلام نمود اجرای طرح رومینگ ملی با توافق دو اپراتور بزرگ ایران،3800کیلومتر جاده و بالای 5500 روستای دیگر تحت پوشش 3G و4Gقرار میگیرند کاربرانی که در این مناطق آنتن نداشتند میتوانند از آنتن این اپراتورها استفاده نمایند.

خبر خوب جدید محمد جواد آذری جهرمی

اما به تازگی، محمدجواد آذری جهرمی با اعلام خبرخوب ⁩ جدید در صفحه خود در توئیتر اعلام کرد که دیگر مهم نیست از کدام اپراتور خدمات می‌گیرید، از هفته‌ی آینده، تمام ایران سرای شما خواهد بود.

در آذرماه سال 1397 بود که اعلام شد رومینگ ملی بین اپراتورهای تلفن همراه در سراسر کشور از امروز اجرایی شده است.

به گفته وزیر ارتباطات، رومینگ ملی قبلاً مصوب شده بود و به صورت فراگیر تنها بین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول و رایتل برقرار شده بود و از آذرماه، بین هر سه اپراتور تلفن همراه و دو اپراتور روستایی به صورت فراگیر به اجرا درآمد.

بر این اساس و طبق اعلام مسؤولان در وزارت ارتباطات، در یک اقدام مهم در ۷۰۰۰ منطقه که تنها پوشش همراه اول فراهم بود، ایرانسل نیز در دسترس قرار گرفته و متقابلاً در ۶۸۰۰ منطقه خدمات ایرانسل برای مشترکان همراه اول دسترس پذیر شده بود.

رومینگ ملی اولین  بار در کشور در خردادماه 13۹۳ بین اپراتور رایتل و اپراتور همراه اول و اپراتور ایرانسل برقرار شد، یک ماه بعد همراه اول و ایرانسل نیز برای استفاده از آنتن‌های یکدیگر به تفاهم رسیدند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , رایتل , ایرانسل , رومینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

اپراتور رایتل برای تمامی کاربران خود از جمله سیم کارت های دائمی و اعتباری و دیتای رایتل،هر سال در روز تولد کاربران خود هدیه میدهد این بسته به طور خودکار در این روز برای شما فعال میشود و در لحظه های شاد شما شریک میشویم.

هدیه تولد رایتل

قابل ذکر است؛ در زمان فعال سازی بسته هدیه تولد، پیامکی از سوی رایتل برای کاربران ارسال می شود. بسته های هدیه و بسته های آغازین به ترتیب دارای بالاترین اولویت استفاده نسبت به سایر بسته ها هستند.

گفتنی است؛ مبنای روز تولد شما تاریخ ثبت شده در زمان ثبت نام به عنوان تاریخ تولد مالک در سند سیم کارت می باشد، هر سال در همین روز، بسته هدیه روز تولد به طور خودکار برای شما فعال می شود.

مشخصات بسته هدیه تولد رایتل به مشترکین شامل«200 مگابایت حجم ترافیک عادی با مهلت استفاده از بسته ی ۲۴ ساعته برای سیم کارت های دایمی، اعتباری و دیتا می باشد»



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , رایتل , سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 1266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

در مذاکر که 18 آذرماه 1397 با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی برقرار شد،قراردادی بین مدیر عامل شرکت اپراتور همراه اول حمید فرهنگ و مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری سلامی ایران سعید محمد زاده به امضا رسید وطبق مسیر ریلی شهر قم تا مشهد به پوشش اینترنتی نسل 4 تلفن همراه تجهیز شود.

پوشش اینترنتی نسل 4 از قم تا مشهد

از آنجایی که این اعداد قابل قبول نبودند از اپراتورهای تلفن همراه درخواست کمک برای توسعه پوشش اینترنت را کردیم که همراه اول همکاری با ما را پذیرفت.

وی افزود: طرح مورد نظر تنها مربوط به مسیر قم تا مشهد نمی‌باشد، بلکه در فاز بعدی می‌خواهیم مسیر جنوب کشور را نیز پوشش دهی کنیم.

 

با توجه به قرارداد به امضا رسیده که 15 ماه اعتبار دارد، سیم کارت همراه اول متعهد شد که پوشش دسترسی به خدمات های اینترنتی نسل چهارم در سه مسیر ریلی تهران به مشهد، زنجان و قم را تکمیل کند، علاوه بر آن شرکت راه آهن نیز متعهد شد، که اپراتورهای معرفی شده به صورت انحصاری فروش عمده اینترنت را در مسیرهای مذکور در اختیار داشته باشند و این اپراتورها مجاز به تامین پهنای باند کابران همراه اول هستند.

 

با توجه به صحبت‌های جهرمی همراه اول و شرکت راه آهن هر کدام وظیفه‌ای دارند که یکی توسعه خطوط ریلی و دیگری توسعه خطوط تلفن همراه دائمی و اعتباری ارتباطی و مخابراتی مردم است تا درکنار هم برای ارائه خدمت بهتر به مردم فراهم شده است.

در طی سال‌های گذشته شرکت راه اهن در کنار ریل‌ها اقدام به توسعه فیبر نوری کرد تا در مسیر ترانزیت و توسعه شبکه ملی از این فیبرنوری ها استفاده کند.

جهرمی در خصوص رویه آغاز برنامه پوشش اینترنت نسل 4 قم تا مشهد چنین گفت: ابتدا با تحقیقات انجام شده مشخص شد که تنها 60 درصد خطوط ریلی کشور تحت پوشش نسل دوم همراه است و 38 درصد نیز به نسل سوم مجهز هستند.

 

در این مذاکره جهرمی ضمن آن که پوشش نسل 4 تلفن همراه را یک تکلیف برای وزارت ارتباطات عنوان کرد، گفت: در فاز نخست از حرم تا حرم «قم تا مشهد» و از قم تا تهران با هزار کیلومتر مسیر ریلی انتخاب شده و پوشش داده می‌شود و در یک برنامه اجرایی که امروز تبادل می‌شود، در طول یک سال آینده کل این مسیر پوشش داده شده و در داخل قطار نیز خدمات وای فای ارائه می‌شود. 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , خطوط تلفن همراه دائمی , خطوط تلفن همراه اعتباری ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده اپراتور همراه اول برای راحتی کاربران خود «بسته های ترکیبی دلخواه 30 روزه» برای هر کاربر در نظر گرفته است و هر مشترک بسته به شرایط و نیاز خود سه قسمت اینترنت تماس و پیامک بسته مورد نظر را بسازد این بسته های ترکیبی هزینه های فرد را خوب تر مدیریت  مینماید.

 بسته های ترکیبی ویژه همراه اول

دراین طرح جدید این است که اگر پیش از اتمام بسته و حجم سایر بخش‌های بسته ترکیبی دلخواه سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه  اول، هریک از بخش‌های اینترنت، مکالمه و یا پیامک تمام شود، آنگاه تا زمان اتمام بسته ترکیبی دلخواه مصرف آن بخش با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

نکته پایانی این است که بسته‌های ترکیبی دلخواه بسته رزرو پیش فرض ندارند.

شما برای اطلاع از روش فعالسازی بسته‌های ترکیبی دلخواه همراه اول می‌توانید به همراه من بخش سرویس من، بسته‌های ترکیبی مراجعه کنید.

کاربران توجه داشته باشند که مکالمه و پیامک بسته ترکیبی دلخواه برای ارتباطات درون شبکه همراه اول قابل استفاده هستند و مکالمات و پیامک‌های خارج شبکه با تعرفه عادی محاسبه می‌شوند.

گفتنی است امکان فعالسازی همزمان بسته‌های ترکیبی دلخواه با سایر بسته‌های ترکیبی (بسته‌های گلخانه، بسته‌های قیمتی و یک بسته ‌ترکیبی دلخواه دیگر) وجود ندارد، اما استفاده همزمان آن با  هر یک از بسته‌های فقط اینترنت، فقط مکالمه و فقط پیامک امکان‌پذیر است و اولویت مصرف با بسته‌ای خواهد بود که زودتر به اتمام برسد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , همراه اول , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اپراتور همراه اول با هدف ارائه سرویس های وسیع شده جدید مثل یکپارچه سازی آنلاین شدن سیستم صورت حساب کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری سیستم کامل سرویس کاربران خود را رشد دهد.

شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات همراه اول، این تغییرات را یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های نرم افزاری کشور عنوان کرد و گفت: این پروژه مزایای زیادی دارد و برای کاربران امتیازات فراوانی را به همراه می‌آورد، از جمله اینکه امکان تعریف بسته‌های بیشتری را به همراه اول خواهد داد. از دیگر امتیازات این سیستم، برخط شدن صورت‌حساب کاربران دائمی می‌باشد.

اختلال چند روزه در بعضی از سرویس های همراه اول

آرپناهی با بیان اینکه پیاده‌سازی سیستم و تغییر از سیستم قبل به جدید، به دلیل ابعاد وسیع خود ممکن است بعضی از کاربران را تحت تاثیر قرار بدهد، افزود: تلاش جدی ما این است که در هیچ زمانی اختلال جدی در سرویس‌های پایه یعنی تماس، پیامک و اینترنت حتی به صورت کوتاه‌ مدت پیش نیاید و مردم به صورت پیوسته سرویس را دریافت کنند، اما در سرویس‌های جانبی و خصوصا در استفاده از بسته‌های جدید ممکن است تغییراتی ایجاد شود.

با توجه به این که عملیات توسعه و ارتقاء سیستم‌های زیرساختی فناوری اطلاعات همراه اول از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، ممکن است تا چند روز آینده مشترکین دائمی و اعتباری این اپراتور در اموری همچون خرید شارژ یا تعویض بسته‌ها و طرح‌های تشویقی با اختلال مواجه شوند.

از طرفی ممکن است تغییراتی در سیستم کاربران اعتباری برای خرید شارژ اتفاق افتاد بیفتد و نتوانند شارژ بخرند. توصیه می‌شود در این مدت کاربران برای تهیه شارژ از درگاه #1* استفاده کنند.

 

تغییرات حاصل از ارتقا سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول

تا پیش از این به دلیل آفلاین بودن سیستم، صدور و دریافت صورت‌حساب مشترکین کمی با تاخیر به دستشان می‌رسید، یعنی هنگامی که مشترک

گفتنی است این سیستم برای مشترکان اعتباری از قبل هم آنلاین بوده و اکنون دو سیستم یکپارچه می‌شوند. برای دریافت صورت‌حساب و مقدار باقی مانده از حسابش درخواست می‌داد با چندساعت تاخیر پاسخ را دریافت می‌کرد. اما بروز رسانی این سامانه به کاربران در مدیریت هزینه‌هایشان کمک خواهد کرد.

از طرفی به دلیل آن که این تغییرات طیف وسیعی از درگاه‌های اپراتور اول کشور را درگیر می‌کند، ممکن است برخی از درگاه‌ها حتی تا چند روز سرویس ارائه ندهند. البته اطلاع رسانی‌های لازم به کاربران خواهد شد.

کاربران در طول دوره که سیستم آپدیت می‌شود، اگر بسته‌شان تمام شود یا بخواهند تغییری ایجاد کنند با اختلالاتی مواجه خواهند شد. البته برای کسانی که تمدید خودکار دارند تمهیداتی اندیشیده شده است تا مشکلی پیش نیاید.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , همراه اول , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده اداره کل ارتبطات سیار ایران ،اپراتور همراه اول به قصد خشنودی کاربران خود فرم طرح دوشنبه سوری پایان دوشنبه هر ماه طرح های مختلف و ویژه برایآنها 100 گیگا بایت اینترنت همراه رایگان هدیه می دهد.

بسته های اینترنت «دوشنبه سوری» از ۱۰۰مگ تا ۱۰۰گیگابایت تعریف شده که شامل همه کاربران همراه اول می شود.

بسته های اینترنت رایگان همراه اول در طرح دوشنبه سوری بهمن ماه

کاربران سیم کارت همراه اول از ساعت صفر روز دوشنبه ۲۹بهمن ماه(به مدت یک روز) فرصت دارند با شماره گیری کددستوری #۱*۵۴*۱۰۰* بسته خود را فعال کنند.

 

در دومین «دوشنبه سوری» اپراتور اول که ۲۹ بهمن ماه برگزار می شود، هدایای جذاب اینترنتی در نظر گرفته شده که شامل بسته های دیتای(۱۰۰مگابایت تا ۱۰۰گیگابایت) یک روزه(از ساعت ۵ تا ۱۷) است که به تمامی کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری به طور تصادفی مختص انها قرار میگیرد.

هدایای در نظر گرفته برای هر «دوشنبه سوری» متعدد و متفاوت بوده و کاربران هر ماه از هدایای آن آگاه می شوند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , همراه اول , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 اسفند 1397 | نظرات ()