نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول، درپی اعلام دولت برای عرضه تسهیلات 1 میلیون تومانی به سرپرست خانوارهای یارانه بگیر و با توجه به اینکه یکی از شرایط ثبت نام جهت دریافت وام، داشتن سیم کارت به نام سرپرست خانوار اعلام شده است.
همراه اول از ارائه سیم کارت رایگان به سرپرست خانوارهایی خبر داد
این شرکت خدمات ارتباطی در جهت مسئولیت اجتماعی و حمایت کردن از این افراد، تسهیلاتی را برای سرپرستان خانواری که سیم کارتی به نام خود ندارند فراهم کرده است در واقع این افراد به راحتی می توانند از طریق شبکه گسترده فروش سیم کارت و خدمات همراه اول، مراجعه نمایند و نسبت به ثبت نام و دریافت سیم کارت اعتباری به صورت رایگان اقدام نمایند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران، در 7 دی ماه 1395، طی مراسمی در برج همراه که با حضور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیران عامل 3 اپراتور برتر کشور از جمله شرکت خدمات ارتباطی همراه اول، ایرانسل و رایتل، قرارداد رسمی رومینگ ملی همراه اول با اپراتورهای دوم و سوم تلفن همراه، به امضاء رسید.
امضای قرارداد رسمی رومینگ ملی سه اپراتور تلفن همراه

طبق این قرارداد، کاربران اپراتورهای مذکور می توانند در صورت نبود امکان ارتباط توسط اپراتور مبداء، از شبکه اپراتور طرف قرارداد استفاده کنند.

گفتنی است هم اکنون روزانه حدود یک میلیون نفر از مشترکین اپراتورهای دوم و سوم با طرح رومینگ ملی از شبکه همراه اول استفاده می کنند.

پیش از این، در خرداد ماه سال ۹۳، طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از این پروژه ملی رونمایی شده بود؛ ولی هزینه بین اپراتوری استفاده از خدمات رومینگ ملی شفاف نبود.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , ایرانسل , همراه اول , رایتل ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس خبرهای اعلام شدخه از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران، این شرکت به مناسبت آغاز سال جدید، به کلیه کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری خود در 5 مبلغ مختلف تا سقف 500 هزار ریال عیدی می دهد.
عیدی همراه اول به کلیه کاربران دائمی و اعتباری به مناسبت آغاز سال نو

در صورت تمایل به خرید سیم کارت رند همراه اول و همچنین سیم کارت ارزان دائمی و اعتباری این اپراتور می توانید به مراکز و نمایندگی های مجاز مراجعه نمائید و نسبت خرید سیم کارت اقساطی اقدام کنید.

استعلام بسته هدیه هم از طریق کددستوری #0*1399* امکانپذیر است؛ همچنین جهت دریافت راهنما می توان از کددستوری #9*1399* استفاده کرد.

در طرح «عیدی ٩٩» همراه اول که تا پایان روز ١٣ فروردین ٩٩ ادامه دارد، کابران دائمی و اعتباری می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری #1*1399* نسبت به ثبت درخواست عیدی همراه اول اقدام کنند تا یکی از مبالغ ١٠، ٢٠، ۵۰، ١٠٠ و ۵۰۰ هزار ریالی را به صورت اعتبار درون شبکه عیدی بگیرند.

در این طرح امکان خرید سایر بسته‌ها یا استفاده از خدمات مبتنی بر محتوا، تماس‌های رومینگ بین الملل، خارجه و تلفن ثابت امکان‌پذیر نیست.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر گزارش های اعلام شده، شبکه اجتماعی واتساپ در جدیدترین خبر خود اعلام نمود، که از فوریه 2020 در بعضی از گوشی های تلفن همراه آیفون و اندروید غیر فعال می شود.
واتساپ در میلیون گوشی همراه متوقف می شود

اوایل سال جاری نیز واتساپ اعلام نمود که 1.5 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و حتی اگر چند میلیون نفر از آنها را از دست بدهد باز هم تعداد کاربران آن رقم خوبی است.نسخه iOS واتساپ نخستین بار در آگوست سال 2009 منتشر شد و کمی بعد یعنی در اکتبر 2010 نسخه اندروید آن از راه رسید.

در ادامه واتس اپ گفت: ما پیشنهاد میدهیم از جدیدترین iOS در دسترس برای گوشی هایتان استفاده کنید. همچنین اندرویدهایی که از مدل‌های قدیمی‌تر از 2.3.3 (اندرویدهای جینجربرد در 2010 به بازار آمدند) با عنوان اندروید ای جینجربرد استفاده می‌کنند هم دیگر تحت حمایت واتساپ نخواهند بود و هر که تلاش کند حساب جدیدی ایجاد کند یا حساب قبلی خود را با استفاده از اندرویدهای قدیمی تر تایید کند، بلاک خواهد شد.

واتس اپ توسط 2 شهروند آمریکایی با نام‌های  Brian Acton و Jan Koum ساخته شده است که آنها از کارمندان سابق شرکت یاهو بوده اند. واتس اپ قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار داده است که می‌توان به ارسال پیام ، ارسال تصویر ، ارسال کلیپ و … اشاره کرد.

علاوه بر این توجه داشته باشید ویندوز فون هایی که سیستم عامل 8.1 یا بعد از آن را دارند هم همچنان واتساپ را در اختیار خواهند داشت.

واتس اپ در جدیدترین خبر خود اعلام کرد از ‌بتدای سال 2020 واتساپ دیگر در آیفون‌هایی که  iOS 8 یا قبل از آن را دارند و اندرویدهایی که از مدل های قدیمی تر از 2.3.3 هستند کار نخواهد کرد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , واتساپ , اینترنت wifi , اینترنت ADSL ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()