نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اخیر، در طی چند روز گذشته سامانه‌ای به نام نت سنج پلاس توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه اندازی شد و کاربران می توانند بر روی سرعت اینترنت ثابت و تلفن همراه خود نظارت داشته باشند.
چرا سرعت اینترنت ثابت و تلفن همراه در کشورمان پایین است؟

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری نیز در این خصوص چنین گفت:  براساس تست 145 هزار کاربر در سامانه نت سنج پلاس مشخص شد که سرعت اینترنت موبایل در کشور به طور متوسط 24 مگابیت است و این در حالی است که سرعت متوسط اینترنت ثابت 8.5 مگابیت ارزیابی می‌شود که مطابق استانداردها و اسناد توسعه‌ای، سرعت اینترنت ثابت مناسب نیست.  ما امکان تولید 70 درصد از تجهیزات ارتباطات ثابت در کشور را داریم، که از این ظرفیت می‌توان برای توسعه بخش اینترنت ثابت کشور استفاده کرد.

در واقع مشترکین با استفاده از وب‌سایت نت سنج پلاس به راحتی می‎توانند سرعت اینترنت خود را رسیدگی نمایند و با شرکت‌های ارائه دهنده دیگر مقایسه کنند تا بتوانند در نهایت بهترین ارائه کننده را انتخاب کنند.

پس از راه اندازی نت سنج پلاس و بررسی سرعت اینترنت ثابت و موبایل مشخص شد که سرعت اینترنت ثابت در کشور 8.5 مگابیت می باشد، که اصلا سرعت مناسبی محسوب نمی شود.

آذری جهرمی گفت: یک سال و نیم وقت داریم و با وجود اینکه در نقطه عطف تاریخ تحول دیجیتال در دنیا هستیم باید در این حوزه تمرکز ویژه داشته باشیم. از این رو دو پروژه را برای 1.5 سال آینده بر این اساس تعریف کرده ایم.

حمله به زیرساخت‌های کشور موجب کندی سرعت اینترنت شده است

در طی یک ماه گذشته اختلالات زیادی در اینترنت کشور به وجود آمده بود که این مشکلات در دو روز گذشته به اوج حود ریسد که موجب قطع ارتباط کاربران زیادی شد.

فرهاد فاطمی، ‌بنیان‌گذار و ناخدای فنی ابر آروان نیز در مورد حملات اخیر به زیرساخت های اینترنتی کشورمان گفت: حدود یک هفته است که دیتاسنترها و سرویس‌دهندگان مختلف اینترنت مانند افرانت و ایران‌سرور حملات DDos را تجربه می‌کنند و این حملات با شدت بیشتر، از دیروز روی ابر آروان و دو دیتاسنتر مبین نت و آسیاتک آمده و درنهایت، به محدودشدن دسترسی برخی دیتاسنترها به ایران منجر شده است. در حمله‌ی دیروز، به اکثر دیتاسنترهای کشور حمله شد؛ اما احتمالا شدیدترین حمله به ابر آروان معطوف بوده است. شرکت ارتباطات زیر ساخت دلیل این قطعی را حملات منع سرویس توزیع‌شده یا DDos اعلام کرد و سجاد بنابی، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت در این خصوص گفت: ساعت 11:45 امروز به‌دلیل حمله‌ منع سرویس توزیع‌ شده، اینترنت برخی اپراتورهای همراه و ثابت یک ساعت با اختلال مواجه شد که با مداخله‌ی سپر دژفا و تلاش همکاران شرکت زیرساخت‌ این ارتباطات هم‌اکنون عادی شده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , مخابرات , اینترنت wifi , اینترنت ADSL ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران،این شرکت خدمات ارتباطی از تاریخ 15 اسفند ماه 1398 به اکثر کاربران خود با توجه به میزان و الگوی مصرفشان بسته های سیم روزه پیامک به زبان های فارسی و انگلیسی عرضه کرده است.
همراه اول به کاربران خود بسته‌های پیامکی 30 روزه ارائه می دهد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت همراه اول، و همچنین سیم کارت 0912 ارزان می توانند به مراکز و نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند.همراه اول جهت تسهیل خرید سیم کارت دائمی، فروش سیم کارت اقساطی را نیز برای شهروندان ارائه کرده است.

گفتنی است بسته پیامک همراه رزرو خودکار ندارد، اما امکان رزرو بسته هدف توسط مشترک وجود دارد. از طرفی دیگر فعالسازی همزمان بسته‌های پیامک همراهی با هر یک از بسته‌های ترکیبی که شامل پیامک هستند امکان‌پذیر است و اولویت مصرف با بسته‌ای خواهد بود که زودتر به اتمام می‌رسد.

گفتنی است شما می‌توانید برای فعال‌سازی و مشاهده بسته پیامکی مذکور از کد #41*1000* و برای استعلام  و مشاهده وضعیت بسته پیامکی از کد #40*1000*  استفاده کنید.

در واقع در این طرح نیز همچون طرح‌های مکالمه و اینترنت همراه، به هر یک از مشترکین متناسب با الگوی مصرف پیامک آنها در ماه‌های اخیر، بسته مختص با حجم و قیمت مشخصی پیشنهاد داده می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده از سوی شرکت خدمات ارتباطی همراه اول، در مجمع عمومی سهامداران اپراتور همراه اول که 15 اردیبهشت ماه 1398 برگزار شد،مدیر عامل اپراتور همراه اول حمید فرهنگ در مورد درآمد حاصل از خدمات ارزش افزوده بیان نمود: هم اکنون 73 درصد کاربران ما از وضعیت خدمات ارزش افزوده، رضایت دارند و علی رغم حواشی های اخیر، در آمد ایت شرکت از محل خدمات ارزش افزوده در سال قبل 40 درصد رشد به نسبت سال قبل داشته است.
کاهش درآمد اپراتور همراه اول از خدمات ارزش افزوده نسبت به سال گذشته

در صورت تمایل به خرید سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمائید.

به عبارت دیگر، با وجود افزایش 442 میلیارد تومانی میزان وجود دریافتی بابت خدمات ارزش افزوده همراه اول نسبت به سال قبل و به دلیل افزایش 470 میلیارد تومانی وجود پرداختی و تسهیم درآمد این اپراتور با شرکت‌های تامین کننده محتوا و اگریگیتورهای میانی، درآمد واقعی همراه اول در حوزه خدمات ارزش افزوده، بیش از 27.2 میلیارد تومان نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

بنابراین با توجه به اطلاعات بدست آمده نه تنها درآمد همراه اول از خدمات ارزش افزوده افزایش نیافته است بلکه نسبت به سال قبل در حال کاهش است.

براساس صورتحساب‌های حسابرسی شده همراه اول در سامانه اطلاع‌رسانی ناشران بورس (کدال)، "وجوه دریافتی این اپراتور" از محل خدمات ارزش افزوده در سال 96 به یک هزار و 108 میلیارد و 167 میلیون و 700 هزار تومان رسیده بود که در سال 97 این رقم به یک هزار و 550 میلیارد و 428 میلیون و 900 هزار تومان افزایش یافته، اما صورت‌حساب‌های منتشر شده حاکی از کاهش درآمد نهایی اپراتور در این حوزه دارد، چراکه وجوه پرداختی به شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات ارزش افزوده در سال 96 ششصد و 19 میلیارد و 120 میلیون و 200 هزار تومان بوده و در سال 97 این رقم به یک هزار و 88 میلیارد و 663 میلیون و 300 هزار تومان رسیده است.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده از سوی روابط عمومی همراه اول، این شرکت در 11 خردادماه 1398 برای راحتی مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری و دائمی خود در تمامی محصولات و خدمات همراه اول سامانه جدیدی را با عنوان سامانه دستوری #100* را راه اندازی نمود.

اپراتور همراه اول سامانه جدیدی برای خدمات اینترنتی راه اندازی کرده است

در صورت تمایل به خرید سیم کارت اقساطی و همچنین سیم کارت ارزان همراه اول می توانید به مراکز و فروشگاه های همراه اول مراجعه نمائید.

از آنجایی که ممکن است بسیاری  از مشترکین هنوز از این تغییر کدهای دستوری و یکپارچه شدن آن خبر نداشته باشند،  کاربران در صورت شماره‌گیری کد سابق عملا به روی صفحه #100* هدایت می‌شوند، سپس با ظاهر شدن صفحه #100* آلارمی بر صفحه مشترکان ظاهر می‌شود. در این آلارم به مشترکین اطلاع داده می‌شود که زین پس برای خرید بسته‌های جدید باید با این سامانه در تعامل باشند.

در ایران نیز چند سالی می‌شود که استفاده از تکنولوژی‌هایی همچون کدهای USSD برای نقل و انتقالات مالی، پیگیری حساب، خرید شارژ ، پرداخت قبوض و … در جهت انجام سر وقت، سریع و امن کارها رایج گردیده است، و از آنجایی که یکی از دغدغههای امروز اکثرا افراد انجام سریع و آسان کارها است اپراتورها همواره به دنبال ارائه راه‌های جدیدی برای راحتی کاربران خود می‌باشند.

در این سامانه کاربران می‌توانند بر حساب خود تسلط داشته و حسابشان را مدیریت کنند. برای مثال با شماره گیری #1*100* وارد حساب شوند، سپس بسته‌های یکماهه را با #2*100* ببینند و با شماره گیری #4*100* به بسته‌های بلندمدت دسترسی پیدا کنند.

 پیش از این هر یک از طرح‌ها و بسته‌های همراه اول یک کد منحصربفرد داشته‌اند و از آنجایی که به خاطر سپردن این کدها و یادآوری آن کمی مشکل است، این اپراتور تصمیم گرفت با یکپارچه کردن کدهای ussd خود قدم بزرگی را در این راه بردارد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارش های اعلام شده، در 18 آذرماه 1398، سومین جشنواره و نمایشگاه "تهران هوشمند" با تلاش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و با حضور اپراتور های همراه اول و ایرانسل به مدت دو روز در تهران برگزار می شود.
سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند با حضور همراه اول و ایرانسل برگزار شد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند به مراکز و نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند و ضمن دریافت سیم کارت از خدمات آن نیز بهره مند شوند.

در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند علاوه بر حضور دو اپراتور مطرح کشور (همراه اول و ایرانسل)، افرادی همچون معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری،  محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهردار تهران و رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز حضور داشتند.

از جمله خدمات هوشمند شهری که توسط ایرانسل، تا امروز ارائه شده است می‌توان به "پارکینگ هوشمند"، "روشنایی هوشمند معابر"، "دوچرخه اشتراکی"، "کنتور خوانی هوشمند"، "مدیریت هوشمند ناوگان" و "نظارت بر تجهیزات و دارایی‌ها" اشاره کرد.

همراه اول به عنوان اپراتور اول کشور با هدف ارایه طرح‌ها و پروژه‌های هوشمندسازی و گسترش ارتباطات تجاری با سازمان‌های مرتبط در نمایشگاه جانبی این مراسم حضور داشته و پذیرای بازدیدکنندگان است.

در شهرهای هوشمند، از داده‌ها و فناوری‌های موجود برای ارتقای کارآیی، توسعه اقتصادی و بهبودی کیفیت زندگی شهروندان استفاده می‌شود که با توسعه یافتن تکنولوژی‌های شهر هوشمند، موارد استفاده بیشتری از IoT نیز ایجاد خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران، در 17 بهمن ماه 1398، سومین نمایشگاه کار ایران به مدت سه روز در محل بوستان گفتگوی تهران شروع به کار می کند که شرکت خدمات ارتباطی سیم کارت همراه اول نیز در سالن تهران غرفه 6 حضور دارد.
همراه اول با شعار «یک همکاری معتبر» در سومین رویداد نمایشگاهی کار حضور دارد

در صورت تمایل به خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمائید.

در این نمایشگاه سه روزه کارگاه هایی با عناوین «روندهای جدید استخدام در ۲۰۲۰»، «چگونه در شرکت های بزرگ استخدام شویم؟»، «مالی، شریک تجاری کسب و کار یک اپراتور»، «چگونه یک کمپین تبلیغاتی طراحی کنیم؟»، «اقتصاد دیجیتال، دنیای جدیدی که در آنیم»، «طرح کسب و کار، چگونه کسب و کارمان را بازسازی کنیم»، «IOT، همه چیز به هم وصل خواهد شد»، «AI، هوشی برای ساماندهی جنگل داده ها»، «بلاکچین، دنیای آینده تحت کنترل همه و هیچکس»، «نقشه راه و تکنولوژی های اینترنت اشیاء»، «۵G، نسل پنجم شبکه های موبایل»، «هوش مصنوعی در شبکه های نسل آینده موبایل» برگزار می شود.

حضور در این کارگاه ها برای علاقه مندان آزاد و رایگان اعلام شده است.

همراه اول با حضور در غرفه ۶ سالن تهران واقع در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو، از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان و کارجویان است نمایشگاه کار، رویدادی است که در آن سازمان ها با موقعیت های شغلی خود حاضر شده و فرصت می یابند تا با کارجویان ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر اقدام کنند.

استخدام در معتبرترین سازمان های کشور، امکان ملاقات حضوری و گفتگو با مدیران جذب و استخدام و آشنایی با فرهنگ سازمانی شرکت های معتبر از جمله ویژگی های برگزاری این رویداد برای کارجویان عنوان شده است.

واحد منابع انسانی همراه اول ضمن حضور در این رویداد ملی، با برگزاری بیش از ۲۰ کارگاه تخصصی و تجربی در قالب اتاق یادگیری(Learning room) به انتقال دانش و تجارب در حوزه کاری نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور می پردازد.

.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارش های اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران،در 2 اسفند ماه 1394، سومین دوره همایش سازمان های شنوا و رضایت محوری با عنوان شنیدن صدای مخاطب، مقدمه تامین رضایت او با حضورمدیران روابط عمومی و مسئولان اجرایی و ارتباط با مشتری بعضی از سازمان ها و برندهای معتبر کشورمان در سالن جشنواره های برج میلاد برگزار شد.
همراه اول موفق به دریافت نشان ویژه «سازمان شنوا» و «پژوهش برتر ارتباطی» شد

در صورت تمایل به خرید سیم کارت رند همراه اول و همچنین سیم کارت ارزان می توانید به مراکز و نمایندگی های معتبر این اپراتور مراجعه نمائید و نسبت به خرید سیم کارت اقساطی اقدام کنید.

براساس تعریف این جشنواره، «سازمان شنوا» سازمانی است که ضمن بسترسازی برای شنیدن صدای مردم(مخاطبان)، بسترهای لازم را برای این منظور فراهم می کند و عملاً برای تکریم افکارعمومی اهتمام می ورزد.

طبق این گزارش، در این جشنواره با بررسی و داوری اسناد و مدارک توسط هیات داوران، اپراتور اول در بخش های «سازمان های شنوا» و «برترین مطالعات و پژوهش های ارتباطی و افکارعمومی» به عنوان شرکت برتر انتخاب  و معرفی شد.

بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره، این اقدام برای ترغیب سازمان ها به مشتری محوری، مخاطب محوری و شنیدن صدای مشتری و مخاطب و تشویق روابط عمومی ها به انجام مطالعات ارتباطی انجام شده است.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده،طبق بیانیه ای که در این چند وقت اخیر توسط اتحادیه اروپایی انتشار یافت، کلیه شرکت هایی که بدون رضایت کاربر اطلاعات آنها را منتشر کنند،با جریمه های سنگینی روبرو خواهند شد. طبق قانون موجود در صورت عدم حفظ حریم خصوصی کاربران میزان جریمه مبلغی حدود 114 میلیون یورو جریمه خواهد شد.
جریمه سنگین برای شرکت‌های منتشرکننده اطلاعات شخصی کاربران

از سال 2018 که این قانون برای اولین بار وضع شد شرکت حقوقی DLA Piper  فرانسه بیشترین جریمه محاسبه شده که معادل 50 میلیون یورو می‌باشد را برای گوگل در نظر گرفت.

البته طبق این گزارش میزان جریمه‌های نقدی مربوط به نشت اطلاعات در مقایسه با جریمه‌های مربوط به پرونده‌های آنتی تراست (ضدانحصار) در کشورهای اتحادیه اروپا بسیار اندک است.

28 دفتر ملی حفاظت اطلاعات در کشورهای عضو اتحادیه اروپا بر اجرای این قانون را نظارت می‌کنند اما بخش اعظم این مسئولیت به طور نامتوازن بر دوش ایرلند است. این کشور رهبر قانونگذاری برای شرکت‌های بزرگ سیلیکون ولی است که در کشورهای اروپایی نیز فعالیت می‌کنند مانند فیس بوک.

به طور کلی و بر اساس قوانین موجود  در صورت عدم حفظ حریم خصوصی کا ربران، میزان جریمه هر شرکت می تواند 2 یا 4 درصد درآمد مالی شرکت در سراسر جهان باشد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: دامنه , اینترنت , گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده، و با توجه به گفته ی رئیس اداره زیر ساخت و نرم افزار بانک ملت شاه گشتاسبی،علت اصلی در دریافت رمز دوم پویا وجود مشکل در زیر ساخت های مخابراتی و پیامکی کشور،فاصله و شلوغی منطقه ای و مواردی از این دست می باشد در واقع اپراتوهای تلفن همراه از جمله همراه اول، ایرانسل، رایتل و غیره عامل اصلی نرسیدن پیامک های رمز پویا به کاربران هستند.
عامل اصلی تاخیر دریافت پیامک رمز پویا به مشتریان اپراتورهای تلفن همراه می باشند

جهت خرید سیم کارت دائمی و  سیم کارت اعتباری می توانید به مراکز و نمایندگی های مجاز مراجعه نمائید.

با توجه به این صحبت‌ها به نظر می‌رسد مشکل اصلی در خصوص دیر رسیدن پیامک رمز پویا مربوط به اپراتورهای تلفن همراه می‌باشد، از همین رو به مشترکین پیشنهاد می‌شود به جای سامانه پیامکی از اپلیکیشن رمزنگار برای دریافت رمز یکبارمصرف استفاده کنند.

رمز پویا چیست؟

تا کنون برای خرید از درگاه پرداخت اینترنتی یا انتقال وجه از طریق کارت به کارت، از رمز دوم ثابت یا ایستا استفاده می‌شد که با ابلاغیه جدید بانک مرکزی و شاپرک برای مقابله با فیشینگ و دیگر کلاه‌برداری‌های اینترنتی، بانک‌ها موظف شدند رمزی تحت عنوان رمز دوم پویا را در اختیار مشتریان قرار دهند. این رمز که غالباً در یک نرم‌افزار از سوی بانک تولید می‌شود و حداکثر هر 120 ثانیه یک بار (بسته به بانک) منقضی شده و رمز جدیدی تولید می‌شود. همچنین برای افرادی که گوشی هوشمند ندارند، امکان گرفتن رمز پویا از طریق پیامک وجود دارد. در واقع بانک‌ها و موسسات اعتباری، در راستای ارتقاء سطح امنیت تراکنش‌های اینترنتی از قبیل خرید و کارت به کارت، امکان گرفتن رمز دوم پویا یا رمز یکبار مصرف را فراهم کرده‌اند و با استفاده از این رمز، کلاهبرداران قادر به دریافت اطلاعات حساب بانکی افراد و خالی کردن آن نخواهند شد.

پس از راه اندازی رمز پویا برخی از کاربران نسبت به دیر رسیدن پیامک حاوی رمز یکبارمصرف گلایه‌هایی داشتند و گفتند از آنجایی که هر رمز یکبار مصرفی تنها چند ثانیه اعتبار دارد تاخیر در دریافت پیامک‌ رمز دوم پویا مشکلاتی را برای آنها در زمان خریدهای اینترنتی به وجود می‌آورد.

با توجه به اطلاعیه روابط عمومی بانک مرکزی جهت جلوگیری از کلاهبرداری‌های صورت گرفته از حساب‌های بانکی از ابتدای دی ماه 1398 تمامی رمزهای دوم ایستا کارت‌های بانکی غیرفعال شده و از این پس انجام تراکنش‌های بانکی و پرداخت صرفاً با دریافت رمز پویا یا رمز یکبار مصرف امکان‌پذیر می‌باشد.

رئیس اداره زیرساخت‌ و نرم‌افزار بانک ملت با بیان اینکه ما از سامانه هریم دیتا می‌گیریم و در کسری از ثانیه رمز پویا ارسال می‌شود اما دیر رسیدن پیامک به دست مشتری دیگر در اختیار بانک نیست،

وی در ادامه گفت: گزارش‌هایی که من از سیستم می‌گیرم فاصله بین دریافت تقاضا و تولید و ارسال رمز پویا زیر یک ثانیه است اما مرحله بعد که انتقال رمز تولید شده از بانک به مشتری است، توسط اپراتور تلفن همراه باید انجام شود.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران،در 29 دی ماه 1398 ، بیست و دومین رتبه بندی شرکت های برتر ایران،طی مراسمی که با حضور مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی، و مدیر مرکز رتبه بندی شرکت های برتر و دبیر جشنواره و گروهی از مسوولان کشوری و مدیران بنگاه های اقتصادی کشور در مرکز جشنواره های بین المللی صدا و سیما برگزار شد،اسامی شرکت های برتر ایران را اعلام نمود و از برخی مدیران تقدیر به عمل آمد.
اپراتور اول کشور موفق به کسب رتبه یک دربهره وری کل عوامل ارتباطات ومخابرات شد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همره اول می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند و ضمن دریافت سیم کارت مورد نظر از خدمات آن نیز بهره مند شوند.

همچنین از شرکت های وابسته به شرکت ارتباطات سیار ایران، شرکت نقش اول کیفیت (ناک) موفق شد رتبه سوم در شاخص «بیشترین فروش» را در گروه «ارتباطات و مخابرات» کسب کند.

سازمان مدیریت صنعتی ایران، به عنوان تنها متولی رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور، از سال ۱۳۷۷ اقدام به رتبه بندی شرکت های برتر ایران کرده و بیست و دومین رتبه بندی صورت گرفته بر اساس عملکرد سال ۱۳۹۷ شرکت ها بوده است.

سازمان مدیریت صنعتی هدف از رتبه بندی شرکت های برتر ایران را «معرفي شركت‌هاي برتر ايران بر اساس رتبه ‌بندي IMI۱۰۰»، «گردهمايي مديران ارشد شركت ‌هاي دولتي و خصوصي كشور با هدف افزايش سطح همكاري ‌هاي في‌ مابين»، «ايجاد زمينه براي تعامل بيشتر مديران و سياست‌گذاران اقتصادي كشور با مديران بنگاه‌هاي اقتصادي»، «گسترش رقابت بین بنگاه‌ های اقتصادی»، «شفاف سازی فضای کسب و کار» عنوان کرده است.

در این ارزیابی، شرکت های برتر بر اساس شاخص هایی همچون «بیشترین فروش»، «بیشترین سودآوری»، «بالاترین ارزش بازار»، «بالاترین ارزش افزوده»، «بیشترین دارایی»، «بالاترین اشتغال زایی»، «بالاترین بهره وری کل عوامل» معرفی شدند.

بر این اساس، شرکت ارتباطات سیار ایران در بین پانصد شرکت برتر ایران از نظر شاخص «بیشترین فروش» رتبه هفدهم را کسب کرد و هلدینگ همراه اول در گروه «ارتباطات و مخابرات» از نظر شاخص «بهره وری کل عوامل» موفق به کسب رتبه نخست شد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر گزارشات اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران، در 29 دی ماه 1398،هفتمین جشنواره ملی مدیران فناوری اطلاعات که با حضور رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک و رئیس سازمان فناوری اطلاعات،آمار وزارت کشور در سالن جشنواره های وزارت کشور برگزار شد.
اعطای جایزه ملی شرکت تحول آفرین برتر به همراه اول

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت همراه اول و همچنین سیم کارت0912 ارزان می توانند به مراکز و نمایندگی های مجاز این اپراتور مراجعه نمایند. این شرکت جهت تسهیل خرید سیم کارت 0912،فروش سیم کارت اقساطی را برای مشترکین ارائه کرده است.

 گفتنی است، جایزه شرکت های تحول آفرین به منظور شناسایی و تجلیل از شرکت های فعال فناوری اطلاعات که نقش بسزایی را در پیاده سازی و کاربست فناوری اطلاعات در کشور ایفا می کنند و برخی از آنها خود منشا ایجاد تحول در ماهیت فناوری اطلاعات یا کاربست صحیح آن در کسب‌ و کار هستند، اعطا می شود.

یکی از اهداف اعطای این جایزه، حساس سازی و آگاهی رسانی بخش حاکمیت و مدیران عالی کشور درباره اهمیت فناوری اطلاعات به عنوان یک اهرم تحول آفرین در حوزه های مختلف عنوان شده است.

در این رویداد که یکی از بزرگترین و معتبرترین گردهمایی های مدیران فناوری اطلاعات کشور است، جوایز ملی فاب(فناوری اطلاعات برتر)، مبفا(مدیران برتر فناوری اطلاعات) و جایزه شرکت های تحول آفرین به برگزیدگان این حوزه اعطا شد و شرکت ارتباطات سیار ایران موفق به دریافت «جایزه شرکت تحول آفرین برتر» شد.

رویکرد این همایش ملی و شعار آن «ارزش آفرینی کسب و کارهای تعاملی و پلتفرم ها» در قالب سه محور «علمی - فناورانه»، «مدیریتی - اقتصادی» و «اجتماعی - فرهنگی» عنوان شده است.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول با حضور در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ و همچنین نهمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهد که به طور همزمان برگزار می شود. در این نمایشگاه اقدام به ارائه آخرین دستاوردهای خود در زمینه سرویس های دیجیتال، سازمانی و اینترنت اشیاء را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.
حضور اپراتور اول کشور در نمایشگاه الکامپ مشهد

 سرویس انتقال شارژ همراه اول سرویسی که به کاربران امکان می دهد در زمانی بسیار کوتاه از سیم کارت دائمی یا اعتباری برای سیم کارت اعتباری شارژ یا اعتبار منتقل کنند. کاربران می توانند با اتصال به سامانه پیامکی به شماره ۸۹۱۱ از این سرویس بهره مند شوند.

همچنین «سیم کارت گردشگری» که از جمله آخرین محصولات همراه اول است، در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

اپراتور اول تلفن همراه کشور با هدف ایجاد ارتباط تجاری با شرکت ها و سازمان ها، در این نمایشگاه اقدام به ارائه آخرین دستاورهای خود در زمینه محصولات و خدمات سازمانی، راهکارهای اینترنت اشیاء و شهر هوشمند و همچنین تجربه دیجیتال سازمانی کرده است.

همچنین مقرر شده در طول چهار روز زمان برگزاری این نمایشگاه، موضوع شهرهوشمند و مباحث مرتبط با آن در قالب انجام سخنرانی، برگزاری کارگاه و پنل های مختلف مورد بررسی و تبادل نظر قرار گیرد.

این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ یکم تا چهارم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد میزبان بازدیدکنندگان است.

گفتنی است براساس اعلام روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد، در این دوره از نمایشگاه شهر هوشمند ‌حضور استارتاپ های فعال در زمینه مدیریت شهری پررنگ بوده و بیش از نیمی از فضای نمایشگاه در اختیار اکوسیستم نوآوری شهر قرار خواهد گرفت.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()