نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس خبرهای منتشر شده که حاکی از آن بود با وجود برنامه ریزی های بسیار متعدد وزارت ارتباطات برای رفاه حال زائرین و عرضه ی بسته های اینترنتی گوناگون توسط اپراتورهای کشور (همراه اول، ایرانسل، رایتل) برای کاهش تعرفه و مصرف اینترنت،بسیاری از زائرین به دلیل محاسبه اینترنت خارج از بسته به وزیر ارتباطات آذری جهرمی گلایه های خود را رساندند.

اعتراض زائرین به محاسبه اینترنت با نرخ آزاد در کشور عراق

از آنجایی که هزینه تماس با سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانی در کشور عراق بسیار زیاد است، وزیر ارتباطات از زائرین خواست تا برای تماس با ایران حتما از سیم کارت‌ های عراقی استفاده کنند. او همچنین با اشاره به مشکلات افزایش هزینه دیتای سیم‌کارت ‌های ایرانی در عراق، گفته بود: با افزایش نرخ ارز، استفاده از خدمات رومینگ و بویژه رومینگ دیتا بسیار گران خواهد بود.

جهرمی نیز در توییتر خود نوشت: خدمت به زوار اربعین شرف ماست. دیشب با ۳30  زائر درباره کیفیت خدمات ارتباطی صحبت کردم، گلایه اصلی اینترنتی است که خارج از بسته و با نرخ آزاد محاسبه شده است. از اپراتور‌ها می‌خواهم با کسب رضایت سهامداران عمده خود، همه مصارف را در قالب بسته محاسبه و پول‌های اخذشده را به زوار بازگردانند

.طبق بررسی‌های انجام شده میزان دیتای استفاده شده در اربعین امسال 1.5 برابر  سال گذشته بوده است یعنی رشد حدودا 150 درصدی داشته است، همچنین تعداد مشترکینی که امسال از اینترنت استفاده کردند 1.4 برابر ، یعنی 140 درصد بیشتر  از سال گذشته بوده است.

ظاهرا یکی از مسائلی که در راهپمایی اربعین مورد نارضایتی زائرین شده بود نرخ بالای اینترنت اپراتورهای داخلی بود.

توجه داشته باشید که اینترنت آزاد برای هر یک از اپراتور‌های ایرانی، به ازای هر مگابایت 850 تومان می‌باشد که در صورت استفاده از یک گیگابایت (1024 مگابایت) این مبلغ به 870 هزار تومان خواهد رسید، اما در صورت استفاده از بسته‌های اینترنتی اپراتورها، مبلغ مورد نظر از 870 به 150 هزار تومان خواهد رسید.

پس از آن که تعدادی از زائرین به وزیر ارتباطات در مورد نرخ اینترنت گلایه کردند جهرمی به آنها قول بررسی داد.  در واقع برخی از کاربران بدون خریداری بسته، از اینترنت آزاد سیم‌کارت‌های ایرانی خود استفاده کرده و این موضوع موجب تحمیل هزینه‌های بسیاری برای آن‌ها شده است.

بدبن ترتیب هنگامی که زائرین از میزان مبلغ اینترنت آزاد مصرفی خود با اطلاع شدند، شکایت خود را به جهرمی رساندند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , رومینگ , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارش های اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران،مصادف با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و اطلاع رسانی ایران تلکام 2015 ،قرعه کشی و اهدای جوایز طرح های ویژه اپراتور همراه اول در محل نمایشگاه بین المللی تهران با حضور تعدادی از هنرمندان مشهور سینما و موسیقی کشورمان ایران برگزار شد. جوایز طرح های برنامه کاربردی موبازی،فیلم نت، اول مارکت، سفره ایرانی، و آوای انتظار کرد.

 اهدای جوایز طرح های ویژه همراه اول با حضور هنرمندان

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند.

براساس این گزارش در این مراسم، رزیتا غفاری، بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به خاطرات خود از همراه اول گفت: همراه اول به راستی همراه همیشگی ما از روابط حرفه ای گرفته تا روابط دوستانه و صمیمانه با دوستان و آشنایانمان بوده است.
او در ادامه گفت: برنامه «کلی‍پچه» که برنامه ای برای به اشتراک گذاشتن فیلم است از جمله برنامه های بسیار خوب این اپراتور است که بنده نیز با اشتراک گذاشتن چند فیلم از اعضای ثابت آن هستم و توصیه می کنم که دیگران نیز به آن بپیوندند.
گفتنی است قرعه کشی جوایز سیم کارت همراه اول با حضور هنرمندان به صورت روزانه تا هفتم مهر ماه، روز پایانی نمایشگاه ادامه دارد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات ایران سیار ایران،رئیس کمیته مخابرات و ارتباطات مجلس شورای اسلامی رمضانعلی سبحانی فرد در بازدید از سالن شرکت همراه اول در نمایشگاه تلکام 2017 اظهار نمود:مهم ترین نقطه قوت اپراتور همراه اول در تحقق شعار ارتباط صنعت و دانشگاه کاملا قابل مشاهده بود و امضای تفاهم نامه این شرکت با دانشگاه های گوناگون در این حیطه قابل تقدیر می باشد.
مهم ترین نقطه قوت اپراتور همراه اول،تقویت ارتباط با دانشگاه ها است

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند .

سبحانی فر با اشاره به تغییراتی که در این نمایشگاه نسبت به سال های گذشته دیده می شود، گفت: شرکت های ایرانی به این بلوغ رسیده اند که بدون حرکت به سمت سرویس های جدید و خدمات ارزش افزوده و جلب رضایتمندی مشتری نمی توانند در این بازار دوام بیاورند و به همین دلیل رویکرد حضور نمایشگاهی خود را تغییر داده اند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه تله کام خاطرنشان کرد: این نمایشگاه میدان رقابت و محلی برای استفاده از تجربیات فعالان این حوزه است و با توجه به اینکه صنعت ارتباطات صنعتی پویا، جوان و نو است برگزاری تلکام می تواند رشد سریع و در حال تغییر این صنعت را به بهترین نحو، اطلاع رسانی کند.
رئیس کمیته مخابرات مجلس ادامه داد: از سوی دیگر همراه اول با ایجاد شرکت سرمایه گذاری، به سمت تجاری سازی و تولید انبوه در حوزه ارتباط با دانشگاه در حال حرکت است که رویکرد بسیار خوبی است.
 
وی با اشاره به اقدام تحسین برانگیز همراه اول در ایران تلکام ۲۰۱۷ مبنی بر تقویت ارتباط با دانشگاه ها گفت: امروز اگر بخواهیم به معنای واقعی اقتصاد دانش بنیان دست یابیم، باید ارتباط بین صنعت و دانشگاه و شرکت های دانش بنیان را فراهم کنیم. 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران،اپراتور همراه اول طرح جدیدی برای کاربران خود ارائه کرده است،کاربران می توانند با ارسال پیامک به 8018 محصولات جدید در قسمت های مختلف را اعلام و ثبت کنند.
فروش تلفنی محصولات همراه اول

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

همراه اول تاکید کرده است، در سامانه فروش تلفنی، جهت مطلع شدن مشتریان و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، انجام تماس تلفنی فقط از طریق شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰۰۰۰ صورت می گیرد.

پس از دریافت پیامک، پاسخی از سامانه مذکور (۸۰۱۸) مبنی بر ثبت درخواست مشترک ارسال شده، سپس کارشناس فروش با شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰۰۰۰ با مشترک تماس گرفته و کلیه محصولات همراه اول را به وی معرفی می کند. مشترک پس از انتخاب کالای مدنظر برحسب نیاز و نوع مصرف، سفارش خود را اعلام می کند و در انتها ظرف مدت  ۲۴ تا ۴۸ ساعت کالای سفارش داده شده به دست مشترک خواهد رسید.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

براساس گزارشات اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات شرکت سیار ایران،اخیرا در بعضی رسانه ها و شبکه های اجتماعی خبری مبنی بر خرید یکی از باشگاه های پر طرفدار توسط اپراتور همراه اول و یا یکی از سازمان های زیر مجموعه این شرکت منتشر شد.این شرکت طی بیانیه ای اعلام کرد، که این خبر صحت ندارد و تا به حال همچین قصدی را نداشته است.
اپراتور اول قصد خریدسرخابی ها را ندارد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری نمایند.

این اطلاعیه می افزاید: از آنجا که همراه اول اپراتوری ملی بوده و با تمام اقشار جامعه به عنوان مشترکین خود، سر و کار دارد؛ لذا خرید سهام یکی از دو باشگاه پرطرفدار پایتخت، منطقی نبوده و از طرف دیگر خرید سهام هر دو باشگاه نیز رقابت قدیمی این باشگاه ها را از بین می برد.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارش های اعلام شده از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران در 13 مهر ماه 1398 با حضور دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران فرامرز رستگار،نمایشگاه دائمی پشتیبانی از تولید داخل شرکت همراه اول در برج همراه شروع به کار کرد.
شروع به کار نمایشگاه دائمی پشتیبانی از تولید داخل اپراتور اول

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری و سیم کارت رند همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند.

طبق این گزارش، سیم کارت همراه اول به عنوان بزرگ‌ترین حامی شرکت های تولیدکننده داخلی و ارائه دهندگان محصولات بومی، در راستای سیاست های تبیین شده در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صمت، اقدام به برگزاری نمایشگاه دائمی حمایت از تولید داخل نموده است.

گفتنی است همراه اول در سالیان اخیر ضمن پایبندی کامل به مصوبه ۱۶۳ کمیسیون تنظیم مقررات، رتبه برتر استفاده حداکثری از منابع و مهارتهای ایرانی را به خود اختصاص داده است.

این فضا با هدف تسهیل تعاملات با تولیدکنندگان، افزایش شفافیت ها، آماده سازی محیط رقابتی و حمایت از شرکت های نوپا در کنار شرکت های باسابقه، در راستای هدفمندسازی تولید و فعالیتهای پژوهشی مبتنی بر نیاز بازار راه اندازی شده است.

در این نمایشگاه علاوه بر تجهیزات passive شبکه که امکان تولید آن در داخل وجود دارد، محصولات و خدمات مورد نیاز بخش های فنی شبکه نیز ارائه خواهد شد. به این ترتیب تامین کنندگان تجهیزات و محصولات و راه کارهای مخابراتی قادر خواهند بود با حضور در این نمایشگاه، نسبت به ارائه محصولات خود و یا انجام مذاکرات فنی و معرفی خود اقدام کنند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارش های اخیر از سوی مدیر دفتر نظارت بر خدمات های ارتباطی و فناوری اطلاعات،مدت اعتبار مجوز مراکز خرید و فروش سیم کارت های خارجی به پایان رسیده است و اگر در حال حاضر سیم کارتی به فروش می رسد،به صورت غیر قانونی می باشد و رگولاتوری در این رابطه مسئولیتی را پذیرا نمی باشد.
فروش سیم‌ کارت های خارجی در ایران ممنوع شده است

مدیرکل نظارت بر سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اظهار کرد: موضوعی که هم اکنون در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مطرح است، نبود متقاضی برای دریافت مجوز فروش سیم‌کارت خارجی است. از نظر منطقی نیز، کسی که از کشور دیگری به ایران بیاید و بخواهد از اپراتورهای دیگر استفاده کند، باید هزینه بیشتری بپردازد. مگر اینکه برای ایام پیش رو خرید و فروش این سیم کارت ‌ها منطقی باشد.
وی به افرادی که برای مراسم اربعین قصد سفر به عراق و خرید سیم کارت دارند توصیه کرد: از آن‌ جایی که در حال حاضر دفتر قانونی فروش این سیم کارت ها را در داخل کشور نداریم، زائران بهتر است از دفاتر مجاز در کشور مقصد سیم کارت را خریداری کنند، چرا که در آن کشور هم افراد احراز هویت می‌شوند و هم مراجع ذیصلاح پاسخگوی مشکلات احتمالی هستند.

بنا بر اعلام سازمان تنظیم مقررات رادیویی، وی درخصوص اینکه آیا اپراتورهای داخلی (همراه اول، ایرانسل، رایتل)می‌توانند این سیم‌کارت‌ها را به فروش برسانند یا نه، گفت: طبق مصوبه کمیسیون، هر شرکت و اپراتوری می‌تواند برای فروش سیم کارت های خارجی درخواست دهد. ما هم بررسی می‌کنیم و شاید طی بازه زمانی یک تا دو ماه بتوانند مجوز دریافت کنند.
امامی تاکید کرد: با توجه به اینکه کمتر از 20 روز تا اربعین باقی مانده، اگر اپراتورها تصمیم بگیرند سیم کارت ‌های عراقی بفروشند، رگولاتوری آمادگی دارد تا مجوزها را سریع‌تر از زمان مقرر اعطا کند.

سال گذشته اعتبار دارندگان مجوز و قرارداد مراکز فروش سیم کارتهای خارجی به پایان رسیده است، اما هنوز نیز مسافران عتبات عالیات و حج از سیم کارت‌های عراقی که در کشور به فروش می‌رسد استفاده می‌کنند.

طبق گزارش ها از سال ۹۲ براساس مصوبه ۱۶۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، با صدور مجوز از سوی رگولاتوری، فروش سیم کارت های خارجی در داخل کشور میسر شد. مجوزهایی که دو سال اعتبار داشتند و پس از آن باید برای تمدید مجوز به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مراجعه می‌کردند.

با توجه به اینکه فروش این سیم کارت ها قانونی نیست، سازمان تنظیم مقررات نیز در مقابل کیفیت ارایه سرویس سیم‌کارت‌ها و سوء استفاده‌هایی که ممکن است از آن انجام شود، مسئولیتی را نخواهد پذیرفت. سیدمحمد امامی - مدیرکل دفتر نظارت بر سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات - درباره وضعیت این سیم کارت‌ها در آستانه اربعین و سفر زائران به عراق، گفت: پس از تصویب مصوبه ۱۶۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات دو شرکت متقاضی فعالیت در حوزه فروش سیم کارت‌های خارجی، خواستار دریافت مجوز شدند.
پس از مدتی یکی از این دفاتر فعالیت خود را ادامه نداد و دفتر دیگر مشغول به کار بود. از زمانی که مدت اعتبار مجوز این شرکت نیز به پایان رسیده، دیگر مجموعه یا فردی برای دریافت مجوز جدید یا تمدید آن اقدام نکرده است.

وی افزود: اگر شرکتی از رگولاتوری مجوز فروش این سیم کارت‌ها را در داخل کشور بگیرد، هم فروش آن قانونی است، هم افرادی که از آن استفاده می‌کنند مجاز هستند چون احراز هویت می‌شوند و سازمان می‌تواند براساس مصوبه‌ای که وجود دارد درصورت ایجاد مشکل به شکایت آنها رسیدگی کرده و پاسخگو باشد.

اما در حال حاضر با توجه به پایان اعتبار مجوزهای ارایه شده، هیچ شرکت دارای مجوزی در این حوزه وجود ندارد. از نظر ما سیم کارت‌های خارجی غیرمجاز هستند و مردم نباید آنها را تهیه کنند چون اگر اتفاقی رخ دهد ما نمی‌توانیم پاسخگو باشیم.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , خرید سیم کارت , فروش سیم کارت , رگولاتوری ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،در زمستان 94 کاربران جدیدی اعم از دائمی و اعتباری،پیامک خوش آمد و دعوت به فعال سازی رایگان بسته اینترنت به کاربر جدید ارسال می شود. کاربر تا 30 روز پس از فعالسازی سیم کارت و دریافت کد پیامک مربوطه از همراه اول،امکان فعالسازی بسته هدیه اینترنت نوترینو با اعتبار یک هفته را از طریق شماره گیری کد #۵*۱۰۰* دارد.و 800 مگابایت اینترنت پرسرعت نوترینو هدیه می گیرند.

هدیه همراه اول به کاربران جدید

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرد و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند. 

در کنار این طرح، تعرفه ویژه مکالمات داخل شبکه خانواده ۹۴ میلیونی (همراه اول و تلفن ثابت)، با تخفیف ۳۰ درصدی به مدت سه ماه برای مشترکین دائمی و ۵۰.۰۰۰ ریالی اعتبار هدیه بعد از اولین شارژ، بر روی سیم کارت های اعتباری همچنان ادامه دارد.

گفتنی است در موقع فعال سازی بسته، همزمان اینترنت خط مشترک بصورت خودکار فعال شده و پیامکی حاوی تنظیمات گوشی برای استفاده از اینترنت ارسال می شود.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات همراه اول ،در چهارمین همایش ستارگان روابط عمومی ایران در 3 خرداد ماه 96 در مرکز جشنواره های کتابخانه ملی ایران برگزار شد، روابط عمومی های برتر کشور در قسمت های گوناگون معرفی شدند که در بین کلیه سازمان ها و شرکت های فعال در حیطه ی صنعت ارتباطات، شرکت همراه اول به دلیل درخشش در مجوعه فعالیت های ارتباطی در طول 95 به عنوان ستاره ارتباطی صنعت ارتباطات معرفی شد.

   اپراتور همراه اول ستاره طلایی روابط عمومی ایران شد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمائید

همچنین در بخش نهایی و اصلی ستارگان روابط عمومی ایران، از بین روابط عمومی های برتر کشور در حوزه های مختلف، روابط عمومی همراه اول موفق به دریافت «تندیس ستاره طلایی روابط عمومی ایران» شد.

در این مراسم که «دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت »، «دکتر علی دارابی معاون سازمان صدا وسیما» و جمعی از اساتید، مدیران و دست اندرکاران حوزه روابط عمومی حضور داشتند، دو تندیس «ستاره ارتباطی صنعت ارتباطات» و «ستاره طلایی روابط عمومی ایران» به روابط عمومی همراه اول اهدا شد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،صبح روز سه شنبه 11 خرداد ماه 1395 فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد ارتحال جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)،مدیرعامل،مدیران و کلیه پرسنل این شرکت به همراه پرسنل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تحت عنوان کاروان راهیان حریم ولایت در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) حضور یافته و با قرائت فاتحه و نثار تاج گل، با آرمان های والای ایشان تجدید میثاق و بر بیعت خود با مقام معظم رهبری تأکید مجدد کردند.

تجدید میثاق پرسنل همراه اول با آرمان های امام راحل(ره)

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری و همچنین سیم کارت رند همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،با بستن قرارداد میان این شرکت خدمات ارتباطی و اپراتور UFONE پاكستان،از این پس کاربران سیم کارت اعتباری همراه اول میتوانند در کشور پاکستان از مزیت های یک ارتباط بین المللی استفاده نمایند.

 خطوط اعتباري همراه اول در پاكستان آنتن مي دهد

به گزارش روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران، با قرارداد منعقد شده ميان همراه اول و اپراتور ، مشتركان سيم كارت هاي اعتباري همراه اول مي توانند در كشور پاكستان از مزاياي يك ارتباط بين المللي استفاده كنند.
همراه اول توصيه كرده است با توجه به اينكه شارژينگ سيم كارت هاي اعتباري بصورت آنلاين انجام مي شود، مشتركان به منظور مديريت بهتر هزينه هاي رومينگ بين الملل در سفرهاي خارجي از سيم كارت هاي اعتباري اين اپراتور استفاده كنند.
هم اكنون همراه اول با ۲۶۴ اپراتور در ۱۱۰ كشور قرارداد رومينگ بين الملل دارد كه همگي بطور مستقيم و بدون واسطه منعقد شده اندبر اساس اين گزارش، پاكستان چهارمين كشور خارجي است كه سيم كارت هاي اعتباري همراه اول در آن آنتن مي دهد. در اين اطلاعيه آمده است: به زودي برقراري اين سرويس در كشورهاي همسايه از جمله تركيه و امارات نيز امكان پذير خواهد بود.
. پيش از اين مشتركان سيم كارت هاي اعتباري همراه اول مي توانستند در كشورهاي عربستان، عراق و سوريه از تلفن همراه خود استفاده كنند.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت اعتباری , همراه اول , رومینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،مهندس عطوفی معاون بازاریابی امور کاربران سیم کارت همراه اول با معرفی سرویس پرداخت مالی همراه اول جیرینگ و با بیان اینکه این سرویس فعلا در نمایشگاه تلکام به طور آزمایشی ارائه کرده است، وی افزود: بعد از بررسی بازخورد کاربران این خدمات تا آخر دی ماه در اختیار عموم شهروندان قرار گرفت.

عطوفی جزئیات خدمات جدید اپراتور اول را تشریح کرد

علاقه مندان جهت خرید سم کارت سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

عطوفي در خصوص مشكلات پيش آمده درباره قيمت سيم كارت هاي دائمي همراه اول، از برطرف شدن اين مشكلات خبرداد و گفت: با نشستي كه با مسئولان رگولاتوري داشتيم اين مشكل برطرف و مقرر شد همانند گذشته سيم كارت هاي دائمي همراه اول با دو قيمت ۲۸۸ هزار توماني (با وديعه) و ۱۲۳ هزار و ۶۰۰ توماني (بدون وديعه) به فروش برسد. مردم مخير خواهند بود هر كدام را كه خواستند خريداري كنند و انتخاب كدسيم كارت در اختيار اپراتور است.
وي در پايان با اشاره به ارائه سيم كارت هاي امين و قاصدك از سوي همراه اول اظهار داشت: اين سيم كارت ها با قيمت ۱۰ هزار تومان و با تعرفه ساير سيم كارت ها بزودي عرضه مي شوند.

 وي گفت: ما با اين سرويس نمي خواهيم جاي بانكها را بگيريم، بلكه با همكاري بانكها شبكه خريد و توزيع آسانتري را بوجود مي آوريم. به عنوان مثال ۷۰ درصد مردم حقوقشان را در روزهاي اوليه از بانك خارج كرده و خرج روزمره مي كنند. سرويس جيرينگ در واقع اين پول را دوباره وارد سيستم بانكي مي كند.
عطوفي افزود: مشتركان براي شارژ سرويس جيرينگ خود مي توانند از دو طريق كارت هاي اعتباري و فروشگاههاي طرف قرارداد اقدام كنند. در نمايشگاه امسال با شركت هاي كاله، زمزم و پگاه قرارداد همكاري امضاء كرده ايم كه در سالن شماره ۶ محصولات خود را بفروشند.
وي ادامه داد: شبكه توزيع ما در حال گسترش است و همراه اول در فاز يك فقط زير ساختها را فراهم مي كند و اين سرويس فقط يك سرويس ارزش افزوده است، ولي در فاز بعدي احتمالاً به فكر درآمدزايي هم خواهيم بود.
معاون بازاريابي همراه اول با اشاره به سرويس هاي ارائه شده در نمايشگاه تلكام ۲۰۱۰ عنوان داشت: برخي سرويس ها، سرويس هاي core شبكه هستند مانند همراهان اول، انتقال اعتبار و شارژ بر اساس منطقه (home Zone) و بعضي سرويس ها، سرويس هاي ارزش افزوده هستند مانند باندلينگ سيم كارت و گوشي كه يك سيم كارت اعتباري با يك گوشي با قيمت مناسب به فروش مي رسد و يا سرويس data card USB كه از آن براي اتصال سيم كارت به رايانه جهت استفاده از اينترنت استفاده مي شود.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مهر 1398 | نظرات ()