نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،شرکت ارتباطات سیار به مناسبت آغاز هفته وحدت جهت رفاه حال کاربران خود امکان انتقال تماس یا دایورت (Divert) از سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول به تلفن ثابت را رایگان کرد.به این صورت کلیه کاربران میتوانند بدون پرداخت هیچگونه مبلغی تماس های تلفن همراه خود را بر روی یک تلفن ثابت انتقال دهند.این طرح تا پایان 1393 اعتبار دارد.

انتقال مکالمه رایگان برای کاربران همراه اول تا پایان سال ۱۳۹۳

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری نمایند.

می توانید شماره خود را بر روی یک شماره دیگر منتقل نمایید تا تماس های خود را از دست ندهید. یکی از مزایای سرویس دایورت یا انتقال تماس این است که اگر باتری گوشی تلفن همراه شما در حال اتمام باشد ، همچنین دایورت کردن یا انتقال تماس چند حالت دارد که شامل موارد زیر است :

۱- انتقال تماس در زمانی که مشترک در دسترس نیست.

۲- انتقال تماس در زمانی که شماره مشترک مشغول است.

۳- انتقال تماس در برای تمام تماس ها و در هر زمانی.

۴- انتقال تماس در زمانی که مشترک پاسخگو نیست.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی همراه اول، باتوجه به گفته های مدیر عامل سیم کارت همراه اول وحید صدوقی یکی از دلایل آهسته پیش رفتن روند پوشش و آنتن دهی تلفن همراه،عدم همکاری و شهرداری و شهروندان می باشد.

اپراتور اول کشور کمترین میزان قطعی مکالمات را دارد

همان طور که میدانید رومینگ ملی از سال 1393 راه‌اندازی شده است و در بسیاری از نقاط کشور که توسط رگولاتوری اعلام شده است قابل استفاده می‌باشد. اما در برخی از نقاط یا کلانشهرها به دلیل این که ایجاد دسترسی در شبکه‌های 6 لایه پیچیدگی‌های فنی دارد امکان پذیر نمی‌باشد. در حال حاضر روزانه 1 میلیون و 100 هزار نفر از کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل و رایتل از همراه اول سرویس دریافت می‌کنند

طی مذاکرات انجام شده در طی روز های گذشته با حضور محید صدوقی و محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بررسی دغدغه‌های مردم و امور اپراتورها برگزار شد، به اقدامات بعدی اپراتورها برای تکمیل پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه پرداخته شد.

از آنجایی که پوشش ضعیف تلفن همراه به ضرر مردم می‌باشد، برای جبران این موضوع وزیر ارتباطات پیشنهاد کرد در صورتی که در منطقه‌ای به هر دلیل پوشش ضعیف باشد یا کیفیت در حال ارائه از کیفیت تعریف شده پایین‌تر باشد 10 ثانیه اول مکالمه به صورت رایگان ارائه شود. هرچند همراه اول تا به حال نیز در چنین مناطقی 3 ثانیه اول را به صورت رایگان عرضه می‌کرده است اما از این پس به 10 ثانیه ارتقا پیدا می‌کند.

با توجه به گفته‌های صدوقی در این جلسه شاخص قطعی تلفن همراه در شهر تهران 0.6 و در کل کشور این میزان کمتر است، همچنین در میان اپراتورهای تلفن همراه، همراه اول کمترین قطعی را دارا می‌باشد. همراه اول در چند سال گذشته به خصوص در 17 ماه گذشته با راه‌اندازی 40 هزار سایت تلفن همراه برای کاهش قطعی تماس‌ها و افزایش پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه سرمایه‌گذاری سنگینی انجام داده است. البته شبکه همراه اول بر اساس شاخص‌های تعیین شده، مقداری افت کیفیت داشته است اما بر اساس تعهدی که با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وجود دارد، شاخص کیفیت همراه اول کنترل شده و در جایگاه مناسبی قرار گرفته است.

صدوقی خاطر نشان کرد: در خصوص قطعی تلفن همراه اگر پروانه 1 درصد را اعلام کرده باشد، میانگین همراه اول درتمامی شهر‌ها 0.6 درصد است که عدد به مراتب کمتری در مقابل دو اپراتور دیگر تلفن همراه است، علاوه بر آن مردم باید بدانند که از اسفندماه گذشته تا به امروز کیفیت ارتباطات همراه اول افزایش یافته و قطعی مکالمات با توجه به افزایش پوشش آنتن‌دهی کاهش یافته است و می‌تواند ارتباطات با کیفیت و پایداری را در اختیار مردم قرار دهد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارش های اخیر، اپراتور همراه اول مصادف با آغاز اولین روز نمایشگاه ایران تله کام 2017 از طرح ویژه سیم کارت دائمی خود رونمایی نمود.

طرح جدید سیم کارت های 1000 همراه اول

متقاضیان برا ی خرید سیم کارت 1000 می‌توانند با مراجعه به یکی از دفاتر امور مشترکین یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای همراه اول در سراسر کشور این سیم کارت ‌ها را به طور دائمی یا قسطی (6 ماه و 36 ماه) تهیه نمایند و از مزایا و طرح‌های ویژه آن بهره‌مند شوند.

 

علاقه‌مندان با خرید و فعال کردن سیم کارت 1000 (کاربران یک ماه بعد از فعال شدن سیم کارت فرصت دارند تا آن را در تلفن همراه خود قرار داده و اولین تراکنش را انجام دهند) می‌توانند از بسته خوش آمد و تعرفه 299 ریالی که به شرح زیر است استفاده کنند:

1-بسته خوش آمد: کاربران به مدت یک هفته می‌توانند از بسته خوش آمد که شامل 1000 پیامک، 1000 دقیقه مکالمه و اینترنت نامحدود می‌باشد بهره‌مند شوند.
2-تعرفه 299 ریالی: کاربران می‌توانند پس از اتمام بسته خوش آمد به مدت 90 روز به صورت خودکار از تعرفه 299 ریالی استفاده کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات اخیر اپراتور همراه اول به کلیه کابران سیم کارت دائمی و اعتباری خود در آغاز سال جدید با 5 قیمت های گوناگون عیدی می دهد.جزییات این هدایا و طریقه ی فعال کردن آن را هنوز اعلام نکردند.عیدی در نظر گرفته شده اعتبار برای ارتباط داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) است.

عیدی اپراتور اول کشور به کلیه کاربران خود
علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

کاربران همراه اول باید چند روز پایانی سال را سپری کنند تا در شروع سال جدید با این طرح و نحوه فعالسازی آن آشنا شوند.

شرکت همراه اول در طرح نوروزی که از تاریخ ۱ تا ۱۳ فروردین ماه ۱۳۹۴ شروع می شود ، به صورت تصادفی به مشترکین خود اعتباراتی به عنوان هدیه می دهد. مشترکان می توانند با عیدی خود از امکاناتی مثل مکالمه (داخل شبکه) ، پیامک (داخل شبکه) و اینترنت استفاده نمایند. گفتنی است مشترکین باید توجه داشته باشند که استفاده از سرویس های ارزش افزوده ، خرید سایر بسته ها و تماس های رومینگ با اعتبار طرح عیدی قابل استفاده نمی باشد. همچنین ثبت نام و دریافت بسته تنها یک بار امکانپذیر است و فقط در روزهای نوروزی قابل استفاده می باشد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

باتوجه به گزارش های اخیر و به گفته ی اداره کل ارتباطات سیار ایران اپراتور همراه اول به مناسبت فرا رسیدن روز پدر و ولادت حضرت علی (ع) در جهت ادامه طرح های تخفیفی رومینگ بین الملل،این طرح را در کشور عراق نیز ارائه کرده است.

 کاهش تعرفه رومینگ همراه اول به مناسبت روز پدر در عراق

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تخفیفات تعرفه های اینترنتی،خرید سیم کارت،فروش سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

قابل ذکر است که مکالمات دریافتی ، مکالمات داخلی و با ایران و پیام های ارسالی تخفیف دار شده است. توجه داشته باشید که تعرفه مکالمات دریافتی ، مکالمات داخلی و با ایران در هر دقیقه ۱۰۰۰ تومان و تعرفه فرستادن پیام کوتاه ۵۰۰ تومان و دریافت پیام در کشور عراق مجانی است.در این طرح تعرفه مکالمات و فرستادن پیام در کشور عراق کاهش یافته و این تعرفه تا پایان ماه مبارک رمضان امسال ادامه خواهد داشت.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , رومینگ , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارش های اعلام شده، اپراتور همراه اول با نزدیک شدن به ایام حج 1398 طرحی را برای راحتی و جلب رضایت زائران خانه خدا سیم کارت دائمی و اعتباری خود را به همراه رومینگ برای آنها ارائه کرده است تا بتوانند سیم کارت اعتباری و دائمی مورد نظر خود را خریداری و با بستگان خود به راحتی در تماس باشند.

اپراتور همراه اول تعرفه رومینگ حج تمتع سال 98 را اعلام کرد

گفتنی است هزینه مکالمات به صورت دقیقه‌ای محاسبه می‌شود، لذا دقایق مکالمه را کامل کنید و هزینه برقراری تماس بین دو زائر برای هر یک از طرفین برابر با هزینه تماس با ایران است.

متقاضیان عزیز میتوانند جهت خرید سیم کارت های همراه اول به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نموده و سیم کارت مورد نظر را خریداری کنند.

 

تعرفه رومینگ همراه اول در ایام حج تمتع 98

تماس با ایران (هردقیقه)

3.600 تومان

دریافت تماس از ایران(هر دقیقه)

2.400 تومان

تماس با عربستان (هر دقیقه)

2.000 تومان

ارسال پیامک (هر پیام)

1.000 تومان

دریافت پیامک

رایگان

اینترنت مصرف آزاد (هرمگابایت)

500 تومان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از دیگر کارهای مهم که می‌توانید انجام دهید این است که برای مدیریت و کاهش هزینه رومینگ، گزینه دانلود و به روز رسانی برنامه‌ها و تنظیمات گوشی را از حالت خودکار (Auto) خارج نمایید، و در صورت استفاده از اینترنت در مکان‌های عمومی (هتل و ...) و عدم استفاده از اینترنت سیمکارت، در تنظیمات گوشی در منوی Mobile Networks گزینه Data Roaming را غیرفعال نمایید.

توجه دشته باشید که روشن کردن گوشی در کشور عربستان هزینه ندارد بلکه باید با سیم کارت خود تماس برقزار کنید، همچنین  هزینه مکالمات به صورت دقیقه‌ای محاسبه می‌شود، لذا دقایق مکالمه را کامل کنید.

 


:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارش های اعلام شده اپراتور همراه اول جهت جلب رضایت کاربران و راحتی آنها از طرحی به نام مدار فیروزه ای رونمایی کرد که کلیه کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری این اپراتور قابلیت فعالسازی بسته های این طرح را دارند.

ارائه طرح فیروزه‌ای برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول

همراه اول اعلام کرده است اولویت مصرف بسته‌های مدار فیروزه‌ای از همه بسته‌های فعلی بالاتر است، و با توجه به اینکه این بسته‌ها قابلیت رزرو ندارند، کاربرانی که قبلاً بسته نداشته‌اند باید در مدیریت مصرف خود پس از اتمام بسته مدار فیروزه‌ای دقت فرمایند، زیرا پس از اتمام بسته مدار فیروزه‌ای، مصرف آنها با تعرفه عادی محاسبه خواهد گردید

بسته‌های مدار فیروزه‌ای، بسته‌های اینترنت و بسته‌های مکالمه کوتاه مدت (ساعتی) و به صرفه‌ای هستند که قیمت آنها در ساعات و مکان‌های مختلف شبکه همراه اول متفاوت است. برای آگاهی از بسته‌های پیشنهادی طرح مدار فیروزه‌ای کافیست #121* را شماره‌گیری کنید.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر را خریداری و همچنین از خدمات آن بهره مند شوند.

قابل ذکر است که بسته دیتا مدار فیروزه‌ای و بسته مکالمه مدار فیروزه‌ای به صورت همزمان قابل فعال‌سازی است اما دو بسته دیتا مدار فیروزه‌ای یا دو بسته مکالمه مدار فیروزه‌ای خیر. (در هر زمان حداکثر یک بسته مدار فیروزه‌ای دیتا و یک بسته مدار فیروزه‌ای مکالمه قابل فعال‌سازی است).

توجه داشته باشید منظور از مکالمه در بسته‌های مکالمه فیروزه‌ای مکالمه درون شبکه می‌باشد و مکالمات خارج شبکه با تعرفه عادی محاسبه می‌گردد.

توجه داشته باشید این بسته‌ها قابلیت رزرو ندارند و برای فعال‌سازی بست مدار فیروزه‌ای بعدی باید تا اتمام قبلی (اعتبار زمانی یا حجم بسته، هر کدام که زودتر اتفاق افتد) صبر کرد، اما محدودیتی از نظر تعداد بسته‌های قابل فعال‌سازی در یک روز وجود ندارد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , خرید سیم کارت , فروش سیم کارت , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول، خبری خوشحال کننده برای گروهی از کاربران همراه اول که حامی پر طرفدارترین تیم آسیا، در واقع پرسپولیس هستند،میتوانند با خریداری "تیم کارت پرسپولیس" به جزء استفاده از کلیه سرویس و امکانات سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول،از ویژگی های مختص به این تیم نیز بهره مند شوند.

سیم کارت اختصاصی هواداران پرسپولیس

لازم به ذکر است قیمت سیم کارت ها ۱۰۰/۰۰۰ ریال می باشد. همچنین وب سایت رند لینک خرید تیم کارت در سایت رسمی پرسپولیس را پیدا نکرد و در این خصوص سعی خواهد کرد که اطلاع رسانی کامل تری انجام دهد.
مشخصات تیم کارت پرسپولیس

۱- یک عدد سیم کارت اعتباری با ۲۰/۰۰۰ ریال شارژ اولیه

۲- ۹۰ دقیقه تماس رایگان داخل شبکه (۳۰ دقیقه در هر ماه تا ۳ ماه)

۳- یک ماه آوای انتظار رایگان رسمی باشگاه پرسپولیس با آهنگ پرسپولیس قهرمان با کد ۳۹۲۲۶

۴- عضویت رایگان در کانون هواداران پرسپولیس همراه اول برای نیم­فصل با ارزش ۵۰/۰۰۰ هزار ریال و دریافت هدیه ۱۵ دقیقه مکالمه و ۳۰ پیام کوتاه داخل شبکه با هر برد تیم پرسپولیس

خریداری تیم کارت پرسپولیس به راحتی ازسایت باشگاه پرسپولیس امکان پذیر می باشد و بعد از خریداری و پرداخت هزینه به صورت غیرحضوری و با وارد کردن مشخصات کارت بانکی ، رمز فعال سازی سیم کارت توسط یک پیام کوتاه برای مشترک فرستاده خواهد شد و بعد از آن با مراجعه به هر یک از دفترهای شرکت همراه اول در سطح کشور و ارائه کدفعالسازی به همراه مدارک شناسایی ، می توانند تیم کارت پرسپولیس را دریافت کنند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور اول کشور،همراه اول بعد از امضاء تفاهم نامه سه جانبه با شرکت جیرینگ و بیمه ملت اینبار از طرح نوین "همراه ملت" پرده برداری نمود.همراه اول این شرایط را برای کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری زیر 40 سال خود ایجاد کرده است تا بعد از آن با شماره گیری کد دستوری #1*1*707*،درخواست ثبت نام خود را ارسال نمایند تا بعد از عضویت با پرداخت حق بیمه سالیانه،به مدت یکسال از سرویس بیمه تکمیلی برخوردار شوند.

 اپراتور اول به کاربران خود بیمه SOS ارائه می‌کند

این بیمه‌نامه برای اولین‌ بار بصورت کاملاً الکترونیک طراحی شده و تصویر بیمه‌نامه معتبر به همراه مراکز پرداخت خسارت SOS و مدارک مورد نیاز جهت اخذ معرفی‌نامه الکترونیک و فرآیند‌های دریافت خسارت بصورت کاملاً واضح و شفاف برای خریدار ارسال می‌شود

گفتنی است این طرح با همکاری جیرینگ، شرکت بیمه آسماری (SOS) و بیمه همراه پیاده‌سازی و اجرا می‌شود  و بعلت اینکه برای اولین بار در کشور بیمه درمان تکمیلی به کاربران همراه اول ارائه می‌شود، در این مرحله تعداد 100 هزار نفر امکان دریافت آن را دارند، همچنین برای دریافت این بیمه نیاز به هیچ گونه آزمایش پزشکی نمی‌باشد.

مراحل ثبت‌نام به این صورت است که بعد از نام‌نویسی، برای کاربرانی که ثبت‌نام خود را نهایی کرده باشند لینک خرید این بیمه‌نامه ارسال می‌شود. و از زمان دریافت لینک به مدت 7 روز زمان دارند تا نسبت به خرید محصول اقدام کنند.

متقاضیان جهت خرید سیم کارت های همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و همچنین از خدمات آن نیز بهره مند شوند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت اعتباری , سیم کارت دائمی , خرید سیم کارت , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، شرکت همراه اول برای رضایت مندی کاربران دائمی و اعتباری خود، طرحی را به نام دوشنبه سوری ارائه کرده است که این طرح در آخرین دوشنبه هر ماه100 گیگا بایت اینترنت هدیه می دهد.

 هدیه همراه اول در دوشنبه سوری خرداد ماه

لازم به ذکر است تمامی کاربران از ساعت ۰۰:۰۰ روز دوشنبه ۲۷ خرداد تا ۲۳:۵۹ همان روز فرصت دارند با شماره گیری کددستوری مذکور بسته خود را فعال کنند.

زمان مصرف این بسته ها به مدت یک روز از ساعت ۵صبح تا ۵عصر است.

 

در همین راستا دوشنبه سوری این ماه، روز دوشنبه ۲۷ خردادماه برگزار می شود؛ هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری نیز بسته های دیتا ۱۰۰مگابایت تا ۱۰۰گیگابایت یک روزه(۵صبح تا ۵عصر) است که به کلیه کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری با شماره گیری کددستوری فوق الذکر، به صورت تصادفی تعلق می گیرد. 

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و همچنین از خدمات آن بهره مند شوند.

کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند جهت شرکت در این طرح فراگیر و منتفع شدن از مزایای بسته های اینترنت رایگان یک روزه، در دوشنبه پایان هر ماه با شماره گیری #۶۴*۱۰۰* از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» این اپراتور بهره مند شوند.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنا بر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،طی مراسمی در 6 بهمن ماه 1394 هجدهمین رده بندی رسمی 100 شرکت برتر ایران که توسط سازمان مدیریت صنعتی ایران که تنها سرپرست رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور می باشد را در کنار معاون اجرایی رئیس جمهور دکتر محمد علی شریعتمداری، محمد علی محمدی مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی،مدیر مرکز رتبه بندی شرکت های برتر مجید درویش و تعدادی از مدیران و مقام های اقتصادی کشور در مرکز جشنواره های بین اللملی صدا و سیما برگزار شد،فهرست اسامی 100 شرکت برتر ایران اعلام شد و از مدیران تعدادی از شرکت های انتخاب شده تقدیر شد.

اپراتور همراه اول در بین ۱۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت
در رده بندی شرکت های برتر طبق شاخص هایی مانند بالاترین رتبه فروش ، بالاترین ارزش افزوده ، بیشترین دارایی ، بالاترین اشتغال زایی ، بیشترین سودآوری ، بالاترین ارزش بازار و مواردی از این دست معرفی شدند که بر اساس این رده بندی شرکت ارتباطات سیار ایران  همراه اول از نظر شاخص بالاترین ارزش بازار به رتبه دوم ، از نظر شاخص بیشترین سودآوری به رتبه پنجم و از نظر شاخص بالاترین ارزش افزوده رتبه دهم را دریافت کرد. گفتنی است شرکت تاک به عنوان یکی از شرکت های زیر نظر شرکت ارتباطات سیار ایران ، سیم کارت همراه اول مقام شرکت برتر از نظر رشد سریع را کسب کرد.

در این رده بندی و ارزیابی سالانه شرکت همراه اول در همه شاخص های IMI-100 بالاتر از بقیه اپراتور های تلفن همراه کشور جای گرفت. لازم به ذکر است که سال گذشته نیز خبر مراسم رتبه بندی شرکت های برتر ایران در وب سایت رند اطلاع رسانی شده بود.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نموده و از سرویس های آن نیز بهره مند شوند.

شایان ذکر است سازمان مدیریت صنعتی از سال ۱۳۷۷ اقدام به رتبه بندی شرکت های برتر ایران نموده و هجدهمین رده بندی انجام شده بر اساس عملکرد سال ۱۳۹۳ شرکت ها بوده است. سازمان مدیریت صنعتی هدف از رده بندی شرکت های برتر ایران را شفاف سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت های ایرانی و رده بندی آنان از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی با هدف توسعه رقابت در محیط کسب و کار بنگاه های اقتصادی عنوان کرده است.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،از1 تیر ماه 98 فروش سیم کارت دائمی با 40 درصد تخفیف به قیمت 100 هزار تومان را تا پایان 31 شهریور ماه ارائه خواهد کرد

 فروش ویژه سیم کارت دائمی همراه اول

کاربرانی که پیش از این سیم کارت های طرح ۲۰ را به شکل اقساطی خریداری کرده اما هنوز تمامی وجه مورد نظر را پرداخت نکرده اند، می توانند مابقی وجه اقساط خود را با مراجعه حضوری به دفاتر و فروشگاه های همراه اول با قیمت جدید (طرح ویژه) پرداخت کنند.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به فروشگاه های همراه اول، سامانه گلچین و فروشگاه آنلاین اپراتور اول تلفن همراه، نسبت به خرید سیم کارت دائمی به قیمت ۱۰۰ هزار تومان اقدام کنند.

بدیهی است که این تخفیف ویژه شامل حال افرادی می شود که در بازه زمانی در نظر گرفته شده اقدام به خرید و فعالسازی سیم کارت کنند.

این طرح شامل سیم کارت های دائمی طرح ۲۰، ثبت نام بروز (فروش آنلاین) و گلچین که به صورت نقدی خریداری می شود، می گردد.

در این طرح ویژه، کاربران جدید می توانند با خرید سیم کارت دائمی ضمن بهره مندی از تخفیف قیمت سیم کارت، از بسته خوش آمد ۱۰۰۰ شامل ۱۰۰۰ پیامک، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه و اینترنت نامحدود به مدت یک هفته و تخفیف مکالمه به مدت ۹۰ روز پس از اتمام این بسته استفاده کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , خرید سیم کارت , قیمت سیم کارت , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارش های اعلام شده، در 28 خرداد ماه 1398دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال،با حضور  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عباس صالحی، در محل دائمی نمایشگاه های قم افتتاح گردید.

حضور اپراتور اول کشور در نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال

همچین اپراتور همراه اول تلفن همراه با برگزاری کارگاه‌های روزانه با موضوعات "بررسی مرکز محتوای دیجیتال همراه اول"، "دیجیتال مارکتینگ"، "پرداخت خدمات اپراتوری(DCB)"، "گیم – بازی سازی" و «خدمات موسیقی» سعی در برآورده کردن نیازهای کاربران  و بازدیدکنندگان این نمایشگاه دارد.

در این نمایشگاه که بیش از 50 کسب و کارهای بزرگ فضای مجازی کشور حضور دارند، شرکت سیم کارت همراه اول نیز به همراه کسب و کارهای دیگر به ارائه سرویس‌های خود در بخش خدمات ارزش افزوده می‌پردازد.

توجه داشته باشید که نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 28 خرداد ماه تا 31 خرداد 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های قم برگزار می‌شود.

همراه اول ضمن شرکت در این نمایشگاه به ارائه "خدمات دیجیتال"، "خانواده دُرسا" و معرفی "مرکز محتوای دیجیتال"، به بازدیدکنندگان می‎پردازد.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند با مراجعه مراکز خرید و فروش سیم کارت،سیم کارت مورد نظر خود را تهیه نمایند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 تير 1398 | نظرات ()