نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر گزارش های اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران،در راستای اجرای طرح همراه میلاد، تخفیف 20 درصدی همراه اول به منظور کاهش هزینه های مکالمات دورن شبکه کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول در دوره اول سال 89 نسبت به دوره ششم سال 88 و دوره دوم سال ۸۹ نسبت به دوره اول سال ۸۹ افزايش مكالمه در مكالمات همراه به همراه و ثابت (شامل شهري، بين شهري، جابجايي شهري و پيام كوتاه)‌ داشته اند شامل تخفيفات اين طرح به ميزان ۲۰درصد افزايش مكالمات دوره دوم نسبت به اول مي شوند.

همراه اول تخفيف ويژه ۲۰ درصدي برای مشترکین تا پايان دي ماه در نظر گرفته است

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری نمایند.

گفتني است اين طرح بصورت پيامك و درج در قبوض دوره گذشته اطلاع رساني شده است.
روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران اعلام كرد: به منظور افزايش مكالمات درون اپراتوري و كاهش هزينه هاي مشتركين همراه اول، كليه مشتركيني كه در دوره اول سال ۸۹ نسبت به دوره ششم سال ۸۸ و دوره دوم براساس اين گزارش فرصت استفاده از مبلغ تخفيف مذكور فقط در دوره جاري يعني ۱/۹/۸۹ تا ۱/۱۱/۸۹ و حداكثر تا تاريخ ۳۰/۱۰/۸۹ مي باشد و به دوره بعد منتقل نمي شود. 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی شرکت همراه اول، در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در29 اردیبهشت ماه 1396 ،رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی وزیر کشور علی اصغر احمدی، علیرضا براتی معاون شبکه و امنیت مرکز توسعه دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات وزارت کشور،امیر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوري اطلاعات و آمار وزارت کشور و رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات، از مرکز کنترل عملیات شبکه همراه اول بازدید کردند تا از نزدیک در جریان وضعیت شبکه و زیر ساخت های این شرکت برای کمک به برگزاری هرچه بهتر انتخابات قرار گیرند.

برگزاری انتخابات با همراهی همراه اول

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های اعتباری و دائمی و سیم کارت رند همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول در جریان این بازدید با اشاره به اینکه برای بار چهارم است که همراه اول به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه کشور در روند انتخابات نقش دارد، گفت: برای پوشش کامل انتخابات، علاوه بر اینکه مراکز همراه اول به روز شدند، ظرفیت شبکه این اپراتور چندین برابر افزایش یافت و یک مرکز به صورت اختصاصی برای انتخابات در نظر گرفته شد.

گفتنی است حدود ۲۰۰ نفر از کارشناسان و متخصصان همراه اول جهت ایجاد بستر مناسب برای رأی گیری در روز انتخابات در برج همراه اول حضور خواهند داشت.

بنابراین گزارش، از آنجایی که دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر بستر شبکه همراه اول انجام می شود، این اپراتور کلیه تمهیدات لازم را برای برقراری زیرساخت های ارتباطی در سراسر کشور در نظر گرفته است تا در روز انتخابات وزارت کشور با استفاده از بستر همراه اول، رأی دهندگان را احراز هویت کند.
علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور ضمن اشاره به پوشش سراسری اپراتور اول، گفت: امروز همراه اول پارتنر استراتژیک وزارت کشور است.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران،درپی تماس های پی در پی کاربران با مرکز تماس این اپراتور و بیان مشکلات مربوط به تلفن همراه، همراه اول  بیانیه ای در خصوص استفاده از نرم افزارهای غیر اورجینال ،دانلود از سایت های غیر معتبر،نصب نبودن آنتی ویروس و عدم بروزرسانی آن و تماس با شماره های مشکوک و ناشناس اخطار داد

ارائه راهکارهای همراه اول برای ایمنی تلفن های همراه

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند


•    استفاده از نرم افزارهاي اورجينال
استفاده از برنامه ‌ها و نرم‌ افزارهاي غير اورجينال مي ‌تواند مشكلات فراواني را براي صاحبان گوشي‌ هاي هوشمند همراه به دنبال داشته باشد. توجه داشته باشید كه امكان كپي ‌برداري از روي نرم‌افزارها و برنامه‌ هاي اورجينال وجود دارد كه ممكن است اين برنامه ‌ها مخرب بوده و منجر به آلوده‌‌ سازي گوشي‌ هاي هوشمند همراه شوند. لذا جهت دانلود و نصب هر گونه برنامه‌ و نرم ‌افزار بر روي گوشي‌ هاي خود، حتماً به اصل بودن آن‌ها دقت کنید.

•    عدم دانلود از سايت‌هاي غير معتبر
با توجه به ايجاد مشكلات فراوان براي كاربران گوشي‌ هاي هوشمند همراه در خصوص دانلود و نصب برنامه ‌هاي كاربردي از طريق منابع نامعتبر، يادآور مي‌ شود براي دانلود نرم ‌افزارهاي مورد نياز بر روي گوشي تلفن همراه فقط از طريق منابع شناخته شده و قابل اعتماد اقدام کنید. دانلود و نصب اين اپليكيشن‌ ها از طريق كانال‌ هاي شبكه ‌هاي اجتماعي و ساير منابع ناشناس مي‌ تواند خطر آلودگي تلفن های همراه را در پي داشته باشد.

•    نصب آنتي ويروس و به روزرساني آن
از آنجا كه در سال ‌هاي اخير شيوع گسترده انواع بدافزارها و ويروس‌ ها بر روي گوشي‌ هاي هوشمند همراه منجر به ايجاد مشكلات فراواني براي صاحبان اين گوشي ‌ها شده است، لذا نصب برنامه ‌هاي آنتي ‌ويروس يكي از كارهاي ضروري جهت جلوگيري از آلوده شدن گوشي و انتشار برنامه‌ هاي مخرب است. همچنين در استفاده از اين برنامه‌ ها توجه داشته باشيد كه همواره از برنامه ‌هاي آنتي ‌ويروس معتبر استفاده کرده و مرتباً با انجام به ‌روزرساني براي اين برنامه ‌ها از انجام پروسه صحيح ويروس‌ يابي بر روي گوشي خود اطمينان حاصل کنید

•    عدم تماس با شماره هاي مشكوك و ناشناس
در پي بروز مشكلاتي كه اخيراً با نام "Wangiri Fraud" براي اپراتورها به وجود آمده است، مهاجمان از طريق شماره ‌هاي ويژه (premium) اقدام به ايجاد تماس بي‌پاسخ (Missed Call) براي افراد کرده و قرباني در صورت تماس با اين شماره‌ ها (Call back)، متحمل پرداخت هزينه‌ هاي بالايي خواهد شد. لذا در صورت مشاهده تماس بي ‌پاسخ از سوي شماره‏ هاي بين‌ المللي ناآشنا و نامتعارف، از برقراري تماس مجدد با آن ‌ها جدا خودداري کنید.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران،با توجه به انجام عملیات نوسازی وارتقای شبکه در10 و11 مرداد ماه 1398 روزهای پنجشنبه و جمعه احتمال بروز اختلال محدود در بعضی مناطق استان های تهراهن و البرز وجود دارد.این عملیات اين عمليات از ظهر روز پنجشنبه تا ساعات پایانی روز جمعه ادامه خواهد داشت.

عملیات نوسازی و ارتقاء شبکه اپراتور همراه اول در استان های تهران و البرز
علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت معتبر همراه اول مراجعه نمایند.

همراه اول در اين اطلاعيه از بروز احتمالى اختلال براى برخی کاربران دائمی و اعتباری عذرخواهی و از همراهى مشتركين خود تشكر كرده است.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارش های اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات شرکت سیار ایران،تبدیل  سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی برای مشترکین همراه اول فراهم شد.

تبديل سيم كارت هاي اعتباري همراه اول به دائمي ممکن شد

کاربرانی که علاقه مند به تبدیل سیم کارت خود هستند، باید هزینه مذکور را به عنوان اعتبار اصلی در حساب سیم کارت اعتباری شان داشته باشند؛ در صورتیکه اعتبار موجود در سیم کارت اعتباری بیش از هزینه تبدیل شماره تلفن همراه باشد، مبلغ مازاد در نخستین دوره صورتحساب به حساب بستانکاری مشترک انتقال خواهد یافت

تمامی مالکان سیم کارت های اعتباری همراه اول می توانند بدون خرید سیم کارت جدید و تنها با در دست داشتن کارت ملی و سیم کارت فعال به فروشگاه ها، مراکز تلفن ثابت و نمایندگی های این اپراتور مراجعه کرده و نسبت به تبدیل سیم کارت خود با هزینه یکصد هزار تومان که ۳۶ هزار تومان آن بابت تضمین پرداخت است، اقدام کنند.
این سرویس که مختص مشترکان اعتباری است، از امروز (دوشنبه ۱۱شهریور) فعال شده تا مشترکان اعتباری نیز با تبدیل سیم کارت خود قادر به دریافت صورتحساب، مانند مشترکان دائمی در پایان هر ماه باشند و از سرویس ها و مزایای سیم کارت های دائمی برخوردار شوند.


همچنین پس از تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی، امکان تبدیل مجدد به هیچ وجه وجود نخواهد داشت و پس از آن تمامی مفاد قرارداد اشتراک تلفن های همراه دائمی دارای تضمین پرداخت بر روابط مابین شرکت ارتباطات سیار ایران و مشترکان حاکم خواهد بود

یکی از شرایط لحاظ شده برای استفاده از این سرویس (تبدیل شماره های اعتباری به دائمی)، این است که حداقل می بایست شش ماه از زمان فعالسازی شماره تلفن همراه سپری شده باشد و از سوی دیگر مشترکی که اقدام به تبدیل شماره کرده است، حداقل به مدت شش ماه نمی تواند شماره تلفن همراه دائمی خود را نقل و انتقال دهد..

گفتنی است در صورت وجود هرگونه بسته مصرفی فعال با مدت زمان باقیمانده (در حالتی که حجم مصرفی هم به پایان نرسیده است) روی سیم کارت اعتباری مشترک، در صورتی که آن بسته برای سیم کارت های دائمی نیز قابل ارائه باشد، پس از تبدیل، به شماره دائمی متقاضی منتقل می شود ولی اعتبار هدیه انواع شارژ اعم از شارژ فوق العاده، جوانان و بانوان و همچنین سرویس چتر اضطراری، جمعه های رویایی و بسته های ترکیبی دلخواه به شماره تلفن همراه دائمی منتقل نخواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به خبرهای اعلام شده از سوی مهرداد ترابیان مجری توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ،از سال 1383 شرکت مخابرات تصمیم گرفت تا برای روستاهای دور افتاده که فیبر نوری نداشته اند از سیستم WLL استفاده نمایند،به دلیل آنکه شخص روستایی هزینه تلفن ثابت را پرداخت می کرد و خدمات موبایلی دریافت میکرد و امکان جابه جایی در روستای دیگر را داشت و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت.

هنگامی که تعداد زیادی از روستاییان شروع به استفاده از این سیستم کردند، در ابتدای دولت دوازدهم رومینگ این سیستم‌ها را برای ایرانسل باز کردیم و در سال 1388 موبایل‌ها نیز در این سیستم رومینگ گرفتند.

اما کم کم با پیشرفت شرایط و بالا رفتن ضریب نفوذ تلفن همراه، سیستم ها به روزتر شدند و با جداشدن شبکه‌ی تلفن همراه از شبکه‌ی مخابرات، نگهداری این سرویس به درستی انجام نمی‌شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: به چند دلیل در اوایل دولت دوازدهم تصمیم گرفتیم سیستم‌های WLL را روی شبکه همراه اول ببریم، یکی اینکه کیفیت افزایش می‌یافت و دومین مساله این بود که در روستاهایی که پرجمعیت هستند با سرمایه‌گذاری دولت می‌توانستیم اتصال به شبکه ملی اطلاعات را برقرار کنیم و مردم خدمات دولت و اینترنت را دریافت کنند.

شبکه‌های قدیمی به شبکه‌ی همراه تبدیل شده است. همین کار را با شبکه‌ نورتل انجام دادیم و در سه ماه آینده این 1000 روستای دور افتاده که هیچ امکاناتی ندارند به شبکه‌ی سیم کارت ایرانسل می پیوندند که تجربه‌ای شیرین برای مشتریان نورتل است و در همانجا به همراه اول نیز رومینگ می‌دهیم.

وی گفت: از نظر هزینه‌ای بابت این رومینگ، هیچ هزینه ای پرداخت نمی‌کنند و این خدمتی است که وزارت ارتباطات با استفاده از بهینه سازی شبکه‌ها ارائه می‌دهد.
ترابیان، اظهار کرد: در دوره‌ی تحریم‌ها استرانژی اول ما این بود که ظرفیت اپراتورها را با هم استفاده کنیم. هر اپراتوری خدمتی دارد و دولت این اپراتورها را مجاب کرد که به اپراتورهای دیگر خدمات دهند. مردم نگران هزینه‌ی رومینگ اپراتورها نباشند. با این اتفاق پوشش جاده ای 20 درصد افزایش یافته است

.ترابیان، خاطرنشان کرد: از سال پیش این کار اجرایی شد و در خرداد ماه، شبکه‌ی WLL جمع آوری شد و در همه این روستاها پوشش موبایلی فراهم شد.

وی در ادامه گفت: باید بررسی کنیم که هر کجا پوشش کم شده است با اضافه کردن سایت یا افزایش ظرفیت مشکل را حل کنیم. برنامه‌ای داریم که روستاها تا آذرماه دیگر مشکلی در دسترسی به موبایل نداشته باشند. در همین حال، روستاهای با جمعیت‌ بالا را به نسل 3 و 4 مجهز می‌کنیم که تا کنون در 2000 روستا محقق شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، خاطرنشان کرد: در کل روستایی‌ها به دو صورت از اتصال به شبکه‌ی ملی اطلاعات نفع می‌برند. زیرا وقتی می‌گوییم 30 هزار روستا به شبکه متصل شدند به این معناست که رفت و آمد غیرضروری اتفاق نمی‌افتد و روستایی روی موبایل خود خدمات دولت را دریافت می‌کند. برای ارائه‌ی خدمات بانکی بیش از 2200 دستگاه ATM در روستاهای کم جمعیت قرار دادیم.

ترابیان در پایان گفت: علاوه بر ارائه‌ی خدمات دولت، توانمندی و مزیت هر روستا بررسی و با ارائه‌ی زیرساخت های ارتباطی و آموزش، امکان الکترونیکی کردن فرایندها  فراهم می‌شود. در گذشته واسطه‌ها محصولات را به فروش می رساندند و روستایی سودی نمی‌برد. برخی شرکت‌های استارتاپی در حال حاضر وجود دارند که محصولات روستا را به مصرف کننده معرفی می‌کنند و روستاییان از طریق اپ‌های موبایلی محصولات و خدمات خود را به فروش می‌رسانند. اینها باعث رشد اقتصاد روستا در حوزه های صنایع دستی، محصولات کشاورزی و بوم گردی شده است.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت اعتباری , سیم کارت دائمی , ایرانسل , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول، از 11 شهریورماه 1398 طرحی نوینی را ارائه کرده است و این امکان را برای کاربران خود فراهم نمود تا سیم کارت اعتباری خود را که 6 ماه از زمان راه اندازی آن گذشته است را میتوانند به سیم کارت دائمی تبدیل نمایند.
نحوه تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمی

در واقع کاربران همراه اول که قصد دارند با همان شماره سابق خود سیم کارت دائمی داشته باشند تنها کافی است به همراه  کارت ملی و سیم کارت به فروشگاه‌ها، مراکز تلفن ثابت و نمایندگی‌های این اپراتور مراجعه کنند و با پرداخت 100 هزار تومان که 36 هزار تومان آن بابت تضمین پرداخت است سیم کارت خود را به دائمی تبدیل کنند.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه کنند.

از دیگر قوانین تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائم این است که فرد مذکور پس از تبدیل سیم کارت خود به هیچ وجه نمی‌تواند دوباره آن را به اعتباری بازگرداند و از طرفی تا شش ماه امکان انتقال (فروش) سیم کارت دائمی خود را ندارد.

گفتنی است در صورتی که اعتبار موجود در سیم کارت اعتباری بیش از هزینه تبدیل شماره تلفن همراه باشد، مبلغ مازاد در نخستین دوره صورتحساب به حساب بستانکاری مشترک انتقال خواهد یافت، همچنین اگر سیم کارت اعتباری مشترک بسته خاصی داشته باشد که هنوز اعتبار آن تمام نشده است، طرح مورد نظر به سیم کارت دائمی منتقل می‌شود.

البته اعتبار هدیه انواع شارژ اعم از شارژ فوق العاده، جوانان و بانوان و همچنین سرویس چتر اضطراری، جمعه‌های رویایی و بسته‌های ترکیبی دلخواه به شماره تلفن همراه دائمی منتقل نخواهد شد. 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران،مدیرکل دفتر روابط بین اپراتورهای همراه اول مهندس عباس لطفعلیان در گفت و گو با واحد خبری از کاهش 85 درصدی تعرفه های تماس های دریافتی در شبکه اپراتور Vodafone ترکیه خبر داد.

کاهش 85درصدی تعرفه تماس های دریافتی همراه اول در شبکه Turkcell

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند

وی با بیان اینکه در حال حاضر نرخ تماس‌های خروجی به مقصد ایران از ترکیه ۳۶۵۳۵ ريال به ازای هر دقیقه می‌باشد توصیه کرد: مشترکان ارتباطات بین‌الملل خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که بیشتر تماس از نوع دریافتی باشد.
وی افزود: هم اکنون سه اپراتور TurKcell، Vodafone و AVea طرف قرارداد رومینگ با همراه اول هستند که کاهش نرخ تماس‌های دریافتی فقط با TurKcell وVodafone انجام شده است و اپراتور AVea کماکان با نرخ قبلی یعنی ۱۱۸۱۸ ريال رومرهای همراه‌اول را شارژ می‌نماید

مشترکان همراه‌اول در ترکیه که در شبکه Vodafone تماس دریافتی داشته باشند از این به بعد به جای ۱۱۸۱۸ ريال ۱۶۶۹ ريال می‌پردازند.
مهندس عباس لطفعلیان مدیرکل دفتر روابط بین اپراتورهای همراه‌اول در گفت‌وگو با واحد خبر روابط‌عمومی شرکت ارتباطات‌سیار ایران اعلام کرد: پس از کاهش ۶۸ درصدی تعرفه تماس‌های دریافتی در شبکه اتصالات امارات و کاهش ۸۵ درصدی در شبکه ترکسل ترکیه با مذاکرات انجام شده از تاریخ ۱۴ بهمن‌ماه تماس‌های دریافتی رومرهای همراه‌اول در شبکه Vodafone ترکیه نیز با کاهش ۸۵ درصدی روبرو شد.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , رومینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،تنها مرجع رسمی اعلام اسامی برندگان طرح ثامن سایت اینترنتی همراه اول می باشد.روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام نمود:همانطور که در گذشته اطلاع رسانی شده است تنها حضور در قرعه کشی و بهره مندی از جوایز ویژه همایش کاربران خوش حساب (طرح ثامن)پرداخت به موقع صورت حساب دوره سوم 1/5/88 الی 1/7/88 بوده میتوانند در این قرعه کشی شرکت نمایند.

قرعه کشی طرح ثامن همراه اول فردا انجام میشود
علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید  فروش سیم کارت مراجعه کنند.

طبق این اطلاعیه فردا دوشنبه ۲۳ آذرماه از ساعت ۱۰صبح قرعه‌کشی طرح‌ثامن با حضور مدیران همراه‌اول، مدیران مرتبط کشوری، نمایندگان نهادهای نظارتی و رسانه‌ها در برج‌همراه انجام خواهد شد.
این اطلاعیه می‌افزاید: با توجه به مناسبت‌های مذهبی پیش‌رو (محرم و صفر) مراسم اهدای جوایز برندگان طرح‌ثامن روز ۱۲ اسفندماه سال‌جاری همزمان با میلاد با سعادت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) برگزار می‌گردد.

در این اطلاعیه توصیه شده است به تماس‌های تلفنی و پیامک‌های ارسالی در خصوص برنده شدن کاربر در این قرعه‌کشی توجه نکنند و تنها مرجع اعلام اسامی برندگان طرح ثامن سایت اینترنتی همراه‌اول است که پس از قرعه کشی و تایید توسط نهادهای ذیصلاح اسامی برندگان  در اسرع وقت بر روی این سایت قرار خواهد گرفت.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،این شرکت به عنوان یک اپراتور پیشگام در صنعت اینترنت اشیا و شهر هوشمند،در راستای هوشمند سازی کنتورهای گاز کشور بر بستر اینترنت (IoT) تفاهم نامه همکاری با شرکت ملی گاز امضاء کردند.

تفاهم نامه همکاری همراه اول و شرکت ملی گاز برای ساخت کنتور هوشمند

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

شایان ذکر است که با اجرای این طرح ملی و بهینه سازی الگوهای مصرف ، کمک بسیاری به امکان کم شدن هزینه ‏های مصرفی و مديريت هرچه‌ بهتر محيط پيرامون برای شرکت ها و خانواده ها ایجاد می گردد.

باید بدانید که همراه اول با هدف ایجاد یک بستر مناسب برای هوشمند سازی کشور ، در حال گسترش بزرگترين زيرساخت نرم افزاری و همچنين پلتفرم لازم برای پياده ‌سازی اينترنت اشيا و شبکه‌‎ های کم‌ مصرف با پوشش گسترده (LPWAN) در کشور می باشد.

گفتنی است که یکی از این راهکارها استفاده از کنتورهايی است که به صورت روزافزون در کل دنيا مورد استفاده صنايع مربوط به انرژی قرار گرفته‌ که اين کنتورها با بهایی مقرون به صرفه ، امکان جمع آوری و انتقال داده های مربوط به مصرف هر واحد را بر بستر ارتباطات همراه ایجاد کرده است.

همراه اول ، به عنوان یک اپراتور پیشگام در صنعت اینترنت اشیا و شهر هوشمند ، با امضای این تفاهم نامه با شرکت ملی گاز ایران در مورد هوشمندسازی کنتورهای گاز کشور بر بستر اینترنت اشیا (IoT) ، یک گام بزرگ را در جهت مدیریت هرچه بهتر انرژی در کشور برداشته است.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور اول کشور،و به گفته روابط عمومی اپراتور همراه اول،سامانه پیام کوتاه 111 و سامانه #111* که به عنوان سامانه کامل برای دسترسی راحت تر به خدمات و سرویس ها برای کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری این اپراتور در نظر گرفته شده است و از اواسط مهرماه 1394 این سامانه تغییر خواهد کرد.

 همراه اول از اواسط  مهرماه 94 سامانه 111 را تغییر می دهد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند

شایان ذکر است سامانه های قبلی ۱۱۱ و #۱۱۱* برای مدت زمان کوتاهی به عنوان یک درگاه برای دسترس بودن سرویس های متنوع همراه اول و برای پشتیبانی از سامانه های جدید در دسترس مشترکین قرار دارد تا کاربرانی که از واگذاری این سامانه ها مطلع نشده اند دچار مشکلی نشوند.

از این رو شرکت همراه اول این سامانه ها را به دولت واگذار کرده و از اواسط مهرماه ۱۳۹۴ سامانه های جدید که شامل کد #۱۰* و سامانه ارسال پیام کوتاه با سرشماره ۱۰ را در اختیار مشترکان قرار می دهد تا برای دسترسی به خدمات و سرویس های موجود به جای استفاده از کد سامانه های قبلی از سامانه های جدید استفاده نمایند.

این دو سامانه جامع همراه اول به صورت مجانی و به سادگی در دسترس تمامی مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول قرار دارد که با وصل شدن به این سامانه ها به همه خدمات و طرح های همراه اول دسترسی پیدا می کنند. اما طی درخواستی از دولت تدبیر و امید این سامانه ها به سامانه ارتباط مردم و دولت تبدیل خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،به مناسبت آخرین دوشنبه مرداد ماه 1398 طرح جدید دوشنبه سوری را به منظور تکریم و افزایش رضایت مندی کلیه کاربران دائمی و اعتباری با عرضه هدایای گوناگون به استقبال آنها رفت.

همراه اول در آخرین دوشنبه مرداد ماه 100 مگ تا 100 گیگ اینترنت همراه می دهد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند

کاربرانی که می‌خواهند از بسته‌های اینترنت رایگان یک روزه دوشنبه سوری همراه اول استفاده کنند یاید کد ستاره 100 ستاره 64 مربع را شماره گیری کنند.

گفتنی است در طرح این ماه مشترکینی که سیم کارت یوسیم داشته باشند بسته‌های پرحجم تر و جدیدتری به آنها اراده می شود.

به هر یک از مشترکین به صورت تصادفی یکی از بسته‌های اینترنت رایگان یک روزه از 100 مگابایت تا 100 گیگابایت اختصاص داده می‌شود، همچنین زمان مصرف این بسته‌ها به مدت یک روز از ساعت  5 صبح تا 5 عصر است.

توجه داشته باشید کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول مشمول طرح دوشنبه سوری می باشند، بنابراین تمامی مشترکین از ساعت 00:00 دوشنبه هر ماه تا 23:59 همان روز (به مدت یک روز) فرصت دارند با شماره گیری کد دستوری #64*100* بسته خود را فعال نمایند.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهريور 1398 | نظرات ()