نوشته شده توسط : Arfi :)

براساس گزارشات اعلام شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد تماس های صوتی انجام شده با استفاده از رومینگ ملی،در واقع خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که از بین 3 اپراتور اصلی و فعال کشورمان ایران،اپراتور همراه اول با پوشش 87 در صد از مکالمات کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل و رایتل در رومینگ ملی پیشتاز است.

همراه اول رتبه نخست رومینگ ایران قرار دارد

در صورتی که از سیم کارت کشور مقصد استفاده کنید هزینه تماس تلفنی، ارسال پیامک و دیتا بر اساس تعرفه آنجا محاسبه می‌شود. اما با استفاده از سیم کارت‌های ایرانی تعرفه رومینگ مخصوص ایران برای شما محاسبه می‌شود.بسیاری از شما می‌دانید که در خارج از کشور برقراری ارتباط با ایران می‌تواند به دو شیوه خرید سیم‌ کارت کشور مقصد یا با سیم ‌کارت‌های ایرانی انجام شود.

رومینگ چیست؟ 

رومینگ امکان استفاده از تلفن همراه برای برقراری تماس، دریافت و ارسال پیامک و استفاده از دیتا در خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور را فراهم می‌کند. البته این تصور که به محض ورورد به یک کشور رومینگ برای شما محاسبه می‌شود کاملا اشتباه است. در واقع تنها زمانی که شما تماس بگیرید، پیامک بزنید یا از اینترنت خط خود استفاده کنید هزینه رومینگ برای شما محاسبه می‌شود.

البته این را فراموش نکنید که در شهرها و نقاط مرزی به علت پوشش آنتن شبکه‌های تلفن همراه کشورهای همسایه، همواره احتمال انجام مکالمه در داخل کشور از طریق شبکه آنها وجود دارد. بنابراین در سفر به این نقاط به دلیل همپوشانی از سرویس رومینگ بین‌الملل استفاده نکنید. در این مناطق از داشتن آنتن شبکه اپراتور داخلی اطمینان یابید و سپس اقدام به برقراری تماس کنید.

با توجه به این تعاریف به نظر می‌رسد اکثر کسانی که در 3 ماه نخست سال 98 به کشورهای خارجی سفر کردند و از سرویس رومینگ استفاده کردند، ترجیح داده‌اند تا از رومینگ همراه اول استفاده کنند، زیرا طبق آمار بدست آمده از میان 9822692 مکالمه انجام شده به واسطه رومینگ، 8533481 مکالمات مربوط به استفاده مشترکان ایرانسل و رایتل از شبکه همراه اول بوده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارش های اعلام شده،اپراتور اول کشور شرایطی برای تمامی کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری خود بوجود آورد تا از این پس بتوانند تماس صوتی با آخرین استانداردهای جهانی و بهترین کیفیت صدا و کیفیت HD را تجربه کنند. 

 همراه اول سرویس VOLTE را راه اندازی کرد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر را تهیه نمایند.

همراه اول موفق شده است تکنولوژی VoLTE را در سیستم شبکه خود فعال کند، که با فعال شدن VoLTE تماس‌های گرفته شده در شبکه همراه اول و انتقال صدا، بر بستر نسل چهارم صورت خواهد گرفت. در واقع با فعال شدن تکنولوژی VoLTE در همراه اول، مشترکین می‌توانند در هنگام مکالمه صوتی از خدمات نسل چهارم اینترنت همراه استفاده کنند.

VoLTE

چیست؟

مطمئنا برایتان پیش آمده است که در هنگام کار کردن با دیتای گوشی یا روشن بودن آن، تلفن همراهتان زنگ بخورد. موضوع این است که اگر پیش از زنگ خوردن اینترنت گوشیتان 4G باشد در هنگام مکالمه، دیتای گوشی به حالت 2G یا 3G تغییر می‌کند. برتری تکنولوژی VoLTE این است که می‌توان با استفاده از آن، صدا را در همان بستر 4G دریافت کرد، که باعث می‌شود مکالمه صوتی با کیفیت و سرعت بالاتری را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

 

مزایای تماس VoLTE چیست؟

  1.  به دلیل پهنای باند گسترده، کیفیت تماس‌ها بیشتر است.
  2. امکان برقرار تماس در شبکه LTE باعث عدم نیاز به سوییچ به 3G  و صرفه‌جویی در دوام شارژ می‌شود. 
  3. زمان برقراری تماس (Call Setup) در VoLTE بسیار پایین‌تر است. 

در کل فناوری VoLTE نسبت به فناوری‌های قدیمی‌تر ظرفیت بیشتری دارد، به عنوان مثال نرخ انتقال صدا و دیتا در شبکه‌ 4G در مقایسه با شبکه‌ 3G سه برابر و در مقایسه با 2G تا 6 برابر بیشتر است.

VoLTE کوتاه شده عبارت Voice over LTE یا مکالمه صوتی از بستر LTE است. فناوری VoLTE  اولین بار در سال 2014 در شرق آسیا و آمریکا به بهره‌برداری رسید و کم‌تر از 2 سال بعد یعنی در سال 1395 با موفقیت در کشورمان آزمایش شد.

  1. امکان استفاده همزمان از مکالمه و دیتا فراهم می‌شود. به این‌ترتیب اگر از گوشی خود به عنوان هات‌اسپات استفاده می‌کنید اتصال اینترنت هنگام برقرار تماس قطع نخواهد شد.

اگر شما یکی از این گوشی‌ها را دارید و می‌خواهید به سیستم VoLTE متصل شوید، پس از به روزرسانی گوشی خود کد #2451*10* را شماره‌گیری کنید. در صورتی که به هر دلیلی امکان اتصال برایتان وجود نداشته باشد نیز با شماره‌گیری کد #2451*10* به شما اعلام خواهد شد. توجه داشته باشید برای این که بتوانید از فناوری VoLTE در همراه اول استفاده کنید، حتما باید سیم کارت Usim داشته باشید، همچنین برای برقراری تماس VoLTE همراه اول نیازی به استفاده از دیتای تلفن همراه نمی‌باشد.

چگونه می‌توان تماس VoLTE برقرا کرد؟

توجه داشته باشید نحوه برقراری تماس از طریق VoLTE هیچ تفاوتی با تماس‌های عادی ندارد. گوشی‌های amsung S8 plus ،Huawei P10 ،Huawei P10 Plus ،LG Q6 plus ،LG Q6 Prime جز اولین گوشی‌های با قابلیت VoLTE همراه اول هستند. تلفن‌های همراه دیگر با برندها و مدل‌های مختلف پس از این به لیست تلفن‌ها با قابلیت پشتیبانی از سرویس  VoLTE اضافه خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارش های اخیر،آوای انتظار سرویس پخش موزیک در زمان تماس های صوتی با مخاطبین به جای بوق انتظار است.این سرویس دارای موزیک های مختلفی است که شما میتوانید بنابر سلیقه خود آن را تغییر دهید.و در ادامه نحوه فعال کردن این خدمات را آموزش می دهیم.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتواننند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند

نحوه فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول
هزینه سرویس

هزینه فعال کردن سرویس آوای انتظار همراه اول ۳۰۰ تومان است که به مدت ۱ ماه اعتبار خواهد داشت. در طول این ۱ماه شما می توانید به هر تعداد که بخواهید و به صورت رایگان آهنگ خود را تغییر دهید.


فعالسازی سرویس آوای انتظار

مشترک جهت فعال کردن سرویس آوای انتظار همراه اول از سه روش می تواند استفاده کند :

۱- پیام کوتاه یا SMS
۲- تلفن گویا یاIVR
۳- کدهای دستوری یا USSD


۱- روش پیام کوتاه :

برای فعالسازی این سرویس از طریق پیامک باید کد آهنگ مورد نظر خودتون رو بـه  سامانه پیامکی "۸۹۸۹" ارسال نمایید. به طور مثال : ارسال کد آهنگ "20069" به شماره "8989".


۲- تلفن گویا

برای فعالسازی این سرویس از طریق تلفن گویا باید به وسیله گوشی تلفن همراه تان با شماره "۹۹۹۰" تماس بگیرید. توجه داشته باشید که تماس با سامانه برای همراه اولی ها رایگان است. سپس با انتخاب عدد ۹ یا منوی خدمات غیرحضوری ، عدد ۳ یا دسترسی به سرویس های جدیـد را انتخاب و بعد از آن عـدد ۱ یا سـرویس آوای انتظـار را انتخاب کنید. اکنون شما باید وارد قسمت فعالسازی و انتخاب آهنگ شوید. در این مرحله کد آهنگ مورد نظر خـود را وارد و سـپس کلیـد مربع را بزنید تا سرویس آوای انتظار شما به همراه آهنگ مورد نظرتان فعال شود.

مراحل تماس به صورت مثال :  تماس با ۹۹۹۰ > ۹ > ۳ > ۱ > کد آهنگ #

۳- کدهای دستوری

برای فعالسازی این سرویس از طریق کدهای دستوری فقط کافی است کد زیر را توسط تلفن همراه خودتان شماره گیری کرده و سپس ارسال کنید :

#کد آوای انتظار مورد نظر*221*111*  (ستاره ۱۱۱ ستاره ۲۲۱ ستاره کد موریک مربع)

تعویض موزیک آوای انتظار

مشترکین می توانند برای تغییر آوای انتظار خود از روش های بالا استفاده نمایند. توجه داشته باشید تعویض آوای انتظار همراه اول رایگان می باشد.

 



:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور اول کشور،هم زمان با فرا رسیدن مسابقه فوتبال میان استقلال و پرسپولیس، همراه اول جهت راحتی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری و همچنین دارنده سیم کارت رند و جلب رضایت آنها  در برقراری ارتباط با نصب و راه اندازی 4 سایت جدید ظرفیت شبکه خود را در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی 3 برابر افزایش یافت.

 افزایش 3 برابری ظرفیت شبکه همراه اول در ورزشگاه آزادی

متقاضیان جهت خرید سیم کارت های همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.  

همان طور که در خبرهای قبلی نیز گفته شد این سرویس وای فای با نام تجاری ,وای فای در جایگاه ویژه راه‌اندازی شد.

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی شرکت همراه اول ،از تاریخ 5 مرداد ماه 1394طرحی را برای بانوان عزیز کشورمان ایران راه اندازی کرده است با عنوان "کمپین بانو" می باشد.این طرح به این صورت است که کلیه بانوان کاربر این اپراتور میتوانند با ثبت نام در طرح بانو ،در همه ساعات شبانه روز و در همه تماس های صوتی درون شبکه خود بعد از پایان یافتن 5 دقیقه از مکالمه خود ،دقیقه های بعدی را به میزان 55 دقیقه در همان مکالمه تا 50 درصد تخفیف صحبت کنید  

طرح حمایتی همراه اول از بانوان

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و ضمن خرید سیم کارت از خدمات آن نیز بهره مند شوند.

در جدول زیر توضیحات کامل درگاه های ارتباطی برای ثبت نام قرار داده شده است.

روش های ارتباطی

کد دستوری

سامانه پیام کوتاه

عملیات

۳۳۲۰#*۱۱۱*

ارسال عدد ۰ لاتین به ۸۰۵۶

استعلام میزان تخفیف(دائمی)

۳۳۲۰#*۱۱۱*

ارسال عدد ۰ لاتین به ۸۰۵۶

استعلام وضعیت بسته(اعتباری)

۳۳۲۱#*۱۱۱*

ارسال عدد ۱ لاتین به ۸۰۵۶

فعالسازی

۳۳۲۹#*۱۱۱*

ارسال عدد ۹ لاتین به ۸۰۵۶

راهنما

۳۳۲۵#*۱۱۱*

ارسال عدد ۵ لاتین به ۸۰۵۶

غیرفعالسازی

 

قوانین طرح بانو

۱- این طرح ویژه مشترکین خانم است و معیار تشخیص جنسیت ، اطلاعات ثبت شده در پرونده مالک می باشد.

۲- همه مشترکان فعال خانم چه دائمی چه اعتباری ، می توانند به صورت رایگان در طرح ثبت نام نمایند.

۳- طرح بانو تنها شامل مکالمات درون شبکه ای (تلفن ثابت و همراه اول) می باشد.

۴- مکالمات خارجه و رومینگ بین الملل و تماس با بقیه اپراتورها شامل طرح بانو نمی گردد.


* شایان ذکر است زمان ثبت نام در این طرح و اجرای آن از تاریخ ۵ مرداد تا ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ می باشد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارش های اعلام شده از سوی شرکت همراه اول،از 2 مهر ماه 1397برخی از سایت ها بازسازی شده و نوین همراه اول در استان اصفهان با حضور ویزر ارتباطات و فناوری اطلاعات گروهی از مدیران این شرکت ازجمله ، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات و مدیران این استان به بهره‌برداری رسید.

 گسترش شبکه همراه اول در استان اصفهان

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی واعتباری همراه اول،میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نموده و ضمن خرید سیم کارت  از خدمات آن نیز بهره مند شوند

در این مراسم علاوه بر این که 155 سایت نسل دو، 289 سایت نسل سه و 208 سایت نسل چهار و چهار و نیم نوسازی شدند، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان نیز به عنوان اولین ورزشگاه در کشور، وای فای همراه اول با نام تجاری "وای فای اول" راه‌اندازی شد.

گفتنی است علاوه بر راه‌اندازی وای فای همراه اول در ورزشگاه نقش جهان، دو سایت با تمام تکنولوژی‌های نسل دو، سه و چهار برای پوشش بهتر این ورزشگاه به بهره‌برداری رسید.

شایان ذکر است سایت‌های نوسازی شده و جدید همراه اول به منظور افزایش پوشش جاده‌ای، ریلی و روستایی در سطح 107 شهر و 151 روستای استان با اعتبار 980 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارش های اعلام شده از سوی شرکت همراه اول،از 2 مهر ماه 1397برخی از سایت ها بازسازی شده و نوین همراه اول در استان اصفهان با حضور ویزر ارتباطات و فناوری اطلاعات گروهی از مدیران این شرکت ازجمله ، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات و مدیران این استان به بهره‌برداری رسید.

 گسترش شبکه همراه اول در استان اصفهان

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی واعتباری همراه اول،میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نموده و ضمن خرید سیم کارت  از خدمات آن نیز بهره مند شوند

در این مراسم علاوه بر این که 155 سایت نسل دو، 289 سایت نسل سه و 208 سایت نسل چهار و چهار و نیم نوسازی شدند، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان نیز به عنوان اولین ورزشگاه در کشور، وای فای همراه اول با نام تجاری "وای فای اول" راه‌اندازی شد.

گفتنی است علاوه بر راه‌اندازی وای فای همراه اول در ورزشگاه نقش جهان، دو سایت با تمام تکنولوژی‌های نسل دو، سه و چهار برای پوشش بهتر این ورزشگاه به بهره‌برداری رسید.

شایان ذکر است سایت‌های نوسازی شده و جدید همراه اول به منظور افزایش پوشش جاده‌ای، ریلی و روستایی در سطح 107 شهر و 151 روستای استان با اعتبار 980 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس خبرهای اعلام شده،و به گفته ی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی،مردم افغانستان که در کشورمان ایران زندگی میکنند ،مشکلی برای مالکیت سیم کارت تلفن همراه یا خط تلفن ثابت ندارند.

کاربران افغانی برای مالکیت سیم کارت‌های همراه اول مشکلی ندارند

جهرمی در پاسخ به کاربری که گفته بود، به مهاجران افغانستان در ایران اخیرا گفته شده اگر می‌خواهند سیم کارتشان (همراه اول) قطع نشود، باید آن را به نام یک ایرانی ثبت کنند، توضیح داد: مردم خوب افغانستان که در ایران زندگی می‌کنند، مشکلی برای مالکیت سیم‌ کارت تلفن همراه یا خط تلفن ثابت ندارند. البته برخی حضور غیرقانونی دارند که طبیعتا نمیتوانند از خدمات استفاده کنند.

متقاضیان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

مدتی است که خبرهای مختلفی در خصوص مشکل اتباع افغانی برای ثبت خطوط تلفن به نام خودشان شنیده می‌شد، تا سرانجام وزیر ارتباطات به پیام شخصی که در توئیترش در این خصوص صحبت کرده بود پاسخ داد. 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر به گزارش های اعلام شده،با توجه به پیشرفت در عصر تکنولوژی، در جوامع امروزی اینترنت و تلفن همراه یکی از ضروری ترین وسایل کاربردی به حساب می آید. در واقع نقش پررنگی در زندگی نوجوانان و جوانان و کودکان دارد.علاوه بر داشتن مزیت های فراوان میتواند در بین کودکان خطر ساز باشد چون به راحتی به فضای مجازی اعتماد میکنند و ممکن است با افرادی آشنا شوند که برای آنها مشگل ساز شوند.

منظور از اینترنت پاک چیست؟

از بین اپراتورهای موجود سیم کارت (همراه اول، ایرانسل،رایتل و غیره) اپراتور اول کشور برای کاهش نگرانی والدین اینترنت پاک ارائه کرده است.  مرورگر درساگرد فقط در سایت‌هایی که مناسب سن فرزندان شما و فرهنگ جامعه ماست، جستجو می‌کند و محیطی پاک دارد. علاوه بر آن، بهترین سایت‌های موجود را به صورت طبقه‌بندی شده به فرزندانتان پیشنهاد می‌کند. 

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند

با توجه به جوامع امروزه عملا نمی توان کودکان و نوجوانان را از داشتن تلفن همراه یا دسترسی به اینترنت منع کرد، بنابراین یکی از روش ها کنترل و محدودسازی  استفاده از تكنولوژی از جمله تلفن همراه، رایانه و اینترنت كه در بین تمامی اقشار و سنین به ویژه جوانان رایج است، علاوه بر داشتن مزیت‌هایی، در صورت استفاده نامناسب و بیش از اندازه، معایب و آسیب هایی در زمینه های جسمی و روحی به ویژه در كودكان و نوجوانان به دنبال دارد. اینترنتی کودکان استفاده از اینترنت پاک می باشد.

اینترنت پاک همراه اول

اینترنت پاک همراه اول در دو حجم 1.5 گیگ و 4 گیگ به مدت 30 روز ارائه می‌شود . در ادامه توجه داشته باشید که اگر بسته‌های اینترنت پاک همراه اول را برای بار اول فعال می‌کنید، نوع و مدل یا شماره سریال گوشی (IMEI) را از طریق پیام کوتاه به شماره 8008 ارسال کنید تا تنظیمات مربوطه برای شما ارسال شود. اگر به شماره سریال 10 رقمی‌گوشی خود دسترسی ندارید، کد دستوری #06#* را شماره‌گیری کنید.

اینترنت پاک اینترنتی است که در آن خبری از فیس بوک، یوتیوپ،فلیکر و اکثر سایت‌های آپلود عکس و فیلم، دیگ، اورکات و مای‌اسپیس و تقریبا تمام شبکه‌های اجتماعی دیگر، گوگل ریدر، بلاگر و وردپرس، فرندفید،تویتر و خلاصه هرچی سایت خلاقانه و پرترافیک دیگر نخواهد بود!

توجه داشته باشید اینترنت پاک با فیلترینگ کاملا  متفاوت است و در اینترنت پاک عملا فیلترینگ نداریم، بلکه فقط کودکان به یه سری از وب سایت ها ومحتواهای خاص دسترسی دارد.

در واقع استفاده از تكنولوژی از جمله تلفن همراه، رایانه و اینترنت كه در بین تمامی اقشار و سنین به ویژه جوانان رایج است، علاوه بر داشتن مزیت‌هایی، در صورت استفاده نامناسب و بیش از اندازه، معایب و آسیب هایی در زمینه های جسمی و روحی به ویژه در كودكان و نوجوانان به دنبال دارد. 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

باتوجه به خبرهای اعلام شده از سوی همراه اول،طی مذاکرات صورت گرفته در صبح یکشنبه 27 خرداد ماه 1397 در رابطه با شایعه اهدای 120 گیگابایت اینترنت رایگان با حضور این اپراتور برگزار شد،قرار بر این شد که وجه دریافت شده از کلیه افرادی که این طرح برایشان فعال شد بازگردانده شود.

 همراه اول خسارات اختلال در شبکه اش را برای کاربرانش جبران میکند

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری کنند.

در پی این اتفاقات محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز پس از شکایت مردم دستور داد ضمن جلوگیری از این قبیل شایعات به مشترکینی که متضرر شدند رسیدگی شود. وی به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دستور داد تا ضمن شناسایی ارسال کننده این پیام جعلی و معرفی آن به مقامات قضایی، تعداد مالباختگان احتمالی را شناسایی و راهکار فوری برای حل این موضوع ارایه شود، همچنین جهرمی فرایند فعال‌سازی این گونه سرویس‌ها را در اپراتورهای تلفن همراه دارای اشکال دانست و خواستار رسیدگی و رفع این مشکل شد.

دروغی به بزرگیه 120 گیگ اینترنت همراه اول!!

طی چند روز گذشته و همزمان با عید سعید فطر، پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه اپراتور اول به این مناسبت با استفاده از کد دستوری #1*5*6*2*100* به میزان 120 گیگ اینترنت رایگان اختصاص خواهد داد. اما مشترکینی که به این پیام جعلی اعتماد کردند و از کد USSD مورد نظر استفاده کردند 200 هزار تومان ضرر کردند، زیرا این 120 گیگ در واقع یک سرویس حجمی با ارزش مالی بیش از 200 هزار تومان بوده است که بر روی صورتحساب آنها لحاظ شد.

شایان ذکر است 400 هزار مشترک اعتباری و 50 هزار مشترک دائمی اپراتور همراه اول از طریق شماره‌گیری کد دستوری (USSD)، این سرویس را درخواست کرده‌اند که برای بیشتر مشترکان اعتباری به دلیل نبود اعتبار کافی، این سرویس فعال نشده و صرفا رزرو شده بود.

طبق قوانینی که در این جلسه به تصویب رسید قرار شده است از این پس برای فعال کردن هر بسته‌ای دو مرحله اجرا شود و دیگر نمی‌توان خرید یک مرحله‌ای بسته را بدون اخذ تاییدیه مشتری انجام داد.



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور اول کشور،ستاد بازسازی عتبات عالیات برنامه گسترش حرم مطهر علوی، آرامگاه حضرت علی (ع) و شبستان حضرت زهرا (س) در جوار حرم مطهر آن امام بزرگ در شهر نجف با همکاری اپراتور همراه اول و حمایت مردم عزیز ایران از دو سال گذشته را آغاز کرده است و تا اواخر سال 1394 این پروژه به پایان میرسد.

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول و شهروندان عزیز می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۴۰۴۰ بانک تجارت و یا شماره کارت ۶۲۷۳۵۳۹۹۹۱۶۶۴۸۸۶ به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران و یا با فرستادن پیام کوتاه رایگان بدون متن به شماره ۸۸۸ و انتخاب کردن وجه نقدی مورد نظر پرداخت کنند.

لازم به ذکر است که فاز اول این پروژه از دو سال پیش با همکاری شرکت سیم کارت همراه اول و حمایت مردم ایران شروع شده و هنوز ادامه دارد و با توجه به عظیم بودن پروژه و معماری آن ، با کمک و همکاری بزرگ مردم خیر و شیفتگان اهل بیت ، امیدواریم ساخت این بنا در زمان تعیین شده یعنی پایان سال ۱۳۹۴ به اتمام برسد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مرداد 1398 | نظرات ()