تفاهم نامه همکاری همراه اول و شرکت ملی گاز برای ساخت کنتور هوشمند
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،این شرکت به عنوان یک اپراتور پیشگام در صنعت اینترنت اشیا و شهر هوشمند،در راستای هوشمند سازی کنتورهای گاز کشور بر بستر اینترنت (IoT) تفاهم نامه همکاری با شرکت ملی گاز امضاء کردند.

تفاهم نامه همکاری همراه اول و شرکت ملی گاز برای ساخت کنتور هوشمند

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

شایان ذکر است که با اجرای این طرح ملی و بهینه سازی الگوهای مصرف ، کمک بسیاری به امکان کم شدن هزینه ‏های مصرفی و مديريت هرچه‌ بهتر محيط پيرامون برای شرکت ها و خانواده ها ایجاد می گردد.

باید بدانید که همراه اول با هدف ایجاد یک بستر مناسب برای هوشمند سازی کشور ، در حال گسترش بزرگترين زيرساخت نرم افزاری و همچنين پلتفرم لازم برای پياده ‌سازی اينترنت اشيا و شبکه‌‎ های کم‌ مصرف با پوشش گسترده (LPWAN) در کشور می باشد.

گفتنی است که یکی از این راهکارها استفاده از کنتورهايی است که به صورت روزافزون در کل دنيا مورد استفاده صنايع مربوط به انرژی قرار گرفته‌ که اين کنتورها با بهایی مقرون به صرفه ، امکان جمع آوری و انتقال داده های مربوط به مصرف هر واحد را بر بستر ارتباطات همراه ایجاد کرده است.

همراه اول ، به عنوان یک اپراتور پیشگام در صنعت اینترنت اشیا و شهر هوشمند ، با امضای این تفاهم نامه با شرکت ملی گاز ایران در مورد هوشمندسازی کنتورهای گاز کشور بر بستر اینترنت اشیا (IoT) ، یک گام بزرگ را در جهت مدیریت هرچه بهتر انرژی در کشور برداشته است.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: