همراه اول سرویس VOLTE را راه اندازی کرد
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارش های اعلام شده،اپراتور اول کشور شرایطی برای تمامی کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری خود بوجود آورد تا از این پس بتوانند تماس صوتی با آخرین استانداردهای جهانی و بهترین کیفیت صدا و کیفیت HD را تجربه کنند. 

 همراه اول سرویس VOLTE را راه اندازی کرد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر را تهیه نمایند.

همراه اول موفق شده است تکنولوژی VoLTE را در سیستم شبکه خود فعال کند، که با فعال شدن VoLTE تماس‌های گرفته شده در شبکه همراه اول و انتقال صدا، بر بستر نسل چهارم صورت خواهد گرفت. در واقع با فعال شدن تکنولوژی VoLTE در همراه اول، مشترکین می‌توانند در هنگام مکالمه صوتی از خدمات نسل چهارم اینترنت همراه استفاده کنند.

VoLTE

چیست؟

مطمئنا برایتان پیش آمده است که در هنگام کار کردن با دیتای گوشی یا روشن بودن آن، تلفن همراهتان زنگ بخورد. موضوع این است که اگر پیش از زنگ خوردن اینترنت گوشیتان 4G باشد در هنگام مکالمه، دیتای گوشی به حالت 2G یا 3G تغییر می‌کند. برتری تکنولوژی VoLTE این است که می‌توان با استفاده از آن، صدا را در همان بستر 4G دریافت کرد، که باعث می‌شود مکالمه صوتی با کیفیت و سرعت بالاتری را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

 

مزایای تماس VoLTE چیست؟

  1.  به دلیل پهنای باند گسترده، کیفیت تماس‌ها بیشتر است.
  2. امکان برقرار تماس در شبکه LTE باعث عدم نیاز به سوییچ به 3G  و صرفه‌جویی در دوام شارژ می‌شود. 
  3. زمان برقراری تماس (Call Setup) در VoLTE بسیار پایین‌تر است. 

در کل فناوری VoLTE نسبت به فناوری‌های قدیمی‌تر ظرفیت بیشتری دارد، به عنوان مثال نرخ انتقال صدا و دیتا در شبکه‌ 4G در مقایسه با شبکه‌ 3G سه برابر و در مقایسه با 2G تا 6 برابر بیشتر است.

VoLTE کوتاه شده عبارت Voice over LTE یا مکالمه صوتی از بستر LTE است. فناوری VoLTE  اولین بار در سال 2014 در شرق آسیا و آمریکا به بهره‌برداری رسید و کم‌تر از 2 سال بعد یعنی در سال 1395 با موفقیت در کشورمان آزمایش شد.

  1. امکان استفاده همزمان از مکالمه و دیتا فراهم می‌شود. به این‌ترتیب اگر از گوشی خود به عنوان هات‌اسپات استفاده می‌کنید اتصال اینترنت هنگام برقرار تماس قطع نخواهد شد.

اگر شما یکی از این گوشی‌ها را دارید و می‌خواهید به سیستم VoLTE متصل شوید، پس از به روزرسانی گوشی خود کد #2451*10* را شماره‌گیری کنید. در صورتی که به هر دلیلی امکان اتصال برایتان وجود نداشته باشد نیز با شماره‌گیری کد #2451*10* به شما اعلام خواهد شد. توجه داشته باشید برای این که بتوانید از فناوری VoLTE در همراه اول استفاده کنید، حتما باید سیم کارت Usim داشته باشید، همچنین برای برقراری تماس VoLTE همراه اول نیازی به استفاده از دیتای تلفن همراه نمی‌باشد.

چگونه می‌توان تماس VoLTE برقرا کرد؟

توجه داشته باشید نحوه برقراری تماس از طریق VoLTE هیچ تفاوتی با تماس‌های عادی ندارد. گوشی‌های amsung S8 plus ،Huawei P10 ،Huawei P10 Plus ،LG Q6 plus ،LG Q6 Prime جز اولین گوشی‌های با قابلیت VoLTE همراه اول هستند. تلفن‌های همراه دیگر با برندها و مدل‌های مختلف پس از این به لیست تلفن‌ها با قابلیت پشتیبانی از سرویس  VoLTE اضافه خواهند شد.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: