همراه اول خسارات اختلال در شبکه اش را برای کاربرانش جبران میکند
نوشته شده توسط : Arfi :)

باتوجه به خبرهای اعلام شده از سوی همراه اول،طی مذاکرات صورت گرفته در صبح یکشنبه 27 خرداد ماه 1397 در رابطه با شایعه اهدای 120 گیگابایت اینترنت رایگان با حضور این اپراتور برگزار شد،قرار بر این شد که وجه دریافت شده از کلیه افرادی که این طرح برایشان فعال شد بازگردانده شود.

 همراه اول خسارات اختلال در شبکه اش را برای کاربرانش جبران میکند

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری کنند.

در پی این اتفاقات محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز پس از شکایت مردم دستور داد ضمن جلوگیری از این قبیل شایعات به مشترکینی که متضرر شدند رسیدگی شود. وی به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دستور داد تا ضمن شناسایی ارسال کننده این پیام جعلی و معرفی آن به مقامات قضایی، تعداد مالباختگان احتمالی را شناسایی و راهکار فوری برای حل این موضوع ارایه شود، همچنین جهرمی فرایند فعال‌سازی این گونه سرویس‌ها را در اپراتورهای تلفن همراه دارای اشکال دانست و خواستار رسیدگی و رفع این مشکل شد.

دروغی به بزرگیه 120 گیگ اینترنت همراه اول!!

طی چند روز گذشته و همزمان با عید سعید فطر، پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه اپراتور اول به این مناسبت با استفاده از کد دستوری #1*5*6*2*100* به میزان 120 گیگ اینترنت رایگان اختصاص خواهد داد. اما مشترکینی که به این پیام جعلی اعتماد کردند و از کد USSD مورد نظر استفاده کردند 200 هزار تومان ضرر کردند، زیرا این 120 گیگ در واقع یک سرویس حجمی با ارزش مالی بیش از 200 هزار تومان بوده است که بر روی صورتحساب آنها لحاظ شد.

شایان ذکر است 400 هزار مشترک اعتباری و 50 هزار مشترک دائمی اپراتور همراه اول از طریق شماره‌گیری کد دستوری (USSD)، این سرویس را درخواست کرده‌اند که برای بیشتر مشترکان اعتباری به دلیل نبود اعتبار کافی، این سرویس فعال نشده و صرفا رزرو شده بود.

طبق قوانینی که در این جلسه به تصویب رسید قرار شده است از این پس برای فعال کردن هر بسته‌ای دو مرحله اجرا شود و دیگر نمی‌توان خرید یک مرحله‌ای بسته را بدون اخذ تاییدیه مشتری انجام داد.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: