خبر خوب جدید محمد جواد آذری جهرمی
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گفته های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آذری جهرمی اعلام نمود اجرای طرح رومینگ ملی با توافق دو اپراتور بزرگ ایران،3800کیلومتر جاده و بالای 5500 روستای دیگر تحت پوشش 3G و4Gقرار میگیرند کاربرانی که در این مناطق آنتن نداشتند میتوانند از آنتن این اپراتورها استفاده نمایند.

خبر خوب جدید محمد جواد آذری جهرمی

اما به تازگی، محمدجواد آذری جهرمی با اعلام خبرخوب ⁩ جدید در صفحه خود در توئیتر اعلام کرد که دیگر مهم نیست از کدام اپراتور خدمات می‌گیرید، از هفته‌ی آینده، تمام ایران سرای شما خواهد بود.

در آذرماه سال 1397 بود که اعلام شد رومینگ ملی بین اپراتورهای تلفن همراه در سراسر کشور از امروز اجرایی شده است.

به گفته وزیر ارتباطات، رومینگ ملی قبلاً مصوب شده بود و به صورت فراگیر تنها بین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول و رایتل برقرار شده بود و از آذرماه، بین هر سه اپراتور تلفن همراه و دو اپراتور روستایی به صورت فراگیر به اجرا درآمد.

بر این اساس و طبق اعلام مسؤولان در وزارت ارتباطات، در یک اقدام مهم در ۷۰۰۰ منطقه که تنها پوشش همراه اول فراهم بود، ایرانسل نیز در دسترس قرار گرفته و متقابلاً در ۶۸۰۰ منطقه خدمات ایرانسل برای مشترکان همراه اول دسترس پذیر شده بود.

رومینگ ملی اولین  بار در کشور در خردادماه 13۹۳ بین اپراتور رایتل و اپراتور همراه اول و اپراتور ایرانسل برقرار شد، یک ماه بعد همراه اول و ایرانسل نیز برای استفاده از آنتن‌های یکدیگر به تفاهم رسیدند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , رایتل , ایرانسل , رومینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: