آنر روی گوشی هوشمندی با نمایشگری بسیار بزرگ کار می‌کند
نوشته شده توسط : Arfi :)

به نظر می رسد که کمپانی آنر در ماه ژوئیه از دو گوشی هوشمند به نام های آنر ایکس 10 پرو و ایکس 10 مکس رونمایی کند. تا به حال خبرهای متفاوتی درباره این محصولات منتشر شده است. طبق گفته ی مدیر برند آنر، جرج ژائو یکی از این دو محصول از نمایشگری بزرگ احتمالا هفت اینچی استفاده می کند.
آنر روی گوشی هوشمندی با نمایشگری بسیار بزرگ کار می‌کند

گفته می‌شود که آنر ایکس ۱۰ مکس محصولی خواهد بود که از نمایشگری بزرگ بهره می‌برد. طبق گفته‌ها ابعاد نمایشگر آنر ایکس ۱۰ مکس به ۷/۰۹ اینچ می‌رسد و مجهز به تراشه دایمنسیتی ۸۰۰ است.

حال به نظر می‌رسد در سری آنر ایکس ۱۰ شاهد بازگشت مدلی با نمایشگر ۷ اینچی خواهیم بود. به گفته جرج ژائو، شرکت آنر در تولید نسخه بعدی این سری با چالش‌های مختلفی مواجه شده است که برای مثال می‌توان برخورداری سری نسل بعدی از ارتباطات 5G را مثال زد. با این حال، معرفی محصولی با نمایشگر بزرگ نیز چالشی ویژه محسوب می‌شود.

جرج ژائو در حساب کاربری ویبوی خود خبر در دست ساخت بودن چنین محصولی را اعلام کرده است. در گذشته نیز چنین ویژگی را در سری آنر ۸ ایکس با نام آنر 8 ایکس مکس مشاهده کردیم که نمایشگری ۷/۱۲ اینچی داشت؛ اما سری آنر 9 ایکس فاقد مدلی با نمایشگر ۷ اینچی بود.

آنر ایکس ۱۰ مکس دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم f/1.8 است و لنزی ۲۶ میلی‌متری دارد. انتظار می‌رود محصول جدید برند آنر با قیمت ۱،۶۰۰ یوآن (معادل ۲۲۵ دلار) روانه بازار چین شود. هنوز مشخص نیست که محصول جدید برند آنر آیا روانه بازارهای دیگر دنیا خواهد شد یا خیر؛ اما انتظار می‌رود آنر ایکس ۱۰ مکس از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری ارتباطات ۵ جی باش





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: آنر , آنر ایکس ۱۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: