همراه اول به کاربران خود بسته‌های پیامکی 30 روزه ارائه می دهد
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران،این شرکت خدمات ارتباطی از تاریخ 15 اسفند ماه 1398 به اکثر کاربران خود با توجه به میزان و الگوی مصرفشان بسته های سیم روزه پیامک به زبان های فارسی و انگلیسی عرضه کرده است.
همراه اول به کاربران خود بسته‌های پیامکی 30 روزه ارائه می دهد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت همراه اول، و همچنین سیم کارت 0912 ارزان می توانند به مراکز و نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند.همراه اول جهت تسهیل خرید سیم کارت دائمی، فروش سیم کارت اقساطی را نیز برای شهروندان ارائه کرده است.

گفتنی است بسته پیامک همراه رزرو خودکار ندارد، اما امکان رزرو بسته هدف توسط مشترک وجود دارد. از طرفی دیگر فعالسازی همزمان بسته‌های پیامک همراهی با هر یک از بسته‌های ترکیبی که شامل پیامک هستند امکان‌پذیر است و اولویت مصرف با بسته‌ای خواهد بود که زودتر به اتمام می‌رسد.

گفتنی است شما می‌توانید برای فعال‌سازی و مشاهده بسته پیامکی مذکور از کد #41*1000* و برای استعلام  و مشاهده وضعیت بسته پیامکی از کد #40*1000*  استفاده کنید.

در واقع در این طرح نیز همچون طرح‌های مکالمه و اینترنت همراه، به هر یک از مشترکین متناسب با الگوی مصرف پیامک آنها در ماه‌های اخیر، بسته مختص با حجم و قیمت مشخصی پیشنهاد داده می‌شود.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: