اهدای جوایز طرح های ویژه همراه اول با حضور هنرمندان
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارش های اعلام شده از سوی اداره کل ارتباطات سیار ایران،مصادف با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و اطلاع رسانی ایران تلکام 2015 ،قرعه کشی و اهدای جوایز طرح های ویژه اپراتور همراه اول در محل نمایشگاه بین المللی تهران با حضور تعدادی از هنرمندان مشهور سینما و موسیقی کشورمان ایران برگزار شد. جوایز طرح های برنامه کاربردی موبازی،فیلم نت، اول مارکت، سفره ایرانی، و آوای انتظار کرد.

 اهدای جوایز طرح های ویژه همراه اول با حضور هنرمندان

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند.

براساس این گزارش در این مراسم، رزیتا غفاری، بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به خاطرات خود از همراه اول گفت: همراه اول به راستی همراه همیشگی ما از روابط حرفه ای گرفته تا روابط دوستانه و صمیمانه با دوستان و آشنایانمان بوده است.
او در ادامه گفت: برنامه «کلی‍پچه» که برنامه ای برای به اشتراک گذاشتن فیلم است از جمله برنامه های بسیار خوب این اپراتور است که بنده نیز با اشتراک گذاشتن چند فیلم از اعضای ثابت آن هستم و توصیه می کنم که دیگران نیز به آن بپیوندند.
گفتنی است قرعه کشی جوایز سیم کارت همراه اول با حضور هنرمندان به صورت روزانه تا هفتم مهر ماه، روز پایانی نمایشگاه ادامه دارد.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: