شروع به کار نمایشگاه دائمی پشتیبانی از تولید داخل اپراتور اول
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارش های اعلام شده از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران در 13 مهر ماه 1398 با حضور دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران فرامرز رستگار،نمایشگاه دائمی پشتیبانی از تولید داخل شرکت همراه اول در برج همراه شروع به کار کرد.
شروع به کار نمایشگاه دائمی پشتیبانی از تولید داخل اپراتور اول

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری و سیم کارت رند همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند.

طبق این گزارش، سیم کارت همراه اول به عنوان بزرگ‌ترین حامی شرکت های تولیدکننده داخلی و ارائه دهندگان محصولات بومی، در راستای سیاست های تبیین شده در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صمت، اقدام به برگزاری نمایشگاه دائمی حمایت از تولید داخل نموده است.

گفتنی است همراه اول در سالیان اخیر ضمن پایبندی کامل به مصوبه ۱۶۳ کمیسیون تنظیم مقررات، رتبه برتر استفاده حداکثری از منابع و مهارتهای ایرانی را به خود اختصاص داده است.

این فضا با هدف تسهیل تعاملات با تولیدکنندگان، افزایش شفافیت ها، آماده سازی محیط رقابتی و حمایت از شرکت های نوپا در کنار شرکت های باسابقه، در راستای هدفمندسازی تولید و فعالیتهای پژوهشی مبتنی بر نیاز بازار راه اندازی شده است.

در این نمایشگاه علاوه بر تجهیزات passive شبکه که امکان تولید آن در داخل وجود دارد، محصولات و خدمات مورد نیاز بخش های فنی شبکه نیز ارائه خواهد شد. به این ترتیب تامین کنندگان تجهیزات و محصولات و راه کارهای مخابراتی قادر خواهند بود با حضور در این نمایشگاه، نسبت به ارائه محصولات خود و یا انجام مذاکرات فنی و معرفی خود اقدام کنند.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: