ارائه طرح یوسیم رویایی همراه اول
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول برای کاربرانی که از تاریخ 1 بهمن ماه 1397 تا 30دیماه 1398 سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول خود ار با یوسیم عوض نمایند و بعد از آن از اینترنت 4G  خطوط خود استفاده نمایند،و در قرعه کشی شرکت داده میشوند و به مدت زمان یکسال اینترنت رایگان را به عنوان جوایز در نظر گرفته است.

ارائه طرح یوسیم رویایی همراه اول

اینترنت هدیه در سیم کارت‌های یوسیم رویایی همراه اول

سیم کارت های های «یوسیم رویایی» نیز  یک مصرف منصفانه در نظر گرفته شده است و در صورتی که کاربر از این میزان مصرف منصفانه عبور کند، اینترنت او به صورت آزاد محاسبه می شود مگر این که سریعا بعد از اتمام ،در صورتی که مصرف اینترنت مشترکی از حد مصرف منصفانه فراتر رود، می‌تواند های عادی اینترنت همراه را خریداری و استفاده نماید.

در صورتی که مشترک در بازه زمانی تعیین شده اقدام به تعویض یوسیم نموده و شروع به استفاده از اینترنت 4G  نماید، در این طرح شرکت داده می‌شود

در واقع کاربرانی که سیم کارت خود را در طی مدت زمان مذکور به یوسیم تبدیل کرده، و از اینترنت 4G آن استفاده کنند، می‌توانند با استفاده از کد *10*390#  رویایی بودن سیم کارت خود را استعلام کنند تا در صورت مثبت این موضوع از 4G طی پیامک به وی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

گفتنی است که در طول این یک سال 1000 کاربر به عنوان برنده یوسیم رویایی به صورت کاملا تصادفی انتخاب می شوند و البته این طرح نیاز به فعالسازی خاصی ندارد.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: