اختلال چند روزه در بعضی از سرویس های همراه اول
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اپراتور همراه اول با هدف ارائه سرویس های وسیع شده جدید مثل یکپارچه سازی آنلاین شدن سیستم صورت حساب کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری سیستم کامل سرویس کاربران خود را رشد دهد.

شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات همراه اول، این تغییرات را یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های نرم افزاری کشور عنوان کرد و گفت: این پروژه مزایای زیادی دارد و برای کاربران امتیازات فراوانی را به همراه می‌آورد، از جمله اینکه امکان تعریف بسته‌های بیشتری را به همراه اول خواهد داد. از دیگر امتیازات این سیستم، برخط شدن صورت‌حساب کاربران دائمی می‌باشد.

اختلال چند روزه در بعضی از سرویس های همراه اول

آرپناهی با بیان اینکه پیاده‌سازی سیستم و تغییر از سیستم قبل به جدید، به دلیل ابعاد وسیع خود ممکن است بعضی از کاربران را تحت تاثیر قرار بدهد، افزود: تلاش جدی ما این است که در هیچ زمانی اختلال جدی در سرویس‌های پایه یعنی تماس، پیامک و اینترنت حتی به صورت کوتاه‌ مدت پیش نیاید و مردم به صورت پیوسته سرویس را دریافت کنند، اما در سرویس‌های جانبی و خصوصا در استفاده از بسته‌های جدید ممکن است تغییراتی ایجاد شود.

با توجه به این که عملیات توسعه و ارتقاء سیستم‌های زیرساختی فناوری اطلاعات همراه اول از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، ممکن است تا چند روز آینده مشترکین دائمی و اعتباری این اپراتور در اموری همچون خرید شارژ یا تعویض بسته‌ها و طرح‌های تشویقی با اختلال مواجه شوند.

از طرفی ممکن است تغییراتی در سیستم کاربران اعتباری برای خرید شارژ اتفاق افتاد بیفتد و نتوانند شارژ بخرند. توصیه می‌شود در این مدت کاربران برای تهیه شارژ از درگاه #1* استفاده کنند.

 

تغییرات حاصل از ارتقا سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول

تا پیش از این به دلیل آفلاین بودن سیستم، صدور و دریافت صورت‌حساب مشترکین کمی با تاخیر به دستشان می‌رسید، یعنی هنگامی که مشترک

گفتنی است این سیستم برای مشترکان اعتباری از قبل هم آنلاین بوده و اکنون دو سیستم یکپارچه می‌شوند. برای دریافت صورت‌حساب و مقدار باقی مانده از حسابش درخواست می‌داد با چندساعت تاخیر پاسخ را دریافت می‌کرد. اما بروز رسانی این سامانه به کاربران در مدیریت هزینه‌هایشان کمک خواهد کرد.

از طرفی به دلیل آن که این تغییرات طیف وسیعی از درگاه‌های اپراتور اول کشور را درگیر می‌کند، ممکن است برخی از درگاه‌ها حتی تا چند روز سرویس ارائه ندهند. البته اطلاع رسانی‌های لازم به کاربران خواهد شد.

کاربران در طول دوره که سیستم آپدیت می‌شود، اگر بسته‌شان تمام شود یا بخواهند تغییری ایجاد کنند با اختلالاتی مواجه خواهند شد. البته برای کسانی که تمدید خودکار دارند تمهیداتی اندیشیده شده است تا مشکلی پیش نیاید.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , همراه اول , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: