30 دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه همراه اول به مناسبت روز پدر
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس خبرهای اعلام شده از سوی شرکت خدمات ارتباطی همراه اول، با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی (ع)، این شرکت 30 دقیقه مکالمه درون شبکه برای تمامی کاربران سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری خود ارائه کرد و مهلت استفاده از این طرح ویژه تا 18 اسفندماه اعلام نمود، در واقع کاربران با دو شماره تلفن (همراه اول یا تلفن ثابت) را به لیست شماره‌های دلخواه خود اضافه کنند و تا 30 دقیقه مکالمه درون شبکه رایگان با آنان داشته باشند.
30 دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه همراه اول به مناسبت روز پدر

در صورت تمایل به خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانید به مراکز و نمایندگی های مجاز مراجعه نمائید و ضمن دریافت سیم کارت مورد نظر از خدمات آن نیز می توانید بهره مند شوید.

مجموع حجم 30 دقیقه‌‌ای این بسته، برای مکالمات با دو شماره دلخواه در نظر گرفته شده که متقاضی می‌تواند آن را برای مکالمه با یک یا دو شماره استفاده کند؛ البته محدودیتی در استفاده این بسته لحاظ نشده و متقاضی می‌تواند حجم مذکور را در چندین تماس جداگانه مصرف کند.

تمامی کاربران اپراتور اول می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری #43 *10* اقدام به فعالسازی بسته طرح روز پدر کنند؛ همچنین مشترکان بعد از پايان حجم بسته‌شان، پيامك اطلاع‌رساني اتمام حجم دريافت مي‌كنند.
 این طرح که با هدف حراست از سلامت کاربران در روزهای شیوع کرونا راه‌اندازی شده، زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا ضمن توجه به اهمیت در خانه ماندن، بتوانند به راحتی و بدون هزینه روز پدر را تبریک بگویند.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: