نحوه تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمی
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول، از 11 شهریورماه 1398 طرحی نوینی را ارائه کرده است و این امکان را برای کاربران خود فراهم نمود تا سیم کارت اعتباری خود را که 6 ماه از زمان راه اندازی آن گذشته است را میتوانند به سیم کارت دائمی تبدیل نمایند.
نحوه تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمی

در واقع کاربران همراه اول که قصد دارند با همان شماره سابق خود سیم کارت دائمی داشته باشند تنها کافی است به همراه  کارت ملی و سیم کارت به فروشگاه‌ها، مراکز تلفن ثابت و نمایندگی‌های این اپراتور مراجعه کنند و با پرداخت 100 هزار تومان که 36 هزار تومان آن بابت تضمین پرداخت است سیم کارت خود را به دائمی تبدیل کنند.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه کنند.

از دیگر قوانین تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائم این است که فرد مذکور پس از تبدیل سیم کارت خود به هیچ وجه نمی‌تواند دوباره آن را به اعتباری بازگرداند و از طرفی تا شش ماه امکان انتقال (فروش) سیم کارت دائمی خود را ندارد.

گفتنی است در صورتی که اعتبار موجود در سیم کارت اعتباری بیش از هزینه تبدیل شماره تلفن همراه باشد، مبلغ مازاد در نخستین دوره صورتحساب به حساب بستانکاری مشترک انتقال خواهد یافت، همچنین اگر سیم کارت اعتباری مشترک بسته خاصی داشته باشد که هنوز اعتبار آن تمام نشده است، طرح مورد نظر به سیم کارت دائمی منتقل می‌شود.

البته اعتبار هدیه انواع شارژ اعم از شارژ فوق العاده، جوانان و بانوان و همچنین سرویس چتر اضطراری، جمعه‌های رویایی و بسته‌های ترکیبی دلخواه به شماره تلفن همراه دائمی منتقل نخواهد شد. 





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: