کاهش 85درصدی تعرفه تماس های دریافتی همراه اول در شبکه Turkcell
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران،مدیرکل دفتر روابط بین اپراتورهای همراه اول مهندس عباس لطفعلیان در گفت و گو با واحد خبری از کاهش 85 درصدی تعرفه های تماس های دریافتی در شبکه اپراتور Vodafone ترکیه خبر داد.

کاهش 85درصدی تعرفه تماس های دریافتی همراه اول در شبکه Turkcell

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند

وی با بیان اینکه در حال حاضر نرخ تماس‌های خروجی به مقصد ایران از ترکیه ۳۶۵۳۵ ريال به ازای هر دقیقه می‌باشد توصیه کرد: مشترکان ارتباطات بین‌الملل خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که بیشتر تماس از نوع دریافتی باشد.
وی افزود: هم اکنون سه اپراتور TurKcell، Vodafone و AVea طرف قرارداد رومینگ با همراه اول هستند که کاهش نرخ تماس‌های دریافتی فقط با TurKcell وVodafone انجام شده است و اپراتور AVea کماکان با نرخ قبلی یعنی ۱۱۸۱۸ ريال رومرهای همراه‌اول را شارژ می‌نماید

مشترکان همراه‌اول در ترکیه که در شبکه Vodafone تماس دریافتی داشته باشند از این به بعد به جای ۱۱۸۱۸ ريال ۱۶۶۹ ريال می‌پردازند.
مهندس عباس لطفعلیان مدیرکل دفتر روابط بین اپراتورهای همراه‌اول در گفت‌وگو با واحد خبر روابط‌عمومی شرکت ارتباطات‌سیار ایران اعلام کرد: پس از کاهش ۶۸ درصدی تعرفه تماس‌های دریافتی در شبکه اتصالات امارات و کاهش ۸۵ درصدی در شبکه ترکسل ترکیه با مذاکرات انجام شده از تاریخ ۱۴ بهمن‌ماه تماس‌های دریافتی رومرهای همراه‌اول در شبکه Vodafone ترکیه نیز با کاهش ۸۵ درصدی روبرو شد.

 





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول , رومینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: