هدیه ویژه تولد همراه اول
نوشته شده توسط : Arfi :)

کاربران همراه اول در سالروز تولدشان میتوانند از اپراتور همراه اول هدیه خود را دریافت نمایند.طبق این خبر مشترکان میتوانند از دو آیتم زیر یک مورد را به عنوان هدیه تولد دریافت نمایند:

120.1امتیاز باشگاه فیروزه ای «معادل 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه +200 مگابایت اینترنت»

2.بیست و چهار ساعت مکالمه درون شبکه

 هدیه ویژه تولد همراه اول

قوانین دریافت هدیه تولد از همراه اول

کاربران همراه اول به این نکته توجه داشته باشندکه، با استفاده از امتیاز باشگاه فیروزه‌ای امکان دریافت تمامی بسته‌های موجود در باشگاه فراهم می‌باشد، همچنین امتیازات ویژه به کاربران تا پایان سال بعد اعتبار دارد و پس از آن تاریخ انقضاء آن تمام میشود مشترکان توجه داشته باشند که بسته هدیه تولد به کلیه صاحب سیم کارت‌های دائمی (به جز مشترکین دارای شرایط خاص و با بدهی عقب افتاده و اعتباری به جز کاربران با وضعیت قطع یک طرفه و دوطرفه و سلب امتیاز ارائه می‌شود، همچنین کاربران حقوقی امکان دریافت این هدیه را ندارند

بسته هدیه مکالمه تا 24 ساعت پس از فعال سازی توسط مشترک معتبر خواهد بود. به بیان دیگر با دریافت این بسته کلیه مکالمات درون شبکه مشترک تا 24 ساعت پس از زمان فعال سازی، رایگان خواهد بود. یعنی مشترکی که در ساعت 10:21 دقیقه روز تولد خود اقدام به فعال‌سازی بسته هدیه نماید، می‌تواند تا ساعت 10:21 روز بعد مکالمات درون شبکه رایگان داشته باشدگفتنی است صاحبین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری، باید فقط در روز تولد خود کد دستوری مربوط به فعال‌سازی بسته هدیه مکالمه را شماره گیری کنند. به عبارت دیگر درخواست‌هایی که قبل از ساعت 00:00 و بعد از ساعت 23:59 تاریخ تولد ارسال شوند، مورد قبول قرار نمی‌گیرند

روش دریافت هدیه تولد از همراه اول

120 امتیاز باشگاه فیروزه‌ای را انتخاب کرده‌اید به دو روش که شامل:  شماره‌گیری کد #412*10* و ارسال عدد 412 به 9810+ است، می‌توانید هدیه خود را دریافت کنید..

علاوه بر این دو مورد شما برای دریافت راهنمایی می‌توانید از کد #419*10* و ارسال عدد 419 به 9810+ استفاده کنید..

برای دریافت این مورد، هدیه 24 ساعت مکالمه رایگان است میتوانید به دو روش که شامل: شماره‌گیری کد #411*10* و ارسال عدد 411 به 9810+ می‌توانید هدیه خود را دریافت نماید.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , اپراتور , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: