ارائه طرح فیروزه‌ای برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارش های اعلام شده اپراتور همراه اول جهت جلب رضایت کاربران و راحتی آنها از طرحی به نام مدار فیروزه ای رونمایی کرد که کلیه کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری این اپراتور قابلیت فعالسازی بسته های این طرح را دارند.

ارائه طرح فیروزه‌ای برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول

همراه اول اعلام کرده است اولویت مصرف بسته‌های مدار فیروزه‌ای از همه بسته‌های فعلی بالاتر است، و با توجه به اینکه این بسته‌ها قابلیت رزرو ندارند، کاربرانی که قبلاً بسته نداشته‌اند باید در مدیریت مصرف خود پس از اتمام بسته مدار فیروزه‌ای دقت فرمایند، زیرا پس از اتمام بسته مدار فیروزه‌ای، مصرف آنها با تعرفه عادی محاسبه خواهد گردید

بسته‌های مدار فیروزه‌ای، بسته‌های اینترنت و بسته‌های مکالمه کوتاه مدت (ساعتی) و به صرفه‌ای هستند که قیمت آنها در ساعات و مکان‌های مختلف شبکه همراه اول متفاوت است. برای آگاهی از بسته‌های پیشنهادی طرح مدار فیروزه‌ای کافیست #121* را شماره‌گیری کنید.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر را خریداری و همچنین از خدمات آن بهره مند شوند.

قابل ذکر است که بسته دیتا مدار فیروزه‌ای و بسته مکالمه مدار فیروزه‌ای به صورت همزمان قابل فعال‌سازی است اما دو بسته دیتا مدار فیروزه‌ای یا دو بسته مکالمه مدار فیروزه‌ای خیر. (در هر زمان حداکثر یک بسته مدار فیروزه‌ای دیتا و یک بسته مدار فیروزه‌ای مکالمه قابل فعال‌سازی است).

توجه داشته باشید منظور از مکالمه در بسته‌های مکالمه فیروزه‌ای مکالمه درون شبکه می‌باشد و مکالمات خارج شبکه با تعرفه عادی محاسبه می‌گردد.

توجه داشته باشید این بسته‌ها قابلیت رزرو ندارند و برای فعال‌سازی بست مدار فیروزه‌ای بعدی باید تا اتمام قبلی (اعتبار زمانی یا حجم بسته، هر کدام که زودتر اتفاق افتد) صبر کرد، اما محدودیتی از نظر تعداد بسته‌های قابل فعال‌سازی در یک روز وجود ندارد.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , خرید سیم کارت , فروش سیم کارت , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: