اپراتور همراه اول در بین ۱۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنا بر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،طی مراسمی در 6 بهمن ماه 1394 هجدهمین رده بندی رسمی 100 شرکت برتر ایران که توسط سازمان مدیریت صنعتی ایران که تنها سرپرست رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور می باشد را در کنار معاون اجرایی رئیس جمهور دکتر محمد علی شریعتمداری، محمد علی محمدی مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی،مدیر مرکز رتبه بندی شرکت های برتر مجید درویش و تعدادی از مدیران و مقام های اقتصادی کشور در مرکز جشنواره های بین اللملی صدا و سیما برگزار شد،فهرست اسامی 100 شرکت برتر ایران اعلام شد و از مدیران تعدادی از شرکت های انتخاب شده تقدیر شد.

اپراتور همراه اول در بین ۱۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت
در رده بندی شرکت های برتر طبق شاخص هایی مانند بالاترین رتبه فروش ، بالاترین ارزش افزوده ، بیشترین دارایی ، بالاترین اشتغال زایی ، بیشترین سودآوری ، بالاترین ارزش بازار و مواردی از این دست معرفی شدند که بر اساس این رده بندی شرکت ارتباطات سیار ایران  همراه اول از نظر شاخص بالاترین ارزش بازار به رتبه دوم ، از نظر شاخص بیشترین سودآوری به رتبه پنجم و از نظر شاخص بالاترین ارزش افزوده رتبه دهم را دریافت کرد. گفتنی است شرکت تاک به عنوان یکی از شرکت های زیر نظر شرکت ارتباطات سیار ایران ، سیم کارت همراه اول مقام شرکت برتر از نظر رشد سریع را کسب کرد.

در این رده بندی و ارزیابی سالانه شرکت همراه اول در همه شاخص های IMI-100 بالاتر از بقیه اپراتور های تلفن همراه کشور جای گرفت. لازم به ذکر است که سال گذشته نیز خبر مراسم رتبه بندی شرکت های برتر ایران در وب سایت رند اطلاع رسانی شده بود.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نموده و از سرویس های آن نیز بهره مند شوند.

شایان ذکر است سازمان مدیریت صنعتی از سال ۱۳۷۷ اقدام به رتبه بندی شرکت های برتر ایران نموده و هجدهمین رده بندی انجام شده بر اساس عملکرد سال ۱۳۹۳ شرکت ها بوده است. سازمان مدیریت صنعتی هدف از رده بندی شرکت های برتر ایران را شفاف سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت های ایرانی و رده بندی آنان از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی با هدف توسعه رقابت در محیط کسب و کار بنگاه های اقتصادی عنوان کرده است.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: