55 دقیقه مکالمه رایگان هدیه رمضانی همراه اول
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،در سال گذشته با آغاز ایام ماه مبارک رمضان این اپراتور از 55+5 رونمایی نمود که مورد استقبال کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری قرار گرفت.امسال نیز با حلول ماه مبارک رمضان این خدمات از سوی سیم کارت همراه اول تمدید شد.

55 دقیقه مکالمه رایگان هدیه رمضانی همراه اول
کاربران همراه اول ، با ثبت نام رایگان در طرح ۵۵+۵ می توانند در همه ساعت های شبانه روز در مکالمه های داخل شبکه ای بعد از گذشت پنج دقیقه صحبت کردن ، دقیقه های بعد را تا حد ۵۵ دقیقه به صورت رایگان صحبت کنند.

از شرایط شرکت در طرح ۵۵+۵ این است که همه کاربران فعال که دارای سیم کارت اعتباری و دائمی هستند امکان ثبت نام رایگان در این طرح را دارند. همچنین این طرح فقط شامل مکالمات درون شبکه ای (تلفن ثابت و همراه اول) می باشد.

فعالسازی طرح ۵۵+۵

شیوه ثبت نام در طرح ۵۵+۵ به این شکل است که شما باید عدد ۱ را به صورت لاتین به شماره ۸۰۵۵ ارسال نمایید. همچنین می توانید با شماره گیری کد #۴۵۱*۱۱۱* نیز این طرح را فعال نمایید.

برای فعالسازی و استفاده از این طرح شما هیچ هزینه ای را پرداخت نخواهید کرد و به گفته شرکت همراه اول این طرح کاملا رایگان می باشد.

جهت دریافت راهنمایی نیز می تواند کد دستوری #۴۵۹*۱۱۱* را شماره گیری نمایید. توجه داشته باشید که زمان نام نویسی و اجرای طرح از تاریخ ۲۸ خردادماه ۱۳۹۴ تا ۲۶ تیرماه ۱۳۹۴ می باشد.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: