گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ احتمالا با صفحه ‌نمایش OLED عرضه خواهند شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

همان طور که می دانید اولین بار ماه پیش اعلام شد که کمپانی کره ای سامسونگ روی دو لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک پرو جدید کار می کند. طبق گزارشات وب سایت GSMArena ، گلکسی بوک پرو ۳۶۰ و گلکسی بوک پرو با سیستم عامل ویندوز روانه ی بازار می شوند و از پردازنده Core i5 و Core i7 استفاده خواهند کرد. همچنین گفته شده است کاربران می توانند این دو لپ تاپ را در اندازه ۱۳٫۳ و ۱۵٫۶ اینچ خریداری کنند. گلکسی بوک پرو ۳۶۰ و گلکسی بوک پرو صفحه نمایش OLED دارند و از S Pen پشتیبانی می کنند. هنوز درباره تاریخ عرضه و قیمت این محصولات اطلاعات منتشر نشده است.
همان طور که می دانید اولین بار ماه پیش اعلام شد که کمپانی کره ای سامسونگ روی دو لپ تاپ گلکسی بوک پرو جدید کار می کند. طبق گزارشات وب سایت GSMArena ، گلکسی بوک پرو ۳۶۰ و گلکسی بوک پرو با سیستم عامل ویندوز روانه ی بازار می شوند و از پردازنده Core i5 و Core i7 استفاده خواهند کرد. همچنین گفته شده است کاربران می توانند این دو لپ تاپ را در اندازه ۱۳٫۳ و ۱۵٫۶ اینچ خریداری کنند. گلکسی بوک پرو ۳۶۰ و گلکسی بوک پرو صفحه نمایش OLED دارند و از S Pen پشتیبانی می کنند. هنوز درباره تاریخ عرضه و قیمت این محصولات اطلاعات منتشر نشده است سامسونگ در حال ساخت دو مدل لپ‌تاپ است که اعضای جدید خانواده گلکسی بوک پرو خواهند بود. براساس اطلاعات منتشرشده، این دو لپ‌تاپ سامسونگ، گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ نام دارند. در این گزارش گفته شده است که گلکسی بوک پرو از وای-فای و شبکه LTE پشتیبانی می‌کند و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ از 5 G پشتیبانی خواهد کرد. همچنین گفته شده است کاربران می‌توانند این دو لپ‌تاپ را در اندازه ۱۳٫۳ و ۱۵٫۶ اینچ خریداری کنند. گلکسی بوک پرو ۳۶۰ و گلکسی بوک پرو صفحه‌نمایش OLED دارند و از S Pen پشتیبانی می‌کنند.

سامسونگ در حال ساخت دو مدل لپ‌تاپ است که اعضای جدید خانواده گلکسی بوک پرو خواهند بود. براساس اطلاعات منتشرشده، این دو لپ‌تاپ سامسونگ، گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ نام دارند.

در این گزارش گفته شده است که گلکسی بوک پرو از وای-فای و شبکه LTE پشتیبانی می‌کند و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ از 5 G پشتیبانی خواهد کرد. همچنین گفته شده است کاربران می‌توانند این دو لپ‌تاپ را در اندازه ۱۳٫۳ و ۱۵٫۶ اینچ خریداری کنند. گلکسی بوک پرو ۳۶۰ و گلکسی بوک پرو صفحه‌نمایش OLED دارند و از S Pen پشتیبانی می‌کنند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سامسونگ , گوشی هوشمند , لپ تاپ , قیمت لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: