اپل در حال توسعه‌ی مک‌بوک ایر نازک‌تر و قدرتمند‌تر است
نوشته شده توسط : Arfi :)

خبرگذاری بلومبرگ به نقل از منابع آگاه خبر داد که کمپانی اپل قصد دارد در نسخه بعدی مک بوک ایر از نسل بعدی تراشه ی اپل سیلیکون و پورت شارژر MagSafe استفاده کند. این کمپانی به دنبال کوچک تر کردن لپ تاپ با کوچک تر کردن لبه های صفحه نمایش است که 13 اینچ است. درواقع مدل فعلی ۲.۸ پوند ۱.۲۷ کیلوگرم وزن دارد. انتظار می‌رفت که این مک‌بوک ایر با نسل بعدی تراشه‌ی اپل سیلیکون در سال ۲۰۲۲ رونمایی شود، اما این گزارش جدید ادعا می کند که این احتمال وجود دارد که شاهد رونمایی از این نسخه‌ از مک بوک ایر در نیمه ی دوم سال ۲۰۲۱ باشیم.

اپل در حال توسعه‌ی مک‌بوک ایر نازک‌تر و قدرتمند‌تر است

به تازگی گزارشی منتشر شده است که ادعا می‌کند به احتمال زیاد نسل بعدی مک‌بوک ایر زودتر معرفی خواهد شد.این گزارش همچنین ادعا می‌کند که نسل بعدی مک‌بوک ایر علاوه ‌بر نمایشگر  Mini-LED دارای طراحی ظاهری جدید است و اپل قصد دارد تا وزن و ابعاد سبک‌ترین مک‌بوک خودش را کاهش دهد.

در این گزارش به این موضوع اشاره شده است که این مدل جدید جایگزین مدل فعلی نخواهد شد و اپل قصد دارد از آن به‌عنوان گزینه‌ی قدرتمندتر مک‌بوک ایر رونمایی کند.

پیش‌تر گزارش‌هایی منتشر شده بودند که نشان می‌دادند اپل قصد دارد در نسل بعدی مک بوک ایر که در سال 2022 عرضه می شود از نمایشگر Mini-LEDاستفاده کند.

با وجود اینکه در گزارش بلومبرگ صحبتی از نمایشگر Mini-LED نشده است، اما این گزارش جدید هماهنگ با گزارش مینگ چی کو است که می‌گوید اپل از پورت شارژر MagSafe در مک های بعدی استفاده خواهد کرد. البته باید بگوییم که کو ادعا کرده است که از این پورت تنها در مک‌بوک پرو‌ها استفاده خواهد شد.

در این گزارش همچنین آمده است که اپل قصد دارد ابعاد مک‌بوک ایر را هم کاهش دهد. در این گزارش به این موضوع اشاره شده است که اپل می‌خواهد اندازه‌ی نمایشگر ۱۳ اینچی مک‌بوک ایر را حفظ کند اما حاشیه‌های اطراف آن را کاهش دهد.

همچنین گزارش‌هایی وجود دارند که ادعا می‌کنند اپل قصد داشته تا تولید نسخه‌ی ۱۵ اینچی از این لپ‌تاپ را مورد بررسی قرار دهد، اما منابعی که نام آن‌ها فاش نشده است ادعا کرده‌اند که اپل از انجام این کار منصرف شده است.

با وجود اینکه انتظار می‌رفت که این مک‌بوک ایر با نسل بعدی تراشه‌ی اپل سیلیکون در سال ۲۰۲۲ رونمایی شود، اما این گزارش جدید ادعا می‌کند که این احتمال وجود دارد که شاهد رونمایی از این نسخه‌ از مک‌بوک ایر در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ باشیم.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اپل , مک بوک , گوشی هشومند ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: