شیائومی بلک شارک ۴ شارژر ۱۲۰ واتی دارد و به طور رسمی تأیید شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس اطلاعات منتشر شده، اینطور که به نظر می رسد برند گیمینگ شیائومی، بلک شارک، در حال ساخت گوشی هوشمندی با تراشه اسنپدراگون 865 و رزولوشن QHD است. به تازگی مدیرعامل برند بلک شارک در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده است که در آینده ی نه چندان دور از گوشی گیمینگ بلک شارک ۴ رونمایی خواهد کرد. علاوه ‌بر این، این اطلاعات جدید نشان می دهند که نام این گوشی بلک شارک ۴ است و دارای شارژر سریع ۱۲۰ واتی می باشد. وی در ادامه افزود: که این گوشی  باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و کمتر از ۱۵ دقیقه زمان می برد تا به صورت کامل شارژ شود.
شیائومی بلک شارک ۴ شارژر ۱۲۰ واتی دارد و به طور رسمی تأیید شد

بدون شک شارژ شدن باتری این گوشی تنها در مدت ۱۵ دقیقه بهبود قابل توجهی در مقایسه با اولین گوشی شیائومی است که دارای شارژر ۱۲۰ واتی بود. بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که برای شارژ کردن کامل گوشی شیائومی می 10 اولترا با شارژر ۱۲۰ واتی تنها به ۲۶ دقیقه زمان احتیاج است.

مدیر عامل این برند همچنین به صورت رسمی تأیید کرده است که این گوشی باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت و کمتر از ۱۵ دقیقه طول می‌کشد تا بتوان آن را به صورت کامل شارژ کرد. این احتمال وجود دارد که بهبود‌های صورت گرفته در رابطه با انتقال حرارت گوشی بلک شارک ۴ باعث شده است که بتوان مدت شارژ شدن این گوشی را کاهش داد.

با توجه به اینکه تیزر این گوشی به‌تازگی منتشر شده است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که زمان رونمایی از این گوشی نزدیک است بدون شک تا زمان رونمایی از گوشی بلک شارک ۴ نمی‌توان به این سؤال‌های مطرح شده راجع به این گوشی پاسخ داد و مجبور هستیم که تا زمان رونمایی رسمی از این گوشی صبر کنیم.

البته باید بگوییم که با وجود اختلاف زمانی اندک میان مدت وعده داده شده برای شارژ شدن گوشی می ۱۰ اولترا (۲۳ دقیقه) با ۲۶ دقیقه حاصل از بررسی‌ها، باز هم این مدت برای شارژ شدن کامل این گوشی شگفت‌انگیز است.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: شیائومی , گوشی هوشمند , قیمت گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: