سرفیس پرو ۸ از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس شایعات اخیر، به نظر می رسد کمپانی مایکروسافت قصد دارد محصول جدید خود در سال جاری میلادی معرفی کند درواقع هنوز اطلاعاتی در مورد محصولاتی که می خواهد عرضه کند منتشر نکرده اما شنیده‌ها از معرفی سرفیس پرو ۸ و سرفیس لپ تاپ ۴ در ماه‌های اولیه ۲۰۲۱ حکایت دارند در گذشته شاهد انتشار تصاویری از نسل جدید سرفیس پرو بودیم که از طراحی مشابه با سرفیس پرو 7 خبر می دادند.
سرفیس پرو ۸ از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند

نسل جدید سرفیس پرو موفق به کسب تاییدیه در کشور کره جنوبی شده که به پشتیبانی آن از شبکه ارتباطی LTE اشاره دارد. در صورتی که چنین تاییدیه‌ای صحت داشته باشید، کاربران در ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی به نسخه LTE این محصول مایکروسافت دسترسی پیدا می‌کنند.

در حالی که مایکروسافت برنامه‌ای برای تغییر طراحی نسل آینده سرفیس پرو ندارد، سخت افزار این محصول بهبود پیدا خواهد کرد. در حقیقت سرفیس پرو ۸ به پردازنده قدرتمندتری در مقایسه گذشته مجهز می‌شود و همچنین از نظر میزان رم و فضای ذخیره‌سازی در نسخه‌های متنوع‌تری به فروش می‌رسد.

مایکروسافت کاربران را مجبور به خرید نسخه LTE نخواهد کرد و این شبکه ارتباطی تنها در مدل‌های مجهز به پردازنده‌های اینتل Core i5 و Core i7 در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود نسل جدید سرفیس پرو به صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی  PixelSense مجهز شود.

این محصول جدید مایکروسافت به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل مجهز می‌شود و از گرافیک مجتمع Iris Xe بهره می‌برد، بنابراین از نظر اجرای بازی عملکرد بهتری در مقایسه با گذشته خواهد داشت. این احتمال وجود دارد که نسل جدید سرفیس پرو در نسخه پایه با ۸ گیگابایت رم، پردازنده Core i3 و گرافیک UHD اینتل اواخر ماه جاری میلادی معرفی شود.

در تاییدیه جدید اطلاعات بیشتری درباره سرفیس پرو ۸ به چشم نمی‌خورد، اما طبق گزارش‌های گذشته این دستگاه احتمالا در بالاترین نسخه از ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی و همچنین ۳۲ گیگابایت رم بهره می‌برد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: مایکروسافت , لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: