دوربین هواوی میت 40 پرو پلاس در صدر رده بندی DxOMark قرار گرفت
نوشته شده توسط : Arfi :)

پرچم داران هواوی در بخش دوربین همیشه در رده های اول رتبه بندی ها قرار می گیرند حال با وجود تمام مشکلاتی که این کمپانی طی یک سال اخیر پشت سر گذاشته؛ اما پرچمداران این کمپانی در بنچمارک  DxOMark توانسته اند امتیازهای خوبی را به نام خود ثبت می کنند درواقع نتایج بنچمارک DxOMark نشان می دهد که این گوشی هوشمند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. دوربین هواوی میت 40 پرو پلاس در مجموع امتیاز 139 را کسب کرده است. به این ترتیب پرچم دار هواوی توانسته است در این زمینه رکورد شنی کند.
دوربین هواوی میت 40 پرو پلاس در صدر رده بندی DxOMark قرار گرفت

دوربین فوق عریض قدرتمند، اضافه شدن لرزش‌گیر اپتیکال یا «OIS» به دوربین اصلی، بهره‌مندی از دو دوربین تله فوتو به جای یک دوربین و قابلیت‌های خوب بزرگنمایی باعث شده هواوی میت 40 پرو پلاس بتواند امتیاز خوبی کسب کند.

اگرچه DxOMark به مواردی هم اشاره می‌کند که زیاد جالب نیستند. مثلا در نور محیطی کم، تصاویر حالت غیرطبیعی به خود می‌گیرند، حالت زنگ زدگی در تصویر دیده می‌شود و بافت تصویر طبیعی به نظر نمی‌رسد. همچنین در حالت پیش نمایش، تصویر یا ویدیوی گرفته شده با واقعیت اختلاف محسوسی دارد.

در حالی که هواوی میت 40 پرو پلاس بالاترین امتیاز DxOMark را کسب کرده است؛ اما به واسطه محروم شدن از سرویس‌ها و اپ‌های گوگل در بسیاری از بازارها به صورت گسترده عرضه نشده است.

برخی معتقدند که آینده گوشی‌های هوشمند هواوی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما در این بین آنچه قطعی به نظر می‌رسد، غول فناوری چینی میدان را خالی نکرده است و پیش می‌رود.

در عکس‌ها به ویژه در حالت شب، دوربین گوشی عملکرد فوق‌العاده خوبی از خود نشان داده و به لطف سخت افزار قدرتمند، از نظر  بزرگنمایی، بوکه و همچنین لرزش‌گیر در رتبه دوم قرار دارد. از دیگر مواردی که بنچمارک به آن اشاره می‌کند «دامنه دینامیکی گسترده» و نمایش دقیق رنگ‌های مختلف است که باعث می‌شود تصاویر حتی در ضبط ویدئویی کیفیت مطلوبی داشته باشند. به علاوه دوربین این گوشی هوشمند از نظر فوکوس خودکار نیز عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد.

براساس امتیازهای کسب شده، دوربین گوشی روی کاغذ قدرتمند ظاهر می‌شود؛ اما DxOMark معتقد است که در برخی موارد، قابلیت‌های دوربین دستگاه، تنها جنبه تبلیغاتی دارد.

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: هواوی , گوشی هوشمند , خرید گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: