گوشی موتورولا موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ در آمازون فهرست شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

کمپانی موتورولا گوشی موتو جی استایلوس را در ماه آوریل امسال معرفی کرد و چند وقت بعد خبرهای منتشر شد مبنی بر اینکه این کمپانی در حال ساخت مدل جدید گوشی هوشمند است. این طور که به نظرمی رسد این محصول با عنوان موتو جی استایلوس در سال 2021 روانه ی بازار خواهد شد. حال به طور دقیق مشخص نیست که این گوشی کی به طور رسمی معرفی خواهد شد؛ اما وب سایت آمازون نخستین اطلاعات و تصاویر مربوط به این گوشی را منتشر کرده است.
گوشی موتورولا موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ در آمازون فهرست شد

بر اساس تصاویر منتشرشده از موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ ،حسگر اثر انگشت روی لبه سمت راست آن قرار گرفته است. این حسگر روی مدل قبلی در پشت گوشی قرار دارد.

موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ صفحه‌نمایشی مانند مدل ۲۰۲۰ دارد؛ اما با یک دوربین بیشتر در پشت و به نظر می‌رسد مدل ۲۰۲۱ به چهار دوربین پشت مجهز شده است. با توجه ‌به شایعات قبلی، دوربین اصلی موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ حسگر ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و عکاسی ماکرو روی این گوشی قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ با قیمت ۳۳۹ دلار راهی بازار می‌شود.

موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ از قلم دیجیتال برخوردار است که داخل گوشی قرار می‌گیرد. این گوشی پورت USB-C دارد و از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا بهره می‌برد.

با توجه به فهرست آمازون، موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ با اندروید ۱۰ راهی بازار می‌شود و ۴ گیگابایت رم دارد. باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. شایعات قبلی به این موضوع اشاره کرده‌اند که موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۷۵ بهره می‌برد و صفحه‌نمایش ۶٫۸۱ اینچی با وضوح +Full HD و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: موتورولا , گوشی هوشمند , قیمت گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: