موتو جی 5G موتورولا با تراشه اسنپدراگون 750G راهی بازار می‌شود
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق اطلاعات منتشر شده، موتورولا در چند ماه گذشته از گوشی هوشمند موتو جی 5G  پلاس رونمایی کرد، حال به نظر می رسد تصمیم گرفته است مدل معمولی آن را با عنوان موتو جی 5G  که مجهز به تراشه اسنپدراگون 750G است را روانه ی بازار نماید. این گوشی هوشمند در حال حاضر با اسم رمزKiev  شناخته می‌شود و در آخر با نام موتو جی 5 G در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
موتو جی 5G موتورولا با تراشه اسنپدراگون 750G راهی بازار می‌شود

به نظر می‌رسد گوشی موتو جی 5G به تراشه اسنپ‌دراگون 750G مجهز شده و همان‌طور که از نام آن مشخص است، از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود این گوشی از شبکه‌ی mmWave پشتیبانی می‌کند و با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند صدای مزاحم را حذف کند. این ویژگی‌ها برای محصولی که قرار است با قیمت نسبتا اقتصادی راهی بازار شود، جالب ‌توجه است.

موتورولا برای این گوشی جدید از سه دوربین پشت استفاده کرده است. دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی سامسونگ Quad-Bayer بهره می‌برد. دوربین بعدی از حسگر تله‌فوتو S5K4H7 سامسونگ با کیفیت ۸ مگاپیکسل برخوردار است و دوربین سوم از حسگر ماکرو دو مگاپیکسلی OV02B10 استفاده می‌کند. دوربین جلوی گوشی از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی OmniVision OV16A1Q استفاده می‌کند که البته عکس‌هایی با کیفیت ۴ مگاپیکسل ثبت خواهد کرد .به نظر می‌رسد گوشی موتو جی 5G دکمه‌ای مخصوص برای گوگل اسیستنت دارد؛ این دکمه در مدل پلاس هم تعبیه شده است.

گوشی جدید شرکت موتورولا به صفحه‌نمایش AMOEDا۶٫۶ اینچی با دقت تصویر ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده و باتری در نظر گرفته‌شده برای آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی‌های موتو جی 5G خواهد بود. امکان افزایش حافظه داخلی با کارت حافظه وجود دارد.

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: موتورولا , گوشی هوشمند , قیمت گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: