پتنت جدید سامسونگ از یک گوشی تاشو مجهز به صفحه کلید کشویی خبر می‌دهد
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به گزارشات اخیر، به تازگی غول کره ای (سامسونگ) پتنتی را به ثبت رسانده است که در آن مشخصاتی از یک گوشی هوشمند تاشو با ظاهر کاملا عجیب دیده شده است. این گوشی تاشو نمایشگری منعطف دارد که قسمتی از آن به یک صفحه کلید مجازی تبدیل می‌شود.
پتنت جدید سامسونگ از یک گوشی تاشو مجهز به صفحه کلید کشویی خبر می‌دهد

شاید عنوان گوشی هوشمند برای این دستگاه کمی عجیب به نظر برسد. مانند گلکسی زد فولد ۲، این طرح مفهومی هم در حالت بسته به یک نمایشگر در ابعاد یک گوشی هوشمند مجهز است؛ اما پس از باز شدن دو طرف تا شده، گوشی تاشو سامسونگ در ابعاد یک تبلت ظاهر می‌شود.

بر اساس گزارش LetsGoDigital، سامسونگ در سال ۲۰۱۸ پتنت نمایشگری را در کره جنوبی به ثبت رسانده است که اکنون رسانه‌ای شده و این پتنت چشم انداز آینده این شرکت برای گوشی‌های تاشو را به نمایش می‌گذارد.

سیستم نمایشگر این گوشی که به ۲ تاخوردگی مجهز است، امکان قرارگیری دستگاه در حالتی را فراهم می‌کند به یک لپ‌تاپ کوچک شبیه است.

پیش از این هم طرح‌هایی از گوشی تاشو سامسونگ با ۲ تاخوردگی در نمایشگر منتشر شده بود، اما تفاوت این نمونه خاص با سایر طرح‌ها این است که طرح مذکور به یک صفحه کلید کشویی مجهز است.

البته اشتباه نکنید، قرار نیست این گوشی مانند محصولات قدیمی بلک‌بری یا نوکیا به صفحه کلید فیزیکی مجهز باشد؛ در واقع این صفحه کلید مجازی است و از دورن یکی از لبه‌های گوشی خارج می‌شود. استفاده از این طراحی به کاهش ضخامت دستگاه کمک می‌کند.

در نظر داشته باشید که بعضی از پتنت‌های ثبت شده مدت‌ها بعد به واقعیت تبدیل می‌شوند و حتی بسیاری از آن‌ها در حد یک ایده باقی می‌مانند. بنابراین، اگر بخت با سامسونگ یار باشد و مشکلی پیش نیاید؛ ممکن است این پتنت در سال‌های آینده به فاز تجاری و تولید وارد شود، اما باید احتمال تحقق نیافتن آن را هم در نظر داشت.

این گوشی تاشو که LetsGoDigital از آن به‌عنوان گلکسی زد فولد ۳ یاد می‌کند، به یک دوربین سلفی در حاشیه سمت راست مجهز است که در زمان تبدیل شدن به حالت تبلت در در لبه بالای دستگاه قرار می‌گیرد. متأسفانه از تعداد لنزها و نحوه قرار گیری دوربین اصلی در پشت گوشی تصویری منتشر نشده است.

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سامسونگ , گوشی هوشمند , تبلت , گلکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: