باتری مانع ساخت گوشی کوچک ردمی شده است
نوشته شده توسط : Arfi :)

در سال های اخیر، گوشی های کوچک زیادی را در بازار موبایل مشاهده نمی کنید. آیفون 12 مینی  آیفون SE سال ۲۰۲۰ و پیکسل 5 سه تنها گزینه های موجود در بازار هستند. درواقع اغلب گوشی های موجود در بازار از صفحه نمایش ۶ اینچ یا بزرگ تر استفاده می کنند. حال به نظر میرسد کمپانی ردمی یکی از زیر مجموعه های شیائومی به ساخت گوشی کوچک علاقه فراوانی دارد .اما ظرفیت باتری کم مانع از ساخت چنین محصولی شده است.
باتری مانع ساخت گوشی کوچک ردمی شده است

 بااین‌حال، مشکل بزرگی در زمینه‌ی تولید گوشی‌های مینی وجود دارد: ظرفیت باتری. گوشی کوچک باعث می‌شود که ابعاد باتری هم کوچک‌تر شود و این به‌معنای کم‌شدن ظرفیت باتری است. قبلا هم دیده بودیم که گوشی‌هایی مانند آیفون SE سال ۲۰۲۰ و پیکسل 4a و گوشی‌های کامپکت پیشین سونی  ظرفیت باتری کمتری داشتند. باوجوداین‌، مصرف باتری به بهینه‌کردن نرم‌افزار مربوط می‌شود.

حالا مدیر اجرایی شرکت ردمی، یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی، به این موضوع اشاره کرده که شرکتش به ساخت گوشی کوچک یا گوشی مینی علاقه دارد.

مثلا گوشی پیکسل 4a با باتری ۳،۱۴۰ میلی‌آمپرساعتی، مشکلی ازنظر باتری ایجاد نمی‌کرد. بااین‌حال، بهینه‌کردن نرم‌افزاری گوشی هم بسیار سخت و پیچیده است و راهکارهای خاص خود را دارد؛ مخصوصا الان که در حال رفتن به‌سمت 5G هستیم و این تکنولوژی باتری زیادی مصرف می‌کند.

 

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اپل , گوشی هوشمند , شیائومی , ردمی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: