گوشی‌های سری وان پلاس ۷ تا پایان امسال به اندروید ۱۱ آپدیت می‌شوند
نوشته شده توسط : Arfi :)

کمپانی وان پلاس به تازگی آپدیت اندروید 11 را برای گوشی های وان پلاس 8 و 8 پرو ارائه کرده است، ام تا به حال مشخص نبود تا پایان سال جاری چه گوشی های دیگری می توانستند آن را دریافت کنند که طبق گفته های سخنگوی وان پلاس، در ماه دسامبر کلیه های گوشی های وان پلاس 7هم به اندروید 11 به روز رسانی خواهند شد.
گوشی‌های سری وان پلاس ۷ تا پایان امسال به اندروید ۱۱ آپدیت می‌شوند

پیش از این هم می‌شد پیش‌بینی کرد وان پلاس گوشی‌های سری ۷ خود را تا پایان امسال به اندروید ۱۱ به‌روزرسانی می‌کند چون معمولا تأخیر در عرضه‌ی اندروید برای دو نسل متفاوت از گوشی‌های وان پلاس خیلی طولانی نمی‌شد. اگرچه این گوشی‌ها در مدل‌های مختلفی عرضه شده‌اند اما مطمئن هستیم همه‌ی آن‌ها تا قبل از سال ۲۰۲۱ به سیستم عامل جدید به‌روزرسانی می‌شوند و این خبر بسیار خوبی است.

با انتشار رسمی اندروید ۱۱ بسیاری از کاربران وان پلاس مشتاق هستند بدانند گوشی آن‌ها چه زمانی این آپدیت را دریافت می‌کند. از آنجایی هم که این شرکت همیشه در زمینه‌ی به‌روزرسانی عملکرد فوق‌العاده خوبی از خود به جای می‌گذاشت و به موقع آن را برای گوشی‌هایش عرضه می‌کرد، طبیعی است که انتظار کاربران از آن بالا باشد.

متأسفانه در این گفت و گو نامی از وان پلاس نورد، میان‌رده‌ی جدید و خوش قیمت وان پلاس برده نشد. البته این گوشی بدون شک به اندروید ۱۱ به‌روزرسانی می‌شود، اما احتمالا کاربران باید اوایل سال بعد منتظر دریافت آن باشند. این‌طور که به نظر می‌رسد، فقط سری وان پلاس ۸ و ۷ هستند که اندروید ۱۱ را تا پایان امسال دریافت می‌کنند. اگر قرار باشد این به‌روزرسانی برای گوشی‌های قدیمی‌تر هم عرضه شود، باید تا سال بعد منتظر بمانیم.

به گفته‌ی سخنگوی وان پلاس، در ماه دسامبر، تمام گوشی‌های سری وان پلاس ۷ به اندروید ۱۱ به‌روزرسانی خواهند شد. البته تا این تاریخ حدود ۲ ماه زمان باقی مانده و وان پلاس هم کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. چرا که گوشی‌های سری وان پلاس ۷ سوا از نسخه‌های ۵G، شامل ۴ مدل مختلف می‌شوند؛ وان پلاس ۷، ۷ پرو، ۷ تی و ۷ تی پرو.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: گوشی هوشمند , وان پلاس , قیمت گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: