شرکت رویول از گوشی تاشو فلکس پای ۲ رونمایی کرد
نوشته شده توسط : Arfi :)

کمپانی چینی رویول (Royol) از دومین نسل گوشی هوشمند تاشو خود به نام فلکس پای2» (FlexPai 2) در چین رونمایی کرد؛ درواقع این کمپانی ادعا می کند که این گوشی هوشمند به غیراز داشتن نمایشگر انعطاف پذیر و عملکرد فوق العاده ای که دارد به تراشه اسنپدراگون 865 هم نیز اشاره می کند. قرار است این گوشی هوشمند با قیمت پایه 1471 دلار در دسترس کاربران قرار گیرد.
شرکت رویول از گوشی تاشو فلکس پای ۲ رونمایی کرد

گوشی تاشو فلکس پای ۲ با داشتن وزن ۳۳۹ گرم سنگین‌تر از نسل قبلی خود محسوب می‌شود. برای مقایسه می‌توانیم به گلکسی زد فولد ۲ اشاره کنیم که از وزن ۲۸۲ گرم بهره می برد. از دیگر ارتقاهای صورت گرفته می‌توانیم به بهبود دوربین‌ها اشاره کنیم. این گوشی از دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی، تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و دوربین پرتره ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دوربین‌ها برای ثبت عکس‌های سلفی هم استفاده می‌شوند.

انرژی این گوشی تاشو توسط یک باتری ۴۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. کاربران برای خرید آن بین ۸ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی حق انتخاب دارند. این گوشی قرار است با قیمت ۹۹۸۸ یوان (۱۴۷۱ دلار) راهی بازار چین شود و معلوم نیست که آیا روانه‌ی بازارهای جهانی هم خواهد شد یا نه.

در حالت باز شده، ابعاد این نمایشگر ۷٫۸ اینچ است و در حالت بسته اندازه بخش اصلی نمایشگر به ۵٫۵ اینچ می‌رسد. در حالت بسته شده، بخش پشتی نمایشگر به‌عنوان نمایشگر ثانویه می‌تواند استفاده شود که مبتنی بر اندازه ۵٫۴ اینچی است. در حالت تبلت، رزولوشن نمایشگر فلکس پای ۲ ۱۹۲۰ در ۱۴۴۰ است و در حالت بسته هم نمایشگر اصلی و ثانویه به ترتیب از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۹۰۰ و ۱۴۴۰ در ۸۱۰ بهره می برند.

طراحی این گوشی تفاوت گسترده‌ای با نسل قبلی ندارد ولی شرکت رویول می‌گوید که نمایشگر آن بسیار بهتر شده و می‌تواند تا ۱٫۸ میلیون مرتبه باز و بسته شود. همچنین گفته می‌شود نسبت به نسل قبلی از لحاظ روشنایی، کنتراست و سرعت پاسخ‌دهی حرف بیشتری برای گفتن دارد.

 

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: گوشی هوشمند , چین , قیمت گوشی , گوشی تاشو ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: