کاربران گلکسی نوت 20 از ایجاد سایه سبزرنگ روی نمایشگر خبر می‌دهند
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به پیشنه ی سامسونگ در بازار جهانی موبایل، گوشی های پرچم دار این کمپانی کیفیت ساخت مطلوبی دارند و به طور کلی عملکرد عالی از خود به جای گذاشته اند حال کمتر از یک ماه از معرفی گوشی جدید سامسونگ می گذرد که با انتشار برخی خبرها درباره ی مشکلات گوشی های سامسونگ را شاهد هستیم، کاربران گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس ادعا کردند کلیه این دستگاه ها با یک نوع مشکل خاص روبرو شده اند گوشی‌های سری قبل سامسونگ بارها با مشکل نمایش سایه‌ی سبزرنگ روی صفحه‌نمایش مواجه شده اند.
کاربران گلکسی نوت 20 از ایجاد سایه سبزرنگ روی نمایشگر خبر می‌دهند

تعجب‌برانگیزترین اتفاق این است که سایه‌ی سبزرنگ روی صفحه‌نمایش گلکسی تب S7 هم ظاهر شده است؛ تبلتی که از صفحه‌نمایش AMOLED استفاده نمی‌کند. این موضوع نشان می‌دهد مشکل جدید دستگاه‌های سامسونگ به‌ نمایشگرهای AMOLED منحصر نیست. این سه دستگاه سامسونگ به‌میزان متفاوتی سایه‌ی سبز را روی صفحه‌نمایش نشان می‌دهند و تا زمان انتشار این خبر، سامسونگ رسما به این موضوع واکنش نشان نداده است.

ناگفته نماند گلکسی اس 20 اولترا نیز با این مشکل مواجه شده بود نکته‌ی مهم این است که بابت این مشکل نباید چندان نگران باشید؛ چراکه صرفا به سامسونگ محدود نیست و پیش‌تر دستگاه‌های دیگری نیز با مشکلی مشابه مواجه شده‌اند. در بسیاری از مواقع، مشکل سایه‌ی سبز روی صفحه ازطریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری رفع‌شدنی است.کمتر از یک ماه از معرفی رسمی دستگاه‌های جدید سامسونگ می‌گذرد و کاربران ردیت از همین حالا بحث درباره‌ی مشکلات دستگاه‌ها را آغاز کرده‌اند. ظاهرا سایه‌ی سبزرنگ این‌بار صرفا به یک دستگاه محدود نیست و درکنار گوشی پرچم‌دار جدید، دو تبلت سامسونگ را نیز شامل می‌شود.

اگر در خارج از ایران هستید و دستگاه‌ها را با ضمانت تهیه کرده‌اید، می‌توانید به خود سامسونگ مراجعه کنید تا مشکل را رفع کند. بااین‌حال، به‌شدت پیشنهاد می‌کنیم منتظر انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری بمانید.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سامسونگ , گلکسی نوت 20 , موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: