گلکسی اس ۱۰ لایت آپدیت رابط کاربری One UI 2.5 را دریافت می‌کند
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای منتشر شده در چند روز اخیر، کاربران آلمانی گلکسی اس 10 خبر از انتشار آپدیت One UI 2.5 داده اند. این آپدیت حجمی در حدود ۹۶۳ مگابایت داشته که نسخه فرمور دستگاه را به G973FXXU8DTH7 ارتقا می‌دهد. درواقع می توان گفت One UI بزرگترین تحول در قسمت نرم افزاری گوشی‌های اندرویدی سامسونگ محسوب می‌شود. حالا نسخه جدید این رابط کاربری به خانواده گلکسی اس 10 این کمپانی آمده است. آپدیت One UI 2.5 پس از معرفی روی سری گلکسی نوت 20، به سری گلکسی اس 20 نیز آمد و حالا نوبت به روز رسانی پرچم‌داران مقرون به صرفه این کمپانی یعنی گلکسی اس ، گلکسی اس 10e و گلکسی اس 10 پلاس رسیده است.
گلکسی اس ۱۰ لایت آپدیت رابط کاربری One UI 2.5 را دریافت می‌کند

رابط کاربری One UI 2.5 تغییرات زیادی را به گوشی‌های سامسونگ اضافه کرده اما متأسفانه برای بهره‌مندی از تمام قابلیت‌های آن باید حتما گوشی‌های پرچم‌دار را در اختیار داشته باشیم که این مسأله همیشه و در بین همه‌ی شرکت‌ها امری طبیعی است. از تغییرات صورت گرفته در گلکسی اس ۱۰ لایت بعد از دریافت رابط کاربری One UI 2.5 مطلع نیستیم چون لیست تغییرات آن منتشر نشده، اما به گزارش وب‌سایت SamMobile، گلکسی اس ۱۰ لایت به نسبت دیگر گوشی‌های این خانواده، قابلیت‌های کمتری را دریافت می‌کند که حالت Pro Video یکی از آن‌هاست.

حال که گلکسی اس ۱۰ لایت این به‌روزرسانی را دریافت کرده، کاربران گوشی‌های گلکسی A90 ،A71 و A51 هم می‌توانند امیدوار باشند در هفته‌های آتی، این به‌روزرسانی با قابلیت‌های کمتر برایشان منتشر شود. با این حال این ادعا بر اساس حدس و گمان است و باید منتظر ماند و دید سامسونگ چه تصمیمی خواهد گرفت.

با این حال مطمئن هستیم برخی از قابلیت‌ها نظیر بهبود عکاسی در حالت Single Take، اضافه شدن صدا به Motion Photos و حتی سازگاری ژست‌های ناوبری گوگل با لانچرهای شخص ثالث به گلکسی اس ۱۰ لایت اضافه خواهد شد.

این آپدیت برای گلکسی اس ۱۰ لایت، با شماره مدل G770FXXU3CTH4 منتشر می‌شود و در حال حاضر کاربران اسپانیایی در حال دریافت آن هستند. معمولا کمی زمان می‌برد تا همه‌ی کاربران در مناطق مختلف بتوانند به به‌روزرسانی‌ها دسترسی داشته باشند و این امری طبیعی است.

اگر از گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت استفاده می‌کنید نهایتا باید تا آخر این ماه برای دریافت آپدیت رابط کاربری One UI 2.5 منتظر بمانید اما برای چک کردن وضعیت به‌روزرسانی می‌توانید از طریق صفحه‌ی تنظیمات اصلی گوشی به بخش Software Update (به‌روزرسانی نرم‌افزار) رفته و در آن قسمت روی گزینه‌ی Download and install کلیک کنید.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سامسونگ , گلکسی اس 10 , گلکسی نوت 20 ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: