تصاویر و ویدئو جدیدی از گلکسی زد فولد 2 سامسونگ فاش شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

با توجه به اینکه تنها یک روز به رونمایی از محصول جدید سامسونگ گلکسی زد فولد 2 باقی مانده است. این کمپانی کره ای تصمیم گرفت تصاویر رندر شده و ویدئویی از نسخه ی ویژه محصول جدیدش منتشر نماید. نکته ی جالب در تصاویر بهره‌مندی از گوشی تاشو سامسونگ از لولاهایی با رنگ بندی مختلف است.
تصاویر و ویدئو جدیدی از گلکسی زد فولد 2 سامسونگ فاش شد

در تصاویر یادشده، می‌توان گلکسی زد فولد ۲ را با بدنه‌ای مشکی رنگ مشاهده کرد که البته لولاهایش رنگ‌بندی‌های مختلفی ازجمله زرد و سفید و قرمز دارد. چنین حق انتخابی می‌تواند در نوع خود بسیار جالب باشد؛ زیرا تنوع بیشتری در مدل‌های زد فولد ۲ ایجاد کرده و کاربر باتوجه‌به سلیقه‌ی خود می‌تواند گوشی تاشو سامسونگ را در رنگ‌بندی دلخواه انتخاب کند. درادامه، افشاگر اضافه می‌کند که رنگ‌بندی آبی نیز برای لولاها در نظر گرفته شده است؛ اما تصویری از رنگ‌بندی آبی در میان تصاویر فاش‌شده مشاهده نمی‌شود.

یکی از افشاگران تصاویر رندرشده از محصول جدید سامسونگ را در حساب توییترش قرار داده که باردیگر طراحی گلکسی زد فولد ۲ را به‌نمایش می‌گذارد. نکته‌ی جالب در تصاویر بهره‌مندی از گوشی تاشو سامسونگ از لولاهایی با رنگ‌بندی مختلف است. درواقع، به‌نظر می‌رسد که شرکت کره‌ای امکان انتخاب رنگ‌بندی گسترده‌تری از گلکسی زد فولد ۲ را دراختیار کاربر قرار خواهد داد.

در ویدئو می‌توان طراحی چشم‌نواز و زیبای نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فولد ۲ را مشاهده کرد. بااین‌حال، برخورداری از نسخه‌ی ویژه برای کاربران گویا بسیار گران‌تر از نسخه‌ی استاندارد تمام خواهد شد. چندی پیش، گفته شد که قیمت احتمالی گلکسی زد فولد ۲ درحدود ۱،۹۸۰ دلار خواهد بود؛ البته برخی از تحلیلگران معتقدند نسخه‌ی ویژه‌ی این گوشی سامسونگ درحدود ۲،۴۸۰ دلار است.

در‌این‌بین، سامسونگ ویدئویی منتشر کرده که نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فولد ۲ را به‌نمایش می‌گذارد. نسخه‌ی ویژه‌ی محصول جدید شرکت کره‌ای با همکاری تام براون، طراح معروف مد و لباس آمریکایی، تولید می‌شود. چنین اتفاقی نخستین بار نیست که رخ می‌دهد و سامسونگ برای طراحی نسخه‌ای ویژه از گلکسی زد فلیپ نیز با براون همکاری کرده بود.

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سامسونگ , گلگسی زدفولد2 , گوشی هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: