پوکو X3 با طراحی متفاوت و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در FCC رؤیت شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس اطلاعات منتشر شده، به تازگی پرونده‌ی جدیدی در وب سایت کمیسیون فدرال ارتباطات موسوم ‌به FCC ثبت شده است خبرهای منتشر شده حاکی از آن است شیائومی کار روی گوشی جدید پوکو با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی را آغاز کرده است شماره‌مدل M2007J20CG استفاده می کند و اینگونه که یکی از افشاگران می‌گوید، درنهایت پوکو ایکس ۳ (Xiaomi Poco X3) نام خواهد گرفت.
پوکو X3 با طراحی متفاوت و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در FCC رؤیت شد

گزارش جدید به دو شماره‌مدل اشاره می‌کند که یکی از آن‌ها، همان شماره‌مدل فاش‌شده ازطریق FCC با حرف آخر G است. گفته می‌شود مدل موردبحث، مدل جهانی گوشی جدید پوکو به‌حساب می‌آید، درحالی‌که گوشی دیگر با شماره‌مدل M2007J20CT قرار است در بازاری دیگر عرضه شود. درحال‌حاضر هیچ‌گونه مشخصات فنی دیگری از گوشی پوکو X3 نمی‌دانیم.

خبر خوب این است که ظاهرا شیائومی برای تولید پوکو X3 سراغ طراحی جدید رفته و این گوشی به محصولاتی که شرکت چینی پیش‌تر روانه‌ی بازار کرده است شباهت زیادی ندارد. گوشی‌های خانواده‌ی پوکو عموما مدل ری‌برند‌شده‌ی گوشی‌های دیگر شیائومی هستند. بنابراین احتمال می‌رود شرکت چینی بخواهد پیش از رونمایی پوکو X3، همین گوشی را با نامی دیگر برای برخی بازارها معرفی کند.

پوکو ایکس 3 شیائومی احتمالا به‌زودی رونمایی می‌شود

تصویری که از پنل پشتی پوکو X3 منتشر شده است نشان می‌دهد این گوشی هوشمند دارای ماژول دوربین مستطیل‌شکل خواهد بود که درون برآمدگی دایره‌ای‌شکل جای گرفته است. عبارت انگلیسی POCO بخش پایینی پنل پشتی گوشی را در بر گرفته و در بخش میانی پنل پشتی، خطی عمودی و پهن دیده می‌شود که ظاهرا پوششی بافت‌دار است.

گوشی پوکو X3 شیائومی طراحی نامتعارف و کاملا جدیدی ندارد، بااین‌حال نمونه‌ی آن‌ را پیش‌تر در دیگر گوشی‌های شیائومی ندیده‌ایم و به‌همین دلیل برای‌مان از اهمیت خاصی برخودار است. در ادامه می‌توانید تصویر فاش‌شده توسط کمیسیون فدرال ارتباطات را مشاهده کنید:

به‌لطف ظاهرشدن گوشی جدید پوکو در سایت FCC اکنون برخی از مشخصات فنی آن را نیز می‌دانیم. تصویری که در بالا می‌بینید به‌وضوح اعلام می‌کند گوشی موردبحث پوکو از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت‌های نشئت‌گرفته از هوش مصنوعی استفاده می‌کند (در بخش بالای دوربین شاهد عبارت 64MP AI Super Camera هستیم). اطلاعات منتشرشده تأیید می‌کنند که پوکو X3 به‌صورت پیش‌فرض از رابط کاربری MIUI  استفاده می‌کند. MIUI 12 جدیدترین نسخه از رابط کاربری شیائومی برای گوشی‌های هوشمند است که قابلیت‌هایی مثل دارک مود ۲ و جلوه‌های بصری جدید و موارد دیگر دارد. 

اطلاعات منتشرشده در سایت کمیسیون فدرال ارتباطات همچنین نشان می‌دهند باتری گوشی پوکو دارای شماره‌مدل BN57 است. طبق گزارش‌های جدید، مؤسسه‌ی TUV Rheinland یک باتری دارای همین شماره‌مدل را که از ظرفیت ۵٬۰۶۰ میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کرده، تأیید کرده است. ظاهرا این باتری از ظرفیت عادی ۵٬۱۶۰ میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند. اطلاعات دیگری که کاربر the_tech_guy در توییتر موفق‌به کشف‌شان شده اعلام می‌کنند باتری پوکو X3 شیائومی از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. 

شایعه‌های جدید می‌گویند شیائومی می‌خواهد در اواخر ماه جاری میلادی گوشی جدیدی از خانواده‌ی پوکو را با صفحه‌نمایش AMOLED دارای نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۱۲۰ هرتز رونمایی کند. این گوشی که دارای تراشه‌ی 5G اسنپدراگون 765G خواهد بود، از فناوری شارژ ۳۳ وات استفاده خواهد کرد. ثبت‌شدن در FCC به‌صورت غیرمستقیم نشان می‌دهد که عرضه‌ی محصول نزدیک است. پوکو X3 همان موبایلی است که از نمایشگر ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند؟ به‌زودی خواهیم فهمید.

به‌علاوه مشخص نشده است که شیائومی این گوشی را در چه تاریخی معرفی و عرضه می‌کند. گفته می‌شود پوکو گوشی دیگری تحت عنوان C3 در دست ساخت دارد و روی گوشی دیگری که احتمالا رقیب مستقیم وان پلاس نورد خواهد بود کار می‌کند. 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: شیائومی , گوشی هوشمند , قیمت گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: