رونمایی از ال جی کیو 92 5G
نوشته شده توسط : Arfi :)

بنابر خبرهای اعلام شده، کمپانی ال جی در تاریخ 3 شهریور ماه 1399 از اولین گوشی تلفن همراه سری Q با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه های ارتباطی رونمایی کرد. این گوشی با عنوان ۹۲ فایوجی (LG Q92 5G) شناخته می شود. در دسته ی گوشی های میان رده قرار می گیرد و از زبان طراحی جدید ال جی بهره می برد در واقع این کمپانی کره ای آن را زبان طراحی طبیعی می خواند. این زبان طراحی با رونمایی گوشی هوشمند ولوت روی کار آمد ال جی در زمان رونمایی از ولوت گفته بود برخلاف تصور گذشته از این پس قصد دارد به گونه ای گوشی هایش را نام گذاری نماید که در خاطر کاربرانش به جا بماند.
رونمایی از ال جی کیو 92 5G

گوشی ال‌جی کیو ۹۲ به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچ با وضوح فول HD پلاس مجهز است که در بخش بالایی آن حفره‌ای برای میزبانی از دروبین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. صفحه‌نمایش دستگاه از نوع LCD و درمقایسه‌با صفحه‌نمایش OLED گوشی ولوت عملکردش ضعیف‌تر است؛ اما نباید فراموش کنیم که با دستگاهی میان‌رده طرف هستیم و باید انتظارات معقولی داشته باشیم.

ال جی Q92 5G همچون ال جی ولوت از گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر نفوذ آب و گردوغبار استفاده می‌کند. به‌علاوه، حضور گواهی MIL-STD-810G نشان می‌دهد ال‌جی Q92 مقاومت زیادی دربرابر سقوط از ارتفاع دارد. به‌طور کلی، ال‌جی Q92 را می‌توانیم تا حد زیادی نسخه‌ی ارزان‌قیمت ولوت به‌حساب بیاوریم. 

گوشی ال‌جی کیو 92 5G از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶٫۶۷ اینچ برخوردار است

در زیر بدنه‌ی ال‌جی Q92، از تراشه‌ی هفت نانومتری اسنپدراگون 765G کوالکام بهره برده شده است. اسنپدراگون 765G در بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند بسیار محبوب است و محصولات متنوعی از آن استفاده می‌کنند. تراشه‌ی میان‌رده‌ی کوالکام که شبکه‌ی 5G را به دستگاه‌های میان‌رده‌ی زیادی اضافه کرده است، به حداکثر سرعت کلاک ۲٫۴ گیگاهرتز دست پیدا می‌کند و از هسته‌های کرایو ۴۷۵ بهره‌مند است. داشتن مودم X52 یکی از مشخصه‌های مهم کوالکام اسنپدراگون 765G است. ال‌جی می‌گوید در میان‌رده‌ی جدیدش از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم به‌همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده کرده است. 

در ال‌جی Q92 فایوجی از باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ وات استفاده شده است. جدیدترین میان رده ی کره‌ای‌ها به‌صورت پیش‌فرض از رابط کاربری UX 9.0 برپایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۰ بهره می‌برد. این گوشی قرار است از ۲۶ آگوست ۲۰۲۰ (۵ شهریور ۱۳۹۹) به‌بعد روانه‌ی بازار کره‌جنوبی شود. قیمت گوشی جدید ال‌جی ۴۹۹،۰۰۰ وون (معادل تقریبا ۴۲۰ دلار) اعلام شده است. ال‌جی تاکنون نگفته است که می‌خواهد این گوشی را در بازارهای بین‌المللی هم عرضه کند یا خیر.

در پنل پشتی ال‌جی کیو ۹۲ 5G، مجموعه‌دوربین چهارگانه به‌چشم می‌خورد: دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی. حضور دوربین ماکرو در گوشی‌های هوشمند تقریبا به ترند تبدیل شده است؛ اما این دوربین عملا هیچ کاربردی ندارد؛‌ زیرا عموما دوربین‌های ماکرو در گوشی‌ها حسگر بسیار ضعیفی دارند. تولیدکنندگان برای افزایش تعداد دوربین‌ها و چهاردوربینه خواندن گوشی‌هایشان، دست به چنین کاری می‌زنند. صرف‌نظر از این موضوع، دوربین‌های ال‌جی کیو ۹۲ چینش متفاوت و جالبی دارند. 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ال جی , کره , گوشی هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: