منتظر رونمایی از شیائومی می ۱۰ پرو پلاس باشید؛ گران‌ترین و قدرتمندترین گوشی شیائومی
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گفته های مدیر محصولات ردمی ونگ تنگ، کمپانی شیائومی قصد دارد از یک پرچم دار قدرتمند از سری می 10  رونمایی کند. و احتمالا می 10 پرو پلاس نام گذاری خواهد شد. حال به نظر می رسد می 10 پرو پلاس قرار است نخستین گوشی این کمپانی باشد که احتمالا از مرز 1000 دلار هم عبور خواهد کرد.
منتظر رونمایی از شیائومی می ۱۰ پرو پلاس باشید؛ گران‌ترین و قدرتمندترین گوشی شیائومی

با توجه به شایعات اخیر، می ۱۰ پرو پلاس به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز می‌شود؛ البته حالا که اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس رونمایی شده این احتمال هم وجود دارد که شیائومی از این پردازنده در پرچم‌دار جدید خود استفاده کند. نمایشگر بکار رفته در این گوشی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود که به نسبت نمایشگر ۹۰ هرتزی می ۱۰ پرو پیشرفت بسیار خوبی محسوب می‌شود.

اما خبر جدیدی که در رابطه با این گوشی منتشر شده، قیمت احتمالی آن را به نوعی مشخص کرد. به نقل از وب‌سایت Gizchina، هنگامی که در رابطه با پرچم‌دار جدید سری می ۱۰ در ویبو سوالی پرسیده شد، ونگ تنگ، مدیر محصولات ردمی اعلام کرد این محصول یقینا در دست ساخت قرار دارد. او همچنین افزود کاربران و علاقه‌مندان به این محصول باید پول خود را برای خرید آن آماده کنند.

شنیدن چنین حرف‌هایی در رابطه با محصولات شیائومی چیزی نیست که به آن عادت داشته باشیم. معمولا گوشی‌های این شرکت از قیمت پایین و کیفیت بالایی برخوردار بودند اما بعد از معرفی سری می ۱۰، شاهد افزایش قیمت محصولات شیائومی بودیم که اگرچه به نسبت دیگر پرچم‌دارهای بازار ارزان‌تر بودند اما کاملا در مقابل سیاست‌های غول چینی قرار گرفتند.

در طول هفته‌های گذشته، شنیده بودیم شیائومی قصد دارد از پرچم‌دار جدیدی رونمایی کند. از آن جایی که سری می ۱۰ در حال حاضر با می ۱۰ پرو، قدرتمندترین پرچ‌دار شیائومی به حساب می‌آید، انتظار می‌رود محصول جدید می ۱۰ پرو پلاس نام‌گذاری شود.

حال به نظر می‌رسد می ۱۰ پرو پلاس قرار است اولین گوشی شیائومی باشد که احتمالا از مرز ۱۰۰۰ دلار هم عبور خواهد کرد اما سوال اینجاست چه چیز ارزشمندی در این گوشی قرار دارد که چنین قیمت بالایی را توجیه می‌کند؟

از لحاظ دوربین، بعید به نظر می‌رسد سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی حذف شود اما احتمالا بزرگ‌نمایی هیبریدی تا میزان ۱۲ برابر نیز افزایش پیدا کند. همه این موارد نیازمند باتری پر ظرفیتی است که هنوز در رابطه با آن اطلاعی نداریم اما احتمالا شیائومی از یک شارژر ۵۰ یا ۶۵ واتی به منظور شارژ آن استفاده خواهد کرد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: شیائومی , چین , گوشی هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: