گوشی Mi 5 پلاس در انتظار تایید مجوز عرضه
نوشته شده توسط : Arfi :)

باتوجه به خبرهای منتشر شده، اخیرا شایعات و گزارش های مختلفی مبنی بر اینکه کمپانی شیائومی در حال کار دو گوشی هوشمند جدید است. پیش از این شایعات زیادی درباره ی گوشی های شیائومی Mi 5 و Mi 5 پلاس منتشر شده بود. هم اکنون این کمپانی در انتظار تاییدیه مجوز تصدیق کیفیت  Mi 5  در سازمان  TENNA به سر می برد.
گوشی Mi 5 پلاس در انتظار تایید مجوز عرضه

هنوز اطلاعات جدیدی در مورد دیگر جزییات سخت‌افزاری این گوشی منتشر نشده است. البته با توجه به عکس منتشر شده از این گوشی باید انتظار یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل و شیشه Gorilla Glass 4 را داشته باشیم. همچنین پیش‌بینی می‌شود در این گوشی از یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شود. گوشی Mi 5 پلاس از تمام قابلیت‌های ارتباطی مانند fast Cat.9، GPS، شبکه اینترنت LTE و وای‌فای پشتیبانی خواهد کرد. طول این گوشی ۱۵۵.۱ میلی‌متر و عرض آن ۷۷.۶ میلی‌متر خواهد بود. وزن گوشی Mi 5 پلاس ۱۶۰ گرم و قطر آن ۶.۹۵ میلی‌متر است. همچنین در شایعه‌ها احتمال وجود یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و رابط کاربری مخصوص شیائومی با اندروید لالی‌پاپ شنیده می‌شود.

به‌تازگی، گوشی‌ شیائومی Mi 5 پلاس برای دریافت مجوزهای تصدیق کیفیت و دیگر مجوزهای لازم برای عرضه در بازار، به سازمان TENAA ارسال شده‌ است. پیش از این شایعه استفاده از یک دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی در این گوشی شنیده شده بود. اما به نظر میرسد که این گوشی از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلش دوگانه بهره می‌برد. همچنین یک دوربین ۴ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی مشاهده خواهید کرد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: شیائومی , گوشی هوشمند , شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: