گلکسی فولد لایت ۹۰۰ دلاری احتمالا امسال به بازار عرضه نمی‌شود
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس گزارش های اعلام شده کمپانی سامسونگ قصد دارد نسخه ای مقرون به صرفه تر از گلکسی فولد را روانه ی بازار خواهد کرد. برخی از شایعات که ماه گذشته قوت گرفتند، احتمال ارائه گوشی های هوشمند تاشدنی را تا پایان سال جاری بسیار می دانستند. بر اساس گزارشات بدست آمده، نسخه‌‌ی اقتصادی گوشی تاشدنی سامسونگ به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵، اما نمایشگری کوچک تر از نسخه‌ی عادی مجهز خواهد بود. ، در حال حاضر گفته می‌شود احتمالا تا سال ۲۰۲۱، نمی توان انتظار معرفی و عرضه این گوشی را داشت؛ محصولی که به نام  گلکسی فولد Lite در رسانه‌ها نام گذاری شده است.
 گلکسی فولد لایت ۹۰۰ دلاری احتمالا امسال به بازار عرضه نمی‌شود

همان‌طورکه گفته شد، گوشی سامسونگ گلکسی فولد لایت احتمالا از پردازنده‌ی پرچم دار اسنپدراگون ۸۶۵ برخوردار خواهد بود. به‌علاوه، شاید کره‌ای‌ها برای ارزان نگه‌داشتن قیمت گوشی ، قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G را در آن ارائه نکنند. دیگر مشخصات و قابلیت‌های گوشی جدید سامسونگ مشخص نیست؛ اما می‌توان با احتمال فراوان، کوچک‌تر‌بودن نمایشگر و کاهش قدرت حافظه یا دیگر بخش‌ها را در آن پیش‌بینی کرد.

اخبار و گزارش‌های جدید دلیل تأخیر در معرفی و عرضه‌ی گوشی تاشدنی اقتصادی سامسونگ را اعلام نکرده‌اند. بااین‌حال، برخی کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند شاید بازهم ویروس کرونا دلیلی برای معرفی‌نشدن گوشی جدید باشد.

گوشی تاشدنی گلکسی فولد لایت در زمان عرضه به بازار احتمالا قیمتی معادل یک‌میلیون وون کره (حدود ۹۰۰ دلار) خواهد داشت. اگر این اطلاعات صحیح باشد، بازهم قیمت اقتصادی ترین گوشی تاشدنی کره‌ای‌ها درحدود محصولات پرچم‌دار بازار خواهد بود.

اخبار قبلی ادعا می‌کردند گلکسی فولد لایت ماه اوت معرفی می‌شود. افزون‌براین، در این ماه رویداد Unpacked سامسونگ را شاهد خواهیم بود که گوشی‌هایی همچون گلکسی نوت 20 و شاید نسخه‌ای جدید از گلکسی فولد در آن رونمایی می‌شوند. همان‌طورکه گفته شد، احتمال معرفی نسخه‌ی لایت گوشی تاشدنی گلکسی فولد در رویداد آنپکد پیش‌ رو، بسیار ضعیف شده است؛ زیرا کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند این گوشی اقتصادی را سال آینده معرفی و به بازار عرضه کنند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سامسونگ , گلکسی فولد ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: