کاهش ضریب نفوذ تلفن ثابت در سال 98
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی، با توجه به آمار بدست آمده ضریب نفوذ تلفن ثابت در سال 1398 در کشور 34/92 درصد در سه ماهه ی اول سال تا پایان تیر به 34/89 درصد در سه ماهه ی پایانی به سال 1399 رسیده است.
کاهش ضریب نفوذ تلفن ثابت در سال 98

همان‌طورکه گفته شد، ضریب نفوذ تلفن ثابت در سه‌ماهه‌ی آخر سال ۱۳۹۸ به ۳۴/۸۹ درصد رسید که کاهش آن را درمقایسه‌با فصل‌های قبلی نشان می‌دهد. در این فصل، تعداد خطوط دایر به ۲۸،۹۸۰،۹۳۷ خط رسید. البته تعداد خطوط منصوبه‌ی تلفن ثابت تا پایان سال ۳۸،۹۸۰،۴۰۰ خط بوده است. این آمار در فصل اول ۲۹،۰۰۹،۲۴۳ خط دایری و ۳۸،۵۰۶،۴۹۲ خط منصوبه را نشان می‌دهد. درحقیقت، افزایش خطوط منصوبه برای مشترکان و فعال‌‌نشدن ارتباط‌ها و خط‌ها ضریب نفوذ را در فصل پایانی سال ۱۳۹۸ کاهش داد.

در بخشی از آمار سازمان تنظیم مقررات، به تعداد روستاهای مجهز به ارتباط تلفن ثابت اشاره می‌شود که در پایان سال ۱۳۹۸، به ۵۲،۱۳۸ منطقه رسید. این آمار نشان‌دهنده‌ی ارتباط ۸۴/۴۷ درصد از روستاهای کشور است. در فصل اول سال ۱۳۹۸، تعداد روستاهای مجهز به ارتباط تلفن ثابت ۵۱،۷۸۵ منطقه بود که ۴۶،۵۲۷ روستا هم به اینترنت خانگی دسترسی داشتند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تلفن ثابت , اینترنت خانگی , مخابرات ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: