به روز رسانی سونی برای کاهش بیش از حد دما در +Xperia Z3
نوشته شده توسط : Arfi :)

ماه گذشته کمپانی سونی اظهار داشت چیپست اسنپدراگون 810 که در گوشی های هوشمند سونی اکسپریا Z 3 به کار رفته باعث افزایش بیش از اندازه دما می شود. با وجودی که این چیپست تا به حال مسئول بروز این مشکل در دستگاه‌های متفاوتی بوده، (از میان آنها می‌توان HTC One M9 و شیائومی را نام برد) اما کوالکوم هنوز مسئولیت این وضعیت را به عهده نگرفته است.در واقع این کمپانی به تازگی به روز رسان جدید نسخه‌ی ۲۸.۰.A.7.24 را برای رفع مشکل داغ کردن گوشی اکسپریا Z 3منتشر کرده است. ساده‌ترین راه حل این است که سرعت پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی کمی پایین آورده شود.حجم آن تقریبا ۷۰ مگابایت است و اگر در منطقه ی شما قابل دسترسی باشد، می توانید آن را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.
به‌روزرسانی سونی برای کاهش بیش از حد دما در +Xperia Z3

 این شرکت به‌روزرسان دیگری هم برای M9 منتشر کرده بود تا این دستگاه‌ را به هنگام شارژ شدن خنک‌تر نگاه دارد. با توجه به کلنجار این شرکت‌های نا‌م‌دار با اسنپ‌دراگون ۸۱۰ به نظر می‌رسد رفع مشکل داغ کردن این چیپست کار آسانی نیست.

دقیقا مشخص نیست که این به‌روزرسان چگونه مشکل داغ کردن را حل می‌کند. ساده‌ترین راه حل این است که سرعت پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی کمی پایین آورده شود. اما این کار فقط پاک کردن صورت مسئله است و سونی می‌توانست راه چاره‌ی بهتری ارایه دهد. گوشی HTC One M9 هم مشکل مشابهی داشت و به‌روزرسانی‌ که برای‌اش منتشر شد تا حدودی میزان داغ شدن آن را کاهش داد (اما به طور کامل این مشکل را حل نکرد) که در نتیجه‌ی آن امتیازهای گوشی HTC در بنچمارک‌ها کاهش یافت





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سونی , سونی اکسپریاZ 3 , گوشی HTC ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: