شیائومی از اولین نمایشگر خود برای رایانه های شخصی رونمایی کرد
نوشته شده توسط : Arfi :)

کمپانی شیائومی مدتی است که در حال گسترش و تنوع محصولات تولیدی خود می باشد. این شرکت علاوه بر تولید گجت های قابل حمل، روی تولید لوازم جانبی کامپیوترکار می کند.برند ردمی یکی از زیر مجموعه های شرکت چینی محسوب می شود از اولین نمایشگر خود برای رایانه های شخصی به نام ردمی A1 با برخورداری از مشخصاتی درخورتوجه و برچسب قیمت ۸۳ دلاری رونمایی کرد.
شیائومی از اولین نمایشگر خود برای رایانه های شخصی رونمایی کرد

اصولا شیائومی به تولید محصولاتی با کیفیت بالا و البته برخوردار از برچسب قیمتی اقتصادی معروف است و ورود چنین شرکت بزرگی به بازارهای دیگر ازجمله لوازم جانبی کامپیوتر برای کاربران خوشحال‌کننده خواهد بود.

چندی پیش گفته شد که به‌زودی شاهد معرفی تلویزیون ردمی ایکس خواهیم بود و سپس مشخص شد که شرکت چینی روی لپ تاپ جدیدی به نام ردمی بوک کار می‌کند؛ اما ورود شرکت چینی به بازار لوازم جانبی کامپیوتر سورپرایز جالبی برای طرفداران محصولات این شرکت محسوب می‌شود.

نمایشگر تازه‌معرفی‌شده ردمی دیسپلی A1 نیز از فرمول همیشگی شیائومی استفاده می‌کند و با وجود مشخصات سخت‌افزاری نسبتا قابل‌توجه، طراحی ظاهری چشم‌نواز و قیمتی رقابتی را به کاربران ارائه می‌دهد. برای مدتی می‌شود که شیائومی در حال گسترش تنوع محصولات تولیدی برند ردمی است.

در پنل پشتی نمایشگر درگاه‌های HDMI و VGA قرار دارد تا امکان اتصال نمایشگر به سخت‌افزارهای قدیمی و جدید میسر شود. چنین انتخابی کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا هنوز کاربرانی هستند که از سخت‌افزارهای قدیمی استفاده می‌کنند. آنچه بیش از هر نکته‌ای توجه رسانه‌ها را به ردمی دیسپلی A1 جلب کرده است، برچسب قیمت آن بوده که گفته می‌شود با قیمتی معادل ۸۳ دلار روانه بازار خواهد شد.

از نظر سخت‌افزاری، نمایشگر ردمی دیسپلی A1 دارای پنلی از نوع LCD IPS با ابعاد ۲۳/۸ اینچ است و از رزولوشن ۱،۹۲۰ در ۱،۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. میزان روشنایی ردمی دیسپلی A1 برابر ۲۵۰ نیت عنوان شده و نرخ کنتراست آن به ۱،۰۰۰:۱ می‌رسد.

میزان حاشیه در لبه‌های نمایشگر برابر تنها ۷/۳ میلی‌متر است. حاشیه کم در لبه‌های نمایشگر، ردمی دیسپلی A1 را به گزینه‌ای مناسب برای کاربرانی تبدیل می‌سازد که از چند نمایشگر به‌صورت هم‌زمان استفاده می‌کنند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: شیائومی , چین ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: